Jump to content

Recommended Posts

• Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Havde noget Denon som bliver skiftet til onkyo som blev skiftet til komplet sony (undtagen højtalere som er mine gamle og så lige mit mediecenter) Har valgt at satse 100% på mediedelen da jeg ikke hører så meget musik mere som tidligere Har: Sony STR-DG820 7.1 Channel Receiver (DTS-HD Master Audio, Dolby True HD, HDMI In/Out: 4/1, 8 Channel Linear PCM, BRAVIA Sync, Digital Media Port, 24P True cinema / x.v.Colour, Digital cinema sound, Auto calibration) Sony playstation3 til dvd/blueray (med bravia sync) 2 stk JBL-8000 (som ifølge konen er alt alt alt for store) JVC-surround højtalere (bag, side, front og sub) Sony kdl w5500 46" fladskærm (med bravia sync) Lenovo mediecenter 2.6 ghz med radeon4550 med hdmi udgang, 4gb ram og vista ultimate mediecenter Alt er selvfølgelig forbundet med HDMI kabler (undtagen højtalere, der er kablerne ifølge min kone alt alt alt for tykke...) Det hele kan styres via 1 fjernbetjening fra sony STRDG820_rearpanel.jpg

Besvaret
Ahhh.. Heheh... Det går bedre i hus :)
Hehe, helt sikkert..:-)! Jeg må blot beherske mig lidt, men det kan jo være svært nogen gange :lol:! Mit sidder desuden i et mediecenter med en Apple Mac Mini, LG 42SL8500 og en PS3. Jeg har ikke fået købt de rigtige kabler endnu, men synes faktisk det fungerer udemærket. Der er en equaliezer (kan ikke lige stave) i iTunes hvor jeg kan justere lyden lidt, men findes der en equaliezer til selve styresystemet Leopard Snow, så jeg kan styre lyden generelt (så den også er fed når jeg spiller spil eller ser film der ikke køres via iTunes)? Jer der er hifi-nørder vil nok sige det ikke er optimalt at køre Bang & Olufsen, og slet ikke sammen med ikke Bang & Olufsen TV og Radio, men det fungerer nu altså upåklageligt - og så betyder designet jo en masse :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...