Guest Nadynka Skrevet September 12, 2006 Rapporter Skrevet September 12, 2006 hej med jer Har nu hørt et par steder at de vil lave det om således at alle der er flyttet til SE ikke kan pendle som man vil længere...de vil forkorte det til 90 dage og så skal man være 90 dage i SE ? det er ikke korrekt vel, og om det er 90 dage eller hvad det er så kan det da ikke være rigtigt! Nadynka:fight:
Guest jxhab Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 hej med jer Har nu hørt et par steder at de vil lave det om således at alle der er flyttet til SE ikke kan pendle som man vil længere...de vil forkorte det til 90 dage og så skal man være 90 dage i SE ? det er ikke korrekt vel, og om det er 90 dage eller hvad det er så kan det da ikke være rigtigt! Nadynka:fight: hvor har du hørt det fra?
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 hej med jer Har nu hørt et par steder at de vil lave det om således at alle der er flyttet til SE ikke kan pendle som man vil længere...de vil forkorte det til 90 dage og så skal man være 90 dage i SE ? det er ikke korrekt vel, og om det er 90 dage eller hvad det er så kan det da ikke være rigtigt! Nadynka:fight: Hvor har du hørt det rygte, lyder som BS. Der er noget der hedder EU og arbejdsmarkedes fri bevægelse osv, så det er vist en and.
spinner Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 hej med jer Har nu hørt et par steder at de vil lave det om således at alle der er flyttet til SE ikke kan pendle som man vil længere...de vil forkorte det til 90 dage og så skal man være 90 dage i SE ? det er ikke korrekt vel, og om det er 90 dage eller hvad det er så kan det da ikke være rigtigt! Nadynka:fight: Den er skam god nok... Det sker efter initiativ fra DSB, som et forsøg på at løse problemet med de overfyldte toge ;)
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Den er skam god nok... Det sker efter initiativ fra DSB, som et forsøg på at løse problemet med de overfyldte toge ;) Ha ha ha ha ha Dagens kommentar:lol:
Guest Nadynka Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ha ha ha ha ha Dagens kommentar:lol: Hehe i er sq de bedste ;)
Gio Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Det er en rap-and ;) ...hvad værre ér, er at de skal lukke broen i 19 dage i december, grundet rep af kablerne. De tør ikke garantere for sikkerheden, hvis der er færdsel på broen samtidig. Kun togene får lov at køre - og kun ét i timen.... :p
Guest jxhab Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Det er en rap-and ;) ...hvad værre ér, er at de skal lukke broen i 19 dage i december, grundet rep af kablerne. De tør ikke garantere for sikkerheden, hvis der er færdsel på broen samtidig. Kun togene får lov at køre - og kun ét i timen.... :p Lalala .. så længe de stiller en helikopter til rådighed nede ved betalingsanlæget så er jeg glad =)
credde Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Det er en rap-and ;) ...hvad værre ér, er at de skal lukke broen i 19 dage i december, grundet rep af kablerne. De tør ikke garantere for sikkerheden, hvis der er færdsel på broen samtidig. Kun togene får lov at køre - og kun ét i timen.... :p Så får vi vel pengene tilbage!
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Det er en rap-and ;) ...hvad værre ér, er at de skal lukke broen i 19 dage i december, grundet rep af kablerne. De tør ikke garantere for sikkerheden, hvis der er færdsel på broen samtidig. Kun togene får lov at køre - og kun ét i timen.... :p Jamen Gio jeg hørte så også at de ville genindsætte Dragør - Limhamn færgerne, så vi kunne bruge vore brobizz der:lol:
Guest jxhab Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Det er en rap-and ;) ...hvad værre ér, er at de skal lukke broen i 19 dage i december, grundet rep af kablerne. De tør ikke garantere for sikkerheden, hvis der er færdsel på broen samtidig. Kun togene får lov at køre - og kun ét i timen.... :p Undskyld er det ikke også sådan det foregår id ag? altså med togene =)
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Undskyld er det ikke også sådan det foregår id ag? altså med togene =) Jo og de skal også med færgen frem over for at spare det skrøbelige skinde net;)
Gio Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 I har vel set de er igang med at grave Skåne fri af Sverige!!? Undergrundsbanen er bare et påskud ;)
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 I har vel set de er igang med at grave Skåne fri af Sverige!!? Undergrundsbanen er bare et påskud ;) Ja det er noget med de skal skubbe Skåne over så den fylder Køge bugt:rolleye:
Guest jxhab Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ja det er noget med de skal skubbe Skåne over så den fylder Køge bugt:rolleye: Puha det skal man ikke spøge med.. jeg skal ikke tilbage til Danmark.
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Puha det skal man ikke spøge med.. jeg skal ikke tilbage til Danmark. Beklager hvis du fik sved på overlæben der:lol:
Guest jxhab Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Beklager hvis du fik sved på overlæben der:lol: Ja pyha jeg så allerede skræscenariet: * Besøg hos Skat i Høje Taastrup for værdisætning af biler * Ejendomsskat i større grad end i dag * Lukkelov * Fratagelse af den glæde jeg får hver gang jeg kører på den bro.. Ja og mange andre ting..
Gio Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Selvstændig Stat i internationalt farvand...jeg kan se en masse fordele ;) ...nå ja, og en masse ulemper
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Selvstændig Stat i internationalt farvand...jeg kan se en masse fordele ;) ...nå ja, og en masse ulemper Hmm Spændene tanke Gio, måske vi skulle stille op til lokal valget:rolleye:
biz Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Undskyld er det ikke også sådan det foregår id ag? altså med togene =) Neeeej, så får vi da hyppigere afgange for en gangs/periodes skyld... :D
skallstorp Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ikke bekymret hvis det er 90 dage. Jeg er ikke bekymret hvis det er 90 dage man skal väre i Sverige. Og det er der vel ingen der skal väre hvis man altså reelt bor her !!
Gio Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Jeg er ikke bekymret hvis det er 90 dage man skal väre i Sverige. Og det er der vel ingen der skal väre hvis man altså reelt bor her !!Æh...*rap-rap*....jeg tror vi hurtigt blev enige om at sagen var ammestue-gas ;)
skallstorp Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ja, men måtte lige af med det. Ja, men måtte lige af med det. Er nok ved at väre lidt Dansker i Sverige allergisk.
Furland Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Måske vi skulle gå sammen om at starte et lille cha.rter eventyr fra Sturup til CPH? En DASH-8 kan vist godt klare presset. Det ville da være fedt at side i et lille propel fly om morgenen, når den svinger ind over broen til landing!
JkMa Besvaret September 18, 2006 Rapporter Besvaret September 18, 2006 Det med lukning af broen i dec. er forhåbentlig også en and?!... Tænk på hvor mange mennesker som skal ind i det tog?! Bare de tager èt tog ud i myldertid er det jo proppet til randen... Èt tog i timen vil aldrig gå!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu