Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa! Vi har lige købt en anden lejlighed i Malmø.. Ville lige høre om der er nogen der kan aflevere nogle guldkorn omkring hvilken bredbåndsudbyder der er bedst og billigst..

Besvaret

Jeg har TDC. se til 149 sek for de første 6 mdr derefter 299 sek. Det er for 28 m/b og jeg får ca 15 ned og 1 op. Har ikke haft en eneste fejl eller problem og der følger en router med som giver dig trådløst netværk

Besvaret

Husk nu lige at undersøge om I har fiberstik, altså et netværksstik i væggen da det både er billigere og hurtigere og måske også allerede bestemt, hvem i så skal bruge.. Bredbandsbolaget er et udemærket bud.

Besvaret

Jeg er netop blevet tilkoblet Bredbånd2 via HsbBolina. Det gik utroligt let til, og blev guided hele vejen igennem af deres venlige medarbejdere. God service. Bredbånd2 (10Mb/s) kommer til at koste mig 89 kroner de første 2 måneder, derefter 179 kr.

Besvaret
Jeg har TDC. se til 149 sek for de første 6 mdr derefter 299 sek. Det er for 28 m/b og jeg får ca 15 ned og 1 op. Har ikke haft en eneste fejl eller problem og der følger en router med som giver dig trådløst netværk
Hvis TDC leverer en router med der max´er ud ved 15mbps...så er de sgu´ dumme! :rolleye: Men det er vist ikke første gang det er set fra deres side. Men fair nok - det kan jo tænkes at din linie ikke kan klare mere....meeeen. (Jeg ville teste med pc´en direkte i væggen/modem hvis det er muligt...)
Besvaret

Telia Hej! Jeg kan kun anbefale Telia, jeg har lige været igennem næsten 3 måneder uden bredbånd fordi jeg ville sparer 100 SEK pr. måned. Telia virker bare og er super stabilet :-) Mvh Thomas PS: Køb aldrig bredbånd af Seths, Canal digital eller hvad de nu kalder sig, det er bare at bede om problemer.

Besvaret
Jeg er netop blevet tilkoblet Bredbånd2 via HsbBolina. Det gik utroligt let til' date=' og blev guided hele vejen igennem af deres venlige medarbejdere. God service. Bredbånd2 (10Mb/s) kommer til at koste mig 89 kroner de første 2 måneder, derefter 179 kr.[/quote'] Har også Bredbånd2 i HSB. Kører perfekt. Prøvede først Adamo. Ingen god oplevelse.
Besvaret

Jeg forsøgte mig med Global net efter tidligere at have læst et tips om det herinde. MEN efter 2 måneders forsøg havde de stadigvæk ikke lykkedes at installere en linie ind i huset pga. som de sagde, at der var en anden udbyder der blokerede min linie??? Tilsidst tog jeg imod et tilbud fra Telia godt nok på lidt mindre hastighed, men de var hurtige og effektive - OG DET FUNGERER! Derfor går min anbefaling til Telia:th2:

Besvaret

Det kan give problemer med hus og alarm Nu fungerer vores alarm og svenske telefonlinie endelig. Det har taget LANG tid. Og man skal have svensk telefonlinie for at have alarm..... heldigvis har vores bredbånd og IP telefoni virket. Telia har været tunge at danse med - det må jeg sige - men nu virker det.

Besvaret
Hej! Jeg kan kun anbefale Telia, jeg har lige været igennem næsten 3 måneder uden bredbånd fordi jeg ville sparer 100 SEK pr. måned. Telia virker bare og er super stabilet :-) Mvh Thomas PS: Køb aldrig bredbånd af Seths, Canal digital eller hvad de nu kalder sig, det er bare at bede om problemer.
Telia fungerer altså også perfekt for mig, nu over et år uden nedetid (mens jeg har været på) :thumbup:
Besvaret

Du behøves ikke svensk fastnet så vidt jeg ved. Securitas går mere og mere over til GSM net på deres alarmbokse....

Nu fungerer vores alarm og svenske telefonlinie endelig. Det har taget LANG tid. Og man skal have svensk telefonlinie for at have alarm..... heldigvis har vores bredbånd og IP telefoni virket. Telia har været tunge at danse med - det må jeg sige - men nu virker det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...