Thomassen Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg er også klar... Send gerne en invitation til undertegnede. DAN
Rene Larsen Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Send gerne en invitation til undertegnede. DAN Jeg har dog ikke flere tilbage, men hvis du skal gøre dig håb om en invitation skal du skrive en email adr. hvortil invitationen kan sendes ;)
bananas Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg har nu også 5 invitationer, som jeg kan sende af, når jeg engang kommer hjem. Det kræver at man sender mig en pm med sit navn og sin e-mail adresse.
credde Besvaret May 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg har også et par ledige invitationer. Send en pm med navn og email, så skal jeg sende asap.
jacob.hansen Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg kunne godt bruge en..... Jacob svenskeren.jacob@gmail.com
credde Besvaret May 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2007 Jeg kunne godt bruge en..... Jacob svenskeren.jacob@gmail.com Der er sendt én afsted.
bananas Besvaret May 2, 2007 Rapporter Besvaret May 2, 2007 De har lige forhøjet mit antal invites til 999:surprise:
spinner Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 De har lige forhøjet mit antal invites til 999:surprise: http://newz.dk/redir.php?id=21815
Juff Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 mmmm :D det er en fornøjelse at se "fifth-gear"
darksaint Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 en der kunne hjælpe mig med en invitation darksaint@bredband.net
credde Besvaret May 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2007 en der kunne hjælpe mig med en invitation darksaint@bredband.net u got mail :th2:
repeat Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Er der en som har en invitation som de kan sende til mig?? pgr1972@gmail.com
credde Besvaret May 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2007 Er der en som har en invitation som de kan sende til mig?? pgr1972@gmail.com Yes, du har mail.
anton Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Må jeg på mine grædende knæ og i mit ansigts fodsved bede om en invitation? På forhånd tak! Venlig hilsen Anton Og god bededags-forlænget weekend!
anton Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 ... og til min gamle hukommelse skal jeg lige huske min mail-adr.:
anton Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Damn! Nå: jorgen.puchleitner@glocalnet.net Tjekket og dobbelttjekket at det er stavet korrekt...
Gio Besvaret May 3, 2007 Rapporter Besvaret May 3, 2007 Damn! Nå: jorgen.puchleitner@glocalnet.net Tjekket og dobbelttjekket at det er stavet korrekt...Tjek din mail...
Gio Besvaret May 4, 2007 Rapporter Besvaret May 4, 2007 Indtrykket af Joost, indtil videre: Not impressed! Men hvis de ellers får rettet op på: a) Installations/opstartsproblemer (min ville eks. ikke starte på min stationære, fordi jeg havde Totalrecorder installeret, og derfor dens schedule´r kørende. Efter et mindre proces-raid, så gad Joost starte op) b) Hukommelsesforbrug c) Forbindelses-problemer. Det ene øjeblik starter video med et brag - og det næste tager det en krig. Ja, det er p2p, og jeg skal hente fra mange forskellige i løbet af en session - men det nytter ikke at der ofte er så lange ventetider på billede. d) Brugerflade. Den er da noget af det mest laggy/sluggish cr** jeg længe har klikket rundt i. Satte et afsnit af Fifth Gear på pause. Imens jeg stod i stuen, så startede afsnittet igen af sig selv. e) Billed og lydkvaliteten imponerer mig ikke. Hvis der står "Presented in Dolby Surround" så forventer jeg noget andet end den faktiske dåselyd der blev serveret. f) Fik jeg sagt billedkvaliten? ;) Burde måske præcisere at jeg synes den er for dårlig i fuldskærms-mode. I et mindre vindue kan det gå an - men jeg ser sjældent fjernsyn i tre tommer :o g)....jeg har sikkert glemt noget - men tiden løb lige fra mig.
DiveMaster Besvaret May 4, 2007 Rapporter Besvaret May 4, 2007 også en invite til mig, pretty please.....:) pm: rene.j.dk2@gmail.com thanks!
runel Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hey, hvis der er en der har en invite i overskud ville jeg også blive glad for det! rune.larsen@gmail.com
credde Besvaret May 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2007 Hey, hvis der er en der har en invite i overskud ville jeg også blive glad for det! rune.larsen@gmail.com U got mail.
credde Besvaret May 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2007 også en invite til mig, pretty please.....:) pm: rene.j.dk2@gmail.com thanks! u got mail
lorup Besvaret May 8, 2007 Rapporter Besvaret May 8, 2007 Også mig....:0) Jeg er også gerne modtager af en invite, på: slorupSNABELAgmail.com eller pm. /Søren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu