Jump to content

Recommended Posts

• Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg har også et par invites i overskud :th2: så I kan bare sende en PM hvis der er nogle som endnu ikke har fået en. Er der nogle af jer der har prøver Zattoo? Det kræver dog pt. at man er på en IP-adr. hvorfra der er lavet en program aftale. Men hvis man fx. har adgang til en VPN, hvor man får en dansk IP-adr. - så virker det sku. :th2:

Besvaret
Jeg har også et par invites i overskud :th2: så I kan bare sende en PM hvis der er nogle som endnu ikke har fået en. Er der nogle af jer der har prøver Zattoo? Det kræver dog pt. at man er på en IP-adr. hvorfra der er lavet en program aftale. Men hvis man fx. har adgang til en VPN, hvor man får en dansk IP-adr. - så virker det sku. :th2:
Så er jeg løbet tør for invites...
Besvaret
Howdy, mener jeg har nogen stykker liggende - send mig en PM med jeres email addresse, så kigger jeg lige på det i aften... Mvh Alex
Tak Alex, men kan satme ikke få lortet til at virke. Efter installation og start af Joost: "an unknown error has occured" - men det betyder også, at jeg ikke kan få fat i brugernavn og password! (har været på support forums og søge) :scared:
Besvaret
Tak Alex, men kan satme ikke få lortet til at virke. Efter installation og start af Joost: "an unknown error has occured" - men det betyder også, at jeg ikke kan få fat i brugernavn og password! (har været på support forums og søge) :scared:
Ok, jeg havde også seriøse problemer med at få det til at køre i starten... Prøv følgende: 1. Do a windows search (in c:\) for *.OCX files 2. Check to make sure that ALL THE FILES ARE DATED. The ones that are not, dated move them to a folder on your desktop; i.e., OCX files. 3. Check to make sure that there are no files with future dates; i.e., x,x, 2008, etc. If yes, move them to same folder above. Now try running Joost...
Besvaret

Ifølge inde på deres forums er der ikke uendelige invitationer at sende ud, de bliver tildelt løbende. Jeg har endnu ikke fået nogen tildelt. Programmet virker ganske okay, indholdet kunne være bedre, men det er jeg sikker på, det bliver med tiden.

Besvaret

Må indrømme at jeg har lidt svært ved at se fidusen ved det ... en masse netværk betaler Joost for at smide deres indhold ud på internettet, i lav kvalitet ... brugerne ser en masse reklamer for at se indholdet, og da det er p2p baseret, er det såmænd også brugerne der betaler udgifterne ved at distribuere indholdet. Så, Joost får en masse indtægter fra både indholdsleverandørerne og annoncører, brugerne får lov til at betale vha. båndbredde og så lige lidt mere båndbredde, og så ved at se reklamer ... og på sigt, sikkert også for at se det indhold der kan downloades. Nåja, og så sidder Joost jo så også i midten, og skal være smagsdommer over hvad der kan vises og ikke kan, så det ender jo med at være det som den amerikanske (kristne) middelklasse syntes er acceptabelt. Der skal nok være nogen hos f.eks. DR og TV2 der føler sig truet, men, det tror jeg såmænd ikke de skal føle sig. Det ville derimod være interessant hvis mange af de større og mindre indholdsleverandører fik lavet deres egne services, f.eks. i stil med Sputnik... jeg ville da gerne kunne se f.eks. HBO, og selv vælge hvornår, istedet for de 145 kanaler viasat "producerer". Måske ender det med at Apple alligevel har fat i den lange ende med iTunes + AppleTV ... man ved sgu aldrig med dem. --- Edit: Nåja, og så er det jo så drengene der oprindeligt lavede Skype, der er ophavsmænd til det ... og lad os bare sig det som at Skype ikke just er mit favoritprodukt ... det virker, sådan da, det meste af tiden ... men det er kluntet, æder alt for mange resourcer på maskinen og har problemer med at kommunikere mellem f.eks. Mac OSX og Windows

Besvaret
Nå...lader til Alex løb tør. Thyge' date=' har du stadig lidt i skuffen? :th2:[/quote'] Hmm - Gio - jeg har skam sendt en invite til dig ? Prøver lige igen... Mvh Alex

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...