Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og en anden herinde fra har store problemer med at se Forbrydelsen på Dr.dk Idag ville jeg så teste med P3 netplayer. Ingen lyd. Er der nogen herinde der kan køre nogen af disse 2?

• Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg og en anden herinde fra har store problemer med at se Forbrydelsen på Dr.dk Idag ville jeg så teste med P3 netplayer. Ingen lyd. Er der nogen herinde der kan køre nogen af disse 2?
aah.. er det ikke kun mig.. jeg kan slet ikke høre netradio og har ikke kunne det den sidste uges tid. Hverken via hjemmesiden eller på direkte link i WinAmp. Ang. Forbrydelsen, så kan vi lige lige snakkes ved ;)
Besvaret

Nej det passer faktisk fint med at det ihvertfald er 1 uge man ikke har kunnet høre den. Andre netradioer fra en mindre lokal station på fyn er der ingen problemer med:D

Guest Supermule
Besvaret

Den skulle meget gerne DL en midlertidig fil til din pc.... Som den så afspiller i media player..... Der er noget i vejen med opsætningen af din mediaplayer... Eller dine sikkerhedsinst.

Guest Supermule
Besvaret

Det er sgu da skidt...... Kører du med Proxyserver eller en hardware firewall, hvor porten er blokeret???

Besvaret
Det er sgu da skidt...... Kører du med Proxyserver eller en hardware firewall, hvor porten er blokeret???
Windows firewall er koblet fra. PC-cillin fra trend micro står for min antivirus og firewall. Har aldrig haft problemer med den før end for ca 1 uge siden. Brian prøv og se om du kan se forbrydelsen på www.dr.dk For det virker heller ikke her.
Besvaret
:cry: :cry: Nu har jeg været alle link igennem i denne tråd, og intet virker! Vræl, hvor er jeg ved at være træt af det! Har prøvet at se programmet siden i søndags, og hver gang siger den at serveren er nede... Nogen der har andre idéer til hvordan det kan løses uden det store computer-trylle-rylle-nowet? Jeg kan intet se på dr.dk, og før jeg opdaterede windows var det intet problem at se noget på den side...
Besvaret
:cry: :cry: Nu har jeg været alle link igennem i denne tråd, og intet virker! Vræl, hvor er jeg ved at være træt af det!
Sjovt, jeg sidder lige nu og lytter til P3 via min pc. Og, den har været tændt hele dagen uden at ryge af.... Altså herhjemme ... Og, den fungere også fint på jobbet...
Besvaret
Sjovt, jeg sidder lige nu og lytter til P3 via min pc. Og, den har været tændt hele dagen uden at ryge af.... Altså herhjemme ... Og, den fungere også fint på jobbet...
Så vi kan udelukke at det er svenske IP adresser der er lukket af for :D
Besvaret
Hmm... havde faktisk slet ikke tjekket om radioen virker... men det gør den heller ikke... Det var dog underligt!
Besvaret
Jeg checker lige med en af mine venner der arbejder med det inde hos DR senere.. så skal jeg nok vende tilbage.
Det lyder super!!! Jeg ( og kender til andre ;) ) der allerede har sendt dem en mail for nogle dage siden, men har intet hørt... Er bare ved at være desperat, for jeg er aaalt for nysgerrig til at kunne vente med at se det afsnit... :)
Besvaret
Jeg bruger winamp og de links/filer der ligger på dr.dk
Winamp bruger stadig WMP´s codec´s til at afspille indholdet fra DR.dk. Jeg har bare oplevet en masse der stadig bruger WMP10 - og dermed ældre codec´s og filtre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...