Jump to content

bytur fredag d.29 eller lørdag d.30(eller begge dage)

Recommended Posts

Besvaret

Hvis jeg kan få håndsvinget igang på John Deer'en heroppe, så dukker jeg også op. Dog uden spisning, da jeg gafler det sammen med kernefamilien... Så står den på NAB og Red Bull for mig, men det går jo nok også :) Så må det gør mig til "The Designated Driver"

Besvaret

Tak til jer der kom igår.. det var jo en hyggelig bytur.. syndt der ikke var flere i byen.. Til alle jer andre.. Der er også noget i aften.. så hvis man lige pludselig skulle have fået lyst til at skulle i byen så er man meget velkommen til at komme forbi ved 20 tiden på adressen: Tornfalksgatan 1c, 21560 Malmö Dørkoden er: 1145 Min msn: daplaze@hotmail.com Håber at se nogle stykker i aften..

Guest Supermule
Besvaret

Heyy martin....Beklager meget at jeg ikke dukkede op i går..... Jeg er lige kommet hjem fra en kunde.......:( Har bare siddet hele natten og er monstertræt........

Tak til jer der kom igår.. det var jo en hyggelig bytur.. syndt der ikke var flere i byen.. Til alle jer andre.. Der er også noget i aften.. så hvis man lige pludselig skulle have fået lyst til at skulle i byen så er man meget velkommen til at komme forbi ved 20 tiden på adressen: Tornfalksgatan 1c, 21560 Malmö Dørkoden er: 1145 Min msn: daplaze@hotmail.com Håber at se nogle stykker i aften..
Besvaret

Yeah-Zørr...det var superhyggeligt! Jeg blev sgu´ stiv *puh*...men det er jo kun hvad jeg havde forventet. P.S. Lad være med at gramse de tøselige gulvkanoner på nummeren....:rolleyes:

Besvaret

WTF Gio!!! Man kan sku da heller ikke forlade dig alene! Lavede du så en "Rudy" senere? Det var hyggeligt, specielt som Gio's brandert voksede og han fandt sit kald som podie danser! Vi gør det igen, bare not tonight for mit vedkommende. Go' bytur!

Yeah-Zørr...det var superhyggeligt! Jeg blev sgu´ stiv *puh*...men det er jo kun hvad jeg havde forventet. P.S. Lad være med at gramse de tøselige gulvkanoner på nummeren....:rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...