Guest Trine Skrevet January 5, 2007 Rapporter Skrevet January 5, 2007 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men efter jeg skiftede job fra Nordea i december er jeg røget ud af medarbejderbanken og tilbage på alm forhold. Har dog fået forhandlet mig frem til en Fordel+ status... Anyway har lige overført penge til en anden dansk konto..2 kr!!! for at banken ikke rør en fucking finger!!! også til det værste.. 2 billån til tidligere 4,25% i rente... begge ændret til 10%!!!!!! det må da være fuldstændig vanvittige!! så lige på Nordea SE der kan jeg få billån til 6,20%... Velkommen til fordelsprogrammet i Nordea siger jeg bare!!!
mrode Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men efter jeg skiftede job fra Nordea i december er jeg røget ud af medarbejderbanken og tilbage på alm forhold. Har dog fået forhandlet mig frem til en Fordel+ status... Anyway har lige overført penge til en anden dansk konto..2 kr!!! for at banken ikke rør en fucking finger!!! også til det værste.. 2 billån til tidligere 4,25% i rente... begge ændret til 10%!!!!!! det må da være fuldstændig vanvittige!! så lige på Nordea SE der kan jeg få billån til 6,20%... Velkommen til fordelsprogrammet i Nordea siger jeg bare!!! Velkommen til "vores" verden :p
MC Manden Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men efter jeg skiftede job fra Nordea i december er jeg røget ud af medarbejderbanken og tilbage på alm forhold. Har dog fået forhandlet mig frem til en Fordel+ status... Anyway har lige overført penge til en anden dansk konto..2 kr!!! for at banken ikke rør en fucking finger!!! også til det værste.. 2 billån til tidligere 4,25% i rente... begge ændret til 10%!!!!!! det må da være fuldstændig vanvittige!! så lige på Nordea SE der kan jeg få billån til 6,20%... Velkommen til fordelsprogrammet i Nordea siger jeg bare!!! Narj, hvor er det syyyynd for dig... ... Hvad tror du vi andre har betalt ???
bananas Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Se det fra den lyse side Moerke - du kan ligefrem få lån hos dem! Nordea Danmark mente i sin tid ikke, at min 7-cifrede formue berretigede til, at jeg var kreditværdig nok til et Dankort! Da jeg højlydt brokkede mig tilbød de mig et Visa/electron kort som plaster på såret - det er sådan et man typisk får sammen med en Rasmus Klump konto:lol: Jeg er nu hos Swedbank
Guest Trine Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Se det fra den lyse side Moerke - du kan ligefrem få lån hos dem! Nordea Danmark mente i sin tid ikke, at min 7-cifrede formue berretigede til, at jeg var kreditværdig nok til et Dankort! Da jeg højlydt brokkede mig tilbød de mig et Visa/electron kort som plaster på såret - det er sådan et man typisk får sammen med en Rasmus Klump konto:lol: Jeg er nu hos Swedbank Jeg er fandme chokeret... jeg vrider mig, skriger lidt og råber op inden jeg finder ud af hvad vi skal gøre. Det er da rystende...
Gio Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Jeg er fandme chokeret... jeg vrider mig' date=' skriger lidt og råber op inden jeg finder ud af hvad vi skal gøre. Det er da rystende...[/quote']Jeg kan kun sige som andre: velkommen i vores verden! :o
larscph Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men efter jeg skiftede job fra Nordea i december er jeg røget ud af medarbejderbanken og tilbage på alm forhold. Har dog fået forhandlet mig frem til en Fordel+ status... Anyway har lige overført penge til en anden dansk konto..2 kr!!! for at banken ikke rør en fucking finger!!! også til det værste.. 2 billån til tidligere 4,25% i rente... begge ændret til 10%!!!!!! det må da være fuldstændig vanvittige!! så lige på Nordea SE der kan jeg få billån til 6,20%... Velkommen til fordelsprogrammet i Nordea siger jeg bare!!! Yes - sådan er det. Og de er ikke til at hugge eller stikke af hvad renterne angår er erfaringen indtil videre. Talte med dem i går omkring det dér famøse boliglån til 7,9% effektivt - joooo... Der var vist nok kommet mulighed for at lave det som andelslån så kunne renten falde vist nok 1,5% - men det kostede så lige 3.000 i gebyr til banken og 1.500 til tinglysning af lånet - men det er jo hurtigt sparet. Mja... Nordea Sverige opretter så vidt jeg kan se boliglån gratis (?!) og renten er det halve. Overførsler i Sverige - 12 kr/md koster NetBank og så er alle indelandske overførsler gratis, inkl girokort. I Danmark koster de 2 kroner. Og det er helt uden noget som helst engangement i øvrigt i banken. Og du kan pløje resten af prislisten igennem i Sverige og sammenligne den med hvad det koster som Fordel+ i Danmark - det er vist billigere hele vejen igennem. Intet under at de tjener KASSEN i Danmark. Til gengæld kan du nu som Fordel+ få et GRATIS Mastercard Gold - woooo - til en listepris på vist 700 kr/år... Nøj hvor man kan næsten ikke sidde stille af begejstring, vel... :o
credde Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Det er jo ikke uden grund, at banken kaldes for NoIdea!
Guest Trine Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Det er jo ikke uden grund' date=' at banken kaldes for NoIdea![/quote'] Det vilde er lidt at jeg altid har været lidt af en gebyrrytter..og jeg har ikke skænket det en tanke de sidste 3½ år..but I need to get back in the game kan jeg godt se....er bare så fandens glad for min svenske rådgiver, og de svenske priser er jo helt ok. Ender med vi bare flytter alt fra DK til SE bortset fra vores obligatoriske lønkonti...
Morsing Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 Når nu vi snakker om Nordea, er der så nogen der ved hvorfor man skal betale 12 kroner om måneden til Nordea for en "verdagsmeny"? Hvad er det lige man får for de 12 kroner?
larscph Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Når nu vi snakker om Nordea, er der så nogen der ved hvorfor man skal betale 12 kroner om måneden til Nordea for en "verdagsmeny"? Hvad er det lige man får for de 12 kroner? Så vidt jeg husker betalinger via netbank. PG og BG betalinger fx.
lojmann Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men efter jeg skiftede job fra Nordea i december er jeg røget ud af medarbejderbanken og tilbage på alm forhold. Har dog fået forhandlet mig frem til en Fordel+ status... Anyway har lige overført penge til en anden dansk konto..2 kr!!! for at banken ikke rør en fucking finger!!! også til det værste.. 2 billån til tidligere 4,25% i rente... begge ændret til 10%!!!!!! det må da være fuldstændig vanvittige!! så lige på Nordea SE der kan jeg få billån til 6,20%... Velkommen til fordelsprogrammet i Nordea siger jeg bare!!! Velkomemn til virkeligheden!:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu