Pippien Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Som nye i Bunkeflostrand kommer vi selvfølgelig osse og hilser på. Joakim og Nanna.
Lynge Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Får Lynge lov at være længe ude igen i år Puha Claus er sku ikke sikker på jeg magter sådan en tur igen:surprise:
claus Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Puha Claus er sku ikke sikker på jeg magter sådan en tur igen:surprise: Vil du hellere skrælle kartofler
Lynge Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Vil du hellere skrælle kartofler Ha ha det var ikke kartoffel skrælning jeg havde i tankerne:lol: Men puha det var en hård tur sidste gang og jeg er jo ikke blevet yngre, men vi må se hvad det kan blive til:th2:
Kira Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Ha ha det var ikke kartoffel skrælning jeg havde i tankerne:lol: Men puha det var en hård tur sidste gang og jeg er jo ikke blevet yngre, men vi må se hvad det kan blive til:th2: Hvad det bliver til???? Jamen du skal da skrælle kartofler og JEG skal i byen, og så ringer jeg når jeg gerne vil hentes:th2:
molnartos Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Hvad det bliver til???? Jamen du skal da skrælle kartofler og JEG skal i byen' date=' og så ringer jeg når jeg gerne vil hentes:th2:[/quote'] Ha ha god værkstedshumor (mon lynge er under tøflen...? he he ) Jeg vil også dukke op igen i år da jeg åbentbart skal have lidt frisk luft ... -og denne gang uden for mange tømmermænd:th2:
Lynge Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Hvad det bliver til???? Jamen du skal da skrælle kartofler og JEG skal i byen' date=' og så ringer jeg når jeg gerne vil hentes:th2:[/quote'] Hvis det her var Ludo, så er jeg vist slået hjem:lol: Men det er det heldigvis ikke:th2:
Junkeren Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Lyder som om I tidligere har hældt lidt i både pral- og løgnhals. Det ser jeg da frem til...
claus Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 Lyder som om I tidligere har hældt lidt i både pral- og løgnhals. Det ser jeg da frem til... Tja fra kl 13 til 04 , minus et pitstop på Harry's for at spise ..... tja et par vaser blev det da til....
thygesen Besvaret March 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2007 Ha ha det var ikke kartoffel skrælning jeg havde i tankerne:lol: Men puha det var en hård tur sidste gang og jeg er jo ikke blevet yngre, men vi må se hvad det kan blive til:th2: Var der nogen der sagde 30!!!!!!!!!!!!!!!! føj jeg glæder mig ikke til jeg bliver så gammel så... eller måske har det noget at gøre med, at du er en TØØØS!!
Lynge Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Lyder som om I tidligere har hældt lidt i både pral- og løgnhals. Det ser jeg da frem til... Hmm der er vist ikke nogen her der hverken lyver eller praler:confused: Var der nogen der sagde 30!!!!!!!!!!!!!!!! føj jeg glæder mig ikke til jeg bliver så gammel så... eller måske har det noget at gøre med' date=' at du er en TØØØS!! [/quote'] Ha ha ja sidst jeg tjekkede så var det ikke mig der plejer at falde i søvn til fester, men jeg skal gerne tage nogle billeder med så alle kan se hvem der er helt vildt go til at sove på stole og ja ved siden af dem også
thygesen Besvaret March 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 29, 2007 ...Ha ha ja sidst jeg tjekkede så var det ikke mig der plejer at falde i søvn til fester' date=' men jeg skal gerne tage nogle billeder med så alle kan se hvem der er helt vildt go til at sove på stole og ja ved siden af dem også [/quote'] Ja ja.. man går under bæltestedet nu!!! Bare kom an du! Jeg er heldigvis større end dig og kan stadig tæve dig.. men hov forresten.. nu har jeg jo respekt for alderdommen.. så jeg bukker mig jo i støvet og undskylder mens jeg samler gebisset op til dig :p
Lynge Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Ja ja.. man går under bæltestedet nu!!! Bare kom an du! Jeg er heldigvis større end dig og kan stadig tæve dig.. men hov forresten.. nu har jeg jo respekt for alderdommen.. så jeg bukker mig jo i støvet og undskylder mens jeg samler gebisset op til dig :p Tænderne sider hvor de skal, men buk du bare, det var på tide:th2:
Kira Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Ha ha ja sidst jeg tjekkede så var det ikke mig der plejer at falde i søvn til fester, men jeg skal gerne tage nogle billeder med så alle kan se hvem der er helt vildt go til at sove på stole og ja ved siden af dem også Så skal vi jo have et helt album med- men man skal jo også have en powernap i ny og næ ;)
thygesen Besvaret March 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 29, 2007 Så skal vi jo have et helt album med- men man skal jo også have en powernap i ny og næ ;) Hey hey... Ikke to mod en.. det er direkte unfair og til direkte rødt kort.. Desuden glemmer man vidst, at lige frem, til onde tunger til påstå at jeg powernap'er, så er jeg da en af dem starter og holder festen igang..
