Jump to content

Er de da sindssyge!!?

Recommended Posts

Besvaret

Indflytningsklar... Ja den er vist det man kalder indflytningsklar for bohême-typen. Til gengæld er der kort overtagelsestid... Det er også noget værd.... Det fortæller alt andet lige hvad location betyder... Men man skal da være godt dum for at hoppe på den...

Besvaret
http://w4.objektdata.se/pregen/459/OBJ14895_776554459/wp.htm 4.375.000,- !! Ja sorry...men måske det bare er mig der ikke kan se fornuften i dén pris!? *lol*
HAHAHA.... Det var da noget af et "tilbud".... Altså, selv ikke den bedste "location" kan retfærdiggøre den pris :lol: Iøvrigt er det da ikke noget specielt fedt sted. Altså, der er jo ikke udsigt til vandet eller lign. (jaja, der er gå afstand til den lille havn, men alligevel)
Besvaret
HAHAHA.... Det var da noget af et "tilbud".... Altså' date=' selv ikke den bedste "location" kan retfærdiggøre den pris :lol: Iøvrigt er det da ikke noget specielt fedt sted. Altså, der er jo ikke udsigt til vandet eller lign. (jaja, der er gå afstand til den lille havn, men alligevel)[/quote'] Vi har heller ikke gåafstand til vand der hvor vi bor, men det er huspriserne ligeglad med ;) og køberne også ..
Besvaret
Vi har heller ikke gåafstand til vand der hvor vi bor' date=' men det er huspriserne ligeglad med ;) og køberne også ..[/quote'] Så fik I muligvis mere end 4 vægge med i prisen ? ... Dether hus er jo ikke til meget andet end at jævne med jorden.... e
Besvaret
Så fik I muligvis mere end 4 vægge med i prisen ? ... Dether hus er jo ikke til meget andet end at jævne med jorden.... e
hehe ja det er rigtig nok.. nej det ville nok være synd at sige man kan sammenligne huset med vores =)
Besvaret

Småt men gådt...! Jeg er helt vild med beskrivelsen: Facts: Type: Villa, 1 fam. Størrelse: 6 kvm. Grundareal: 270 kvm. Et 1-families hus på 6 kvm - det er vist for outdoor-typen..! Det er kun for fok med med store lommepengebudgetter..!

Besvaret
hehe.. Det er også nævnt i Property Denmark Weekly som jeg læser: (nå, kan se det er taget fra 24timer d. 8/9 - bare for at få kilden på plads :)) Her er Danmarks dyreste hus Og bag hybenbuskene kan du høre lyden af biler, der suser af sted ude på Strandvejen, nord for København. Stedet er Rungsted Strandvej, og for tre millioner kan du få fingre i det, der på ejendomsmægleren EDC Hjorts hjemmeside omtales som en liebhaverperle på seks kvadratmeter. Lyder det for godt til at være sandt? Det er det skam ikke. Men tror ejendomsmægleren virkelig på, at han kan få 3 millioner for det, der nok er Danmarks mindste hus til prisen? »Et hus koster det, folk vil betale. Og det her er jo virkelig liebhaver,« siger Lars Zola- Honoré, ejendomsmægler hos EDC Hjort i Hellerup, da han fremviser det, han ellers vil betegne som et badehus. »Men det er rigtigt, det bliver jo nok Danmarks dyreste kvadratmeterpris - den ligger jo over 100.000 bare for grunden,« tilføjer han og slår ud med armene mod de 270 kvm. grund, som det lille, sorte træhus - ligger på.
Besvaret

LOL LOL LOL LOL:lol: 3 mio for en badehytte på en grund, som er mindre end mange villaer!. Godt nok er "location" vigtig, men om jeg så lige havde vundet 100 mio i Lotto så ville jeg stadig ikke betale 3 mio for den der.

Besvaret

Gud ved om det er dyrere eller billigere nu end før.. Jeg mener var det i så dårlig stand, at det er bedre at sælge som en skal end et gammelt lortehus med køkken og bad fra før 2. verdenskrig???

Besvaret
Hvorfor koster denne grund 6.000.000 skr!? http://malmohusmaklarna.capitex.se/objdesc.aspx?OBJGUID=36333USERU7KMLRO&OBJTYPE=CMTomt&bv=1 Den er "kun" på 3667 kvm, jeg synes da heller ikke beliggenheden er noget særligt!
Et par gæt (uden dog at vide det)... Övrigt Bygglov beviljat för nybyggnad av kontors-, hantverks- och småindustrilokaler. För fastigheten finns gällande detaljplan. Planbeteckning JK. Tillåten byggnadshöjd 6m. Avvikelse: Byggnadshöjd 11,5m. Berörda sakägare har godkänt åtgärden. OBS! Lovet upphör att gälla om åtgärden inte har påbörjats inom två år och avslutats inom fem år. Gas finns i tomtgräns. Kommunalt vatten och avlopp ligger i tomtgräns, ej betalt! OBS! Kommunal förköpsrätt!
Besvaret
Andre steder i omegnen kan man købe industrigrunde for under 100 kr. pr. kvadratmeter' date=' så. Men det er jo tæt på vandet... :rolleye:[/quote']Nå ja, okey...eller...hmm... Well, vi lader den stå som "sindssygt prissat", så :p
Besvaret

Mon Agneta og Carl-Johan stadig holder sammen? Jeg måtte lige stille min nysgerrighed: Tycho Brahesdagsgaden 35 http://w4.objektdata.se/pregen/459/OBJ14895_776554459/wp.htm er handlet for 3.850.000 i marts i år. Derefter er der så øjensynligt blevet gennemført en række æh forbedringer - f.eks. er der nu synlige loftsbjælker, ligesom de originale gamle trægulve er fremdraget - så prisen nu er steget til de 4.375.000 for denne perle komplet med pæretræ og vinranke. :D "Malmö Rudan 3. Adress: Tycho Brahegatan 35. Malmö Rudan 31. Adress: saknas. Datum: 2006-03-16. Pris: 3.850.000 kr. Förvärvare: Björkman, Carl-Johan. Förvärvare: Olsson, Agneta. Överlåtare: Andersson, Claes Erik Johan. ++Registrerad av Sydsvenskan 2006-04-14.+ "

Besvaret

Sygt, den er dyrere nedrevet end før....måske skulle man maile til mægleren og høre hvor man vælger interiør med, for det må da være inkluderet i prisen:)

Besvaret
LOL.....:lol: .det må altså være en joke :scared: ...på den anden side' date=' så er der jo stor besparelse på de fleste faste udgifter :tongue2:[/quote'] HAHAHA... Ikke hvis man vil ha' varmet huset op til vinter... Det kan da godt gå hen og blive halvtdyrt. :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...