MissCath Skrevet December 3, 2006 Rapporter Skrevet December 3, 2006 Nåja, jeg kan jo ligeså godt være den første og sige tusind tak for en omgang hyggeligt selskab, krydret med flere forskellige særdeles gode glögger (hedder det sådan?) Tak til Michael og Miriam for at lægge hus til. Jeg glæder mig til vi ses igen! :th2: Cathrine
BS Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Ja en tak skal da lyde til Mimse og Michael. Dog er glögg ikke min stærke side men en håndfuld æwlskiver kan man altid klare. Rart at få sat ansigt på mange af de folk der ikke tør have billede på deres profil herinde:eek:
claus Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Ja en tak skal da lyde til Mimse og Michael. Dog er glögg ikke min stærke side men en håndfuld æwlskiver kan man altid klare. Rart at få sat ansigt på mange af de folk der ikke tør have billede på deres profil herinde:eek: Du gemmer da dit meget godt Brian ..... og ja tak for idag for et endnu et godt arrangement.... Og havde ikke fået frokost..... derfor kastede jeg mig over æbleskiverne
BS Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Du gemmer da dit meget godt Brian ..... Men det er der
thygesen Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Ja tak til Miriam og Michael for endnu engang at åbne deres døre for alle de tossede danskere der har valgt at flytte herover. Håber virkelig at det bliver en tradition som de selv nævnte. Tak for idag :-)
mrode Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Tusind tak til Miriam og Michael for nogle hyggelige timer.. er bare ked af jeg ikke kunne komme tidligere.
bananas Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Ja, mange tak for et rigtig godt arrangement - et meget beundringsværdigt initiativ. Jeg er åbenbart svær at gendkende uden Elvis-solbriller, men så fik de fleste da en chance for at se mig uden:love2: .
Miriam Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 :) Jamen vi er da også glade for at der var så mange der gad kigge forbi, det var MEGET hyggeligt. Til jer der missede det så var vi 38 voksne og 4 børn :) Og som altid er vores døre åbne, så hvis i lige er i nærhenden så kigger i bare ind !
mrode Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 :) Jamen vi er da også glade for at der var så mange der gad kigge forbi, det var MEGET hyggeligt. Til jer der missede det så var vi 38 voksne og 4 børn :) Og som altid er vores døre åbne, så hvis i lige er i nærhenden så kigger i bare ind ! Hold da op.. var der kun 4 børn.. damn, troede der var mindst det dobbelte :)
Miriam Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Hold da op.. var der kun 4 børn.. damn' date=' troede der var mindst det dobbelte :)[/quote'] Ja og den ene var bare lille bitte dejlig baby, og Nulla lille stille pige på lidt over 2 år, og så var der vores 2teorister
BS Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Ja og den ene bare lille bitte dejlig baby' date=' og en lille stille pige på lidt over 2 år, og så var der vores teorister [/quote'] Plus en flok barnerøve
Walle Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Tak for i dag Takker for en dejlig eftermiddag hos Miriam og Michael.. Gløgg er heller ikke min stækre side, men alligevel drak jeg 2 "glas" af den børnevenlige...:th2:
Futz Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Tusinde tak fra Marie-Louise og mig også. Det var super hyggeligt :)
Miriam Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Tusinde tak fra Marie-Louise og mig også. Det var super hyggeligt :) Selv tak og tak for morgenmad :th2:
Markowitch Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Tak for Glögg og æwl-skiver!! Også tak for glögg herfra. Det var super hyggeligt at se Jer alle og få sat nogle ansigter på de ellers avatar-løse sunddebattører ! :) /Mr. Mark
Gio Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Bedre sent end aldrig... Jeg takker og bukker også for go´e skiver og kaf´. Det var super at hilse på alle "de nye", og hyggeligt at sludre med de gamle rotter.
dannemare Besvaret December 5, 2006 Rapporter Besvaret December 5, 2006 Også en stor tak herfra. Rigtigt hyggeligt, så bør vi ikke følge op med en julefrokost i januar, monstro. :) Som nævnt i en anden tråd skal kæresten og jeg gerne undersøge muligheden for at booke fælleshuset hos os (Marietorp, Oxie) samt stå for planlægningsarbejdet mht. mad m.m. Eller er der måske forslag til afholdelse et andet sted, evt. inde i Malmö (hvis det gør det nemmere for flertallet at komme til/fra stedet). /frederik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu