Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg må jo nok sige, at jeg stadig ikke fatter at det er nødvendigt at lukke en bro, fordi man skal lave opdateringer på et overvågningssystem. Det ville jo svare til, at SKAT bad hele dansk erhversliv om at lukke i en periode, fordi at man skulle opdatere nogen moms-betalingssystemer:rolleye: Og at de ikke kan melde i god tid, men først i sidste øjeblik er også noget amatøragtigt. Men når det så er sagt, så vil jeg trods alt rose dem for at have valgt det bedst mulige tidspunkt at gøre det på. Der er altså et fåtal af mennesker, som har behov for at passere Øresundsbroen natten mellem en Søndag og en Mandag - og man kan trods alt blive sluppet igennem en gang i timen. Til gengæld er der nok ikke så mange af Øresundsbroens medarbejdere, som synes det er så sjovt at skulle på ekstraarbejde natten mellem søndag og mandag. Så for en gangs skyld har de valgt at genere deres medarbejdere mere end deres kunder.

Besvaret
Der er altså et fåtal af mennesker' date=' som har behov for at passere Øresundsbroen natten mellem en Søndag og en Mandag - og man kan trods alt blive sluppet igennem en gang i timen.[/quote'] Uhhhh.....jeg har døgnvagt søndag....nu håber jeg sgu ikke Lillepigen vælger at hun vil fødes mellem 24 og 05 :scared: så jeg skal ræse til broen og holde stille og vente på et 5 minutters hul i lukningen :rolleye:
Besvaret

Er der nogen som har overvejet at deres "opdatering af overvågningssystemet" kunne betyde installation af automatisk fartkontrol ? Det ville gå fint i spænd med de nye priser og sikkert blive en yderst lukrativ forretning for Øresundsbron ;o) De ville så også kunne trække penge automatisk direkte på vores konto (den har de jo allerede adgang til), men kunne passende starte med evt penge deres kunder har tilgode...

Besvaret
Er der nogen som har overvejet at deres "opdatering af overvågningssystemet" kunne betyde installation af automatisk fartkontrol ? Det ville gå fint i spænd med de nye priser og sikkert blive en yderst lukrativ forretning for Øresundsbron ;o) De ville så også kunne trække penge automatisk direkte på vores konto (den har de jo allerede adgang til), men kunne passende starte med evt penge deres kunder har tilgode...
Argg Alex for pokker! Nu ikke give dem nogen gode idéer - det kan jo være at de læser herinde. At blive tvunget til at køre 50 over broen hver gang en eller anden bangebuks ved overvågningskameraet synes at det blæser en smule! - katastrofe!
Besvaret
At blive tvunget til at køre 50 over broen hver gang en eller anden bangebuks ved overvågningskameraet synes at det blæser en smule! - katastrofe!
Hold da op ja - katastofe... Man kunne risikere at komme 3 min. senere frem... arghh... !! :rolleyes:
Besvaret

Ja det er jo en ting man skal huske når man flytter til S. Broen lukker jo i tide og utide. Så er der is, sne, blæst eller skiftes en pære, og nogle gange holder manden i billetlugen tissepause:lol: :rose: Nææ nej, gode gamle færger sejler skam altid.(har dog hørt om en nat i Dec '95) Måske i skulle ønske broen til Helsingborg så vi kan lave en bytter.:rose::rose:

Besvaret
Hold da op ja - katastofe... Man kunne risikere at komme 3 min. senere frem... arghh... !! :rolleyes:
Hvem ringede "moralens vogtere" op? Når jeg kører om morgenen så forventer jeg det tager x min. at komme frem, og ikke x+udefineret min.! Så kunne jeg ligeså godt tage lortebanen sammen med resten af undermenneskerne og spare 4000-5000 DKK per måned som jeg kunne bruge på dejlig rødvin, store saftige bøffer og ferierejser! BEFRI OS VENLIGST FOR DINE FRELSTE KOMMENTARER!
Besvaret
Så kunne jeg ligeså godt tage lortebanen sammen med resten af undermenneskerne og spare 4000-5000 DKK per måned som jeg kunne bruge på dejlig rødvin, store saftige bøffer og ferierejser! BEFRI OS VENLIGST FOR DINE FRELSTE KOMMENTARER!
Hvad f..... bilder du dig ind at kalde togpendlerne for UNDERMENNESKER. Hvem h...... tror du, du er. Jeg kunne squ da godt bile over hver dag, men gider ikke at spilde min tid med at sidde i kø hele vejen, og blive hidsig over alle de åndsvage bilister, der ikke kan finde ud af at overholde færdelsreglerne. Det har jeg mit liv for kært til. SÅ BEFRI OS VENLIGST FOR DINE DUMME BEMÆRKNINGER.!!!
Besvaret
Når jeg kører om morgenen så forventer jeg det tager x min. at komme frem' date=' og ikke x+udefineret min.![/quote']Du er jo naiv! Ja, undskyld...men du får det nærmest til at lyde som om andre bare har at fedte af, for at du ikke skal komme xx antal plus udefinerede minutter for sent på arbejde. Slap nu af, og kom ned på broen til os andre - hvor vi allesammen estimerer en cirka-tid for transport til og fra arbejde. Og hvis nu x antal "undermennesker" (:confused:) har valgt at blokere broen i gå-tempo, så ringer vi til vores arbejdsgiver og siger vi bliver forsinkede. Hvor svært kan det være!!? :rolleye: Anderledes står det til, når Broen mener at hele skidtet skal lukkes i flere timer, fordi der skal skiftes BigBrother-udstyr ud.
Besvaret

Så er der endelig kommet info på broens hjemmeside, men hvis jeg klikker på "læs mere" står der bare: " Preview code not accepted " Det håber jeg da ikke der står hele tiden, for så kan man jo ikke følge med i hvilke dage broen vil blive lukket.

Besvaret
Hvad f..... bilder du dig ind at kalde togpendlerne for UNDERMENNESKER. Hvem h...... tror du, du er. Jeg kunne squ da godt bile over hver dag, men gider ikke at spilde min tid med at sidde i kø hele vejen, og blive hidsig over alle de åndsvage bilister, der ikke kan finde ud af at overholde færdelsreglerne. Det har jeg mit liv for kært til. SÅ BEFRI OS VENLIGST FOR DINE DUMME BEMÆRKNINGER.!!!
Få dog lidt humor stramme....
Guest Supermule
Besvaret

Fartkameraer på broen............ Så bytter jeg fandme nummerplader med en eller anden tilfældig polak........:sick: Civil ulydighed er vejen frem............... Der udleveres billige 4x4 ved Skånegården....Disse er monteret med store bullbars, således bommen kan passeres i fuld fart uden afregning.....;)

Besvaret
Få dog lidt humor stramme....
Det har ikke en skid med manglende humor at gøre. Du må jo have jord i hovedet, hvis du tror, at du kan tillade dig at kalde andre mennesker for undermennnesker og så ikke få på puklen for det. Der er f..... grænser for, hvad man skal lade sig byde. Super fjols!!
Besvaret

Udvidelse af lukketiderne De er da ikke kede af det på Bron :confused: --- klip fra Oeresundsbron.com---- Øresundsbron natten mellem 4. og 5. februar: Lukker: 22.00 Åbner for trafik: 23.00-23.05 00.00-00.05 01.00-01.05 02.00-02.05 03.00-03.05 05.00- Øresundsbron natten mellem 5. og 6. februar: Lukker: 02.30-03.00 03.30-04.00 Øresundsbron natten mellem 6. og 7. februar Lukker: 00.00-00.30 01.00-01.30 02.00-02.30 03.00-03.30 Øresundsbron natten mellem 14. og 15. februar Lukker: 22.30-23.00 00.00-00.30 01.30-02.00 03.00-03.30 Øresundsbron natten mellem 15. og 16. februar Lukker: 22.30-23.00 23.30-00.00 00.30-01.00 01.30-02.00 Øresundsbron natten mellem 16. og 17. februar Lukker: 00.00-00.45 01.15-02.00 ---- ------

Besvaret
Er der slet ingen reaktioner på denne udmelding fra Bron? http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=3188
Det har jeg først set nu! :eek: Hvad H...... tænker de på?!? Hvorfor i alverden informerer de ikke om det pr. sms, når de allerede har en sådan ordning? :sick: Det er godt nok dårlig service. (Jeg vil dog understrege, at jeg ikke er overrasket længere). I alle andre "forretninger" end broen, ville de være virkeligt ærgerlige, over at have et så dårligt omdømme hos kunderne. Men det vil ØB skide højt og flot på.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...