Kira Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 Hey hey... Ikke to mod en.. det er direkte unfair og til direkte rødt kort.. Desuden glemmer man vidst, at lige frem, til onde tunger til påstå at jeg powernap'er, så er jeg da en af dem starter og holder festen igang.. Du er også en rutineret festgænger
Toft Besvaret March 29, 2007 Rapporter Besvaret March 29, 2007 bla-bla-bla-bla... I må vist hellere sætte jer ved samme bord næste fredag, så kan I ævle videre der, mens vi andre skyller i gennem med nogle Staropramen
Guest Nadynka Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Ha ha god værkstedshumor (mon lynge er under tøflen...? he he ) Jeg vil også dukke op igen i år da jeg åbentbart skal have lidt frisk luft ... -og denne gang uden for mange tømmermænd:th2: Hihi...og nu har jeg fået lokket Molnatos med og så bliver jeg nødtil at melde fra da jeg uheldigvis fandt en afbestillings rejse 4 dage til Grækenland. :p
thygesen Besvaret April 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2007 Hej Alle, Så er dagen oprandt og vi skal mødes på lilla torg kl. 13.. Folk der ikke har "tilmeldt" sig eller tilkendegivet at de ville komme er SELVFØLGELIG velkomne til at komme alligevel. Vi vil være til at finde.. kig omkring Yello Mello og Moosehead eller ring på mit nummer som står allerførst i denne tråd og også hernede under. Vi glæder os til en super hyggelig dag. Ja, så nærmer foråret sig og vi har en tradition for at sidde på Lilla Torg og få en enkelt(eller flere) øl og nyder forårssolen i påsken. Vi er derfor nogen der mødes Fredag d.6/4-07 kl. 13.00 på Lilla Torg. Det endelige sted er ikke bestemt nu andet end at det er Lilla Torg, men det er jo heller ikke så stort, der er heller ingen planer lagt for bagefter eller senere.. Men det er før set at der sker mere end bare et par øl. Dette er dog en rigtig god anledning for folk at komme op, sige hej, drikke en øl eller vand og derved få sat ansigter på folk herindefra. Skriv her hvis I kommer. Og tilmeld jer her: http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&day=2007-4-6&c=1 I kan altid fange mig på +46 70 1774203(Tre) eller +45 31 21 26 79 (3) i tilfælde af I ikke kan finde os deroppe.
mrode Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 for pokker.. det er jo fridag i dag.. så kommer jeg også
Toft Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Folk der ikke har "tilmeldt" sig eller tilkendegivet at de ville komme er SELVFØLGELIG velkomne til at komme alligevel. Men de folk overlader selvfølgelig deres stol til folk som HAR tilmeldt sig, så fremt der ikke er stole nok :D
claus Besvaret April 6, 2007 Rapporter Besvaret April 6, 2007 Men de folk overlader selvfølgelig deres stol til folk som HAR tilmeldt sig' date=' så fremt der ikke er stole nok :D[/quote'] :laugh:
molnartos Besvaret April 7, 2007 Rapporter Besvaret April 7, 2007 Tak for i går... her er lidt stemningsbilleder taget med mobilos... http://picasaweb.google.dk/molnartos/ForRILuften20070407
BS Besvaret April 7, 2007 Rapporter Besvaret April 7, 2007 Tak for i går... her er lidt stemningsbilleder taget med mobilos... http://picasaweb.google.dk/molnartos/ForRILuften20070407 Er vild med de sidste billeder
Markowitch Besvaret April 7, 2007 Rapporter Besvaret April 7, 2007 Tak for i går... her er lidt stemningsbilleder taget med mobilos... http://picasaweb.google.dk/molnartos/ForRILuften20070407 Øv, der er ingen billeder af mig :D. Nå, men jeg måtte jo også smutte tidligt. Det var i hvertfald rigtigt godt selskab, så tak for i går :th2: Det må vi sgu gøre igen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu