Audii Skrevet September 13, 2006 Rapporter Skrevet September 13, 2006 Hej Da jeg bor i Landskrona og synes at der bliver langt til mit arbejde i dk ville jeg spørge om hvordan jeg starter med en flytning fra Landskrona til Malmø? - Jeg har en lejelejlighed og vil meget gerne bo i malmø men hvordan finder jeg en ny o.s.v - Er det besværligt? Helst masser af info :)
Guest Supermule Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Hvordan foregik det da du flyttede til Landskrona???? Bare gør tingene omvendt.... Dvs at da du pakkede kasserne op, skal du pakke ned.... Da du stillede ting ind i skabet, skal du tage dem ud og pakke ned...osv.....:D
Audii Besvaret September 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2006 Hvordan foregik det da du flyttede til Landskrona???? Bare gør tingene omvendt.... Dvs at da du pakkede kasserne op, skal du pakke ned.... Da du stillede ting ind i skabet, skal du tage dem ud og pakke ned...osv.....:D Hehe nej - Ikke bogstaveligt talt - hvordan finder jeg en ny lejelejlighed i malmø o.s.v - hvad koster flyttemænd i sverige o.s.v :) nok mig der ikk har været grundig
larscph Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Hehe nej - Ikke bogstaveligt talt - hvordan finder jeg en ny lejelejlighed i malmø o.s.v - hvad koster flyttemænd i sverige o.s.v :) nok mig der ikk har været grundig Lejlighed: Prøv dagblade.. eller www.hemnet.se Flyttemænd: Søg på www.eniro.se
larscph Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Jeg har en lejelejlighed og vil meget gerne bo i malmø Hvordan fik du den lejlighed du har nu?
Audii Besvaret September 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2006 Hvordan fik du den lejlighed du har nu? igennem go2sweden - Er der flere ledige lejelejligheder i sverige end i danmark? For i danmark skal man ligge i kø i 10 år den side der bliver linket til med hemnet.se - der kan man kun købe bolig og der er ingen når jeg går under hyra?????
Thomas Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 igennem go2sweden - Er der flere ledige lejelejligheder i sverige end i danmark? For i danmark skal man ligge i kø i 10 år den side der bliver linket til med hemnet.se - der kan man kun købe bolig og der er ingen når jeg går under hyra????? Du kan købe min lejlighed! 3v i malmø...
Fagerborn Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 udlejerne kigger først og fremmest på din INDKOMST. de kører dit svenske cpr mod upplysningscentralen, og hvis du ikke har nogen indkomst i Sverige er det en god ide at vedlægge oplysninger om din danske løn og ansættelsesform når du søger. i stockholm er der folk der tjener penge på at udgive hæfter med alle udlejere til lejlighedshuse gade for gade, jeg ved ikke om sådan en ''tjeneste'' findes i Malmø men ellers er et almindeligt staldtips at følge annoncerne i byens førende morgenavis. i helsingborg har kommunen listet de største udlejere http://www.helsingborg.se/templates/ColumnLinkList.aspx?id=4108 måske har malmø kommune noget lignende ?? jeg fik en billig flyt via flyttkåren i helsingborg, de havde også danske ansatte, jeg ringede og sagde at jeg havde en lille lejlighed der skulle flyttes og at jeg var flexibel mht. datoen da jeg havde begge steder i en uge. min lastbil skulle bl.a. videre til Malmø. jeg kan godt forstå Landskrona ikke er så spændende, men er du virkelig sikker på at du vil flytte i sydlig retning ??
Fagerborn Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 www.bovision.se har lejelejligheder, ihvertfald i Helsingborg.
bananas Besvaret September 14, 2006 Rapporter Besvaret September 14, 2006 Jeg fandt en lejelejlighed hos MKB - der ser ud til at være godt flow i deres største/dyreste lejligheder. Har nok noget at gøre med at hvis man har råd til at betale de dyre har man også råd til at købe noget fast ejendom i stedet. www.mkbfastighet.se
dan Besvaret September 15, 2006 Rapporter Besvaret September 15, 2006 kan man (som i Danmark) nøjes med midlertidigt at flytte sin adresse hos det svenske postvæsen (til en anden svensk adresse)? Altså ikke flytte "folkeregisteradresse" men blot få omadresseret posten med 1-2 dages forsinkelse ? Hvor er det nu at man skifter adresse på nettet henne ?
Gio Besvaret September 16, 2006 Rapporter Besvaret September 16, 2006 Hvor er det nu at man skifter adresse på nettet henne ?http://www.adressandring.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu