Jump to content

Flytning til et andet sted i SE?

Recommended Posts

Skrevet

Hej Da jeg bor i Landskrona og synes at der bliver langt til mit arbejde i dk ville jeg spørge om hvordan jeg starter med en flytning fra Landskrona til Malmø? - Jeg har en lejelejlighed og vil meget gerne bo i malmø men hvordan finder jeg en ny o.s.v - Er det besværligt? Helst masser af info :) :new:

Guest Supermule
Besvaret

Hvordan foregik det da du flyttede til Landskrona???? Bare gør tingene omvendt.... Dvs at da du pakkede kasserne op, skal du pakke ned.... Da du stillede ting ind i skabet, skal du tage dem ud og pakke ned...osv.....:D

Besvaret
Hvordan foregik det da du flyttede til Landskrona???? Bare gør tingene omvendt.... Dvs at da du pakkede kasserne op, skal du pakke ned.... Da du stillede ting ind i skabet, skal du tage dem ud og pakke ned...osv.....:D
Hehe nej - Ikke bogstaveligt talt - hvordan finder jeg en ny lejelejlighed i malmø o.s.v - hvad koster flyttemænd i sverige o.s.v :) nok mig der ikk har været grundig
Besvaret
Hvordan fik du den lejlighed du har nu?
igennem go2sweden - Er der flere ledige lejelejligheder i sverige end i danmark? For i danmark skal man ligge i kø i 10 år den side der bliver linket til med hemnet.se - der kan man kun købe bolig og der er ingen når jeg går under hyra?????
Besvaret
igennem go2sweden - Er der flere ledige lejelejligheder i sverige end i danmark? For i danmark skal man ligge i kø i 10 år den side der bliver linket til med hemnet.se - der kan man kun købe bolig og der er ingen når jeg går under hyra?????
Du kan købe min lejlighed! 3v i malmø...
Besvaret

udlejerne kigger først og fremmest på din INDKOMST. de kører dit svenske cpr mod upplysningscentralen, og hvis du ikke har nogen indkomst i Sverige er det en god ide at vedlægge oplysninger om din danske løn og ansættelsesform når du søger. i stockholm er der folk der tjener penge på at udgive hæfter med alle udlejere til lejlighedshuse gade for gade, jeg ved ikke om sådan en ''tjeneste'' findes i Malmø men ellers er et almindeligt staldtips at følge annoncerne i byens førende morgenavis. i helsingborg har kommunen listet de største udlejere http://www.helsingborg.se/templates/ColumnLinkList.aspx?id=4108 måske har malmø kommune noget lignende ?? jeg fik en billig flyt via flyttkåren i helsingborg, de havde også danske ansatte, jeg ringede og sagde at jeg havde en lille lejlighed der skulle flyttes og at jeg var flexibel mht. datoen da jeg havde begge steder i en uge. min lastbil skulle bl.a. videre til Malmø. jeg kan godt forstå Landskrona ikke er så spændende, men er du virkelig sikker på at du vil flytte i sydlig retning ??

Besvaret

kan man (som i Danmark) nøjes med midlertidigt at flytte sin adresse hos det svenske postvæsen (til en anden svensk adresse)? Altså ikke flytte "folkeregisteradresse" men blot få omadresseret posten med 1-2 dages forsinkelse ? Hvor er det nu at man skifter adresse på nettet henne ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...