Tomcat Skrevet June 2, 2007 Rapporter Skrevet June 2, 2007 Hvad sker der? Hvordan kan det fulde røvhul og UEFA frarøve os 3 mål.!! Tør slet ikke tænke på hvilke sportsmæssige sanktioner der vil komme overfor danmark og DBU.
CAC Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Jeg trøster mig lidt ved at han nok skal blive "kendt" de næste par dage http://www.bt.dk/article/20070602/SPORT02/70602026/0/A Man må da håbe at han bliver banlyst fra fodbold i mange år fremover og han får en bøde der kan mærkes. Han kan vel ligesågodt tage navneforandring til "hjernelamme klaphat" med det samme Anyways... spændende kamp, synd at Poulsen skulle gøre noget der også var så stupidt, han er nok heller ikke stolt af situationen.
2EThADoN Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Jeg trøster mig lidt ved at han nok skal blive "kendt" de næste par dage http://www.bt.dk/article/20070602/SPORT02/70602026/0/A Hehehe... øv for ham :)
koustrup Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Citat fra Ekstra Bladet - jeg kunne ikke selv skrive det bedre: Kort før tid stormede en idiot ind på banen og slog dommer Flandel direkte i ansigtet, og tyskeren kvitterede ved at fløjte kampen af og tilkende Sverige en 3-0 sejr. Dermed formåede tåben at sabotere det, der lignede alle tiders danske landsholds-comeback, mens Morten Olsens landshold efterlades i et kulsort tomrum.
koustrup Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Årets mand. Og han er dansker i sverige....SUK
tim_pedersen_ Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Og han er dansker i sverige....SUK http://www.bt.dk/article/20070602/SPORT02/70602032/0/A
Nils Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Og han er dansker i sverige....SUK Udvisning!
koustrup Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 HØRT! Men tror sku ikke vi kan sende ham til hans hjem land, de vil sku nok ikke have ham... Ifølge Aftonbladet er manden en 29-årig dansker, der bor i Sverige! Dansk politi ønsker klogeligt ikke at give nærmere oplysninger om, hvor manden bor.
Tomcat Besvaret June 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2007 Det løgn. Bor han i sverige?.. Hold da kæft. Kan vi sende ham videre til Finland eller Norge?
partymanDK Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Og han er dansker i sverige....SUK Ja det er satme noget skod... Mig og kæresten flytter til oxie et sted efter d. 2/7, og danskere er nok ikke det mest populære svenske folkefærd lige nu og lidt fremover! Må håbe at de kan differentiere. /Party
Eg Egemarke Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Ufatteligt pinligt....... Jeg har hele ugen moppet min svenske nabo med vores danske sind og roligan mentalitet.... At vi om nogen opfører os ordentlig, og tager fodbolden som den er en sport og ikke en kamp på liv og død. Sådan en BOTNAKKE Een lille dum handling der kan ødelægge så utroligt meget for alt og alle. Det gjorde ondt at se skuffede børn på lægterne kigge spørgende på deres fædre, ord er overflødige spørgsmålene om hvorvidt dette er normen-hvis det er sådan her gider jeg ikke næste gang stod malet i ansigterne Den slags ødelægger andet end bare en gang fodbold MvH Eg
Anansie Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Sikke da noget øv! Christian Poulsen er sq lidt et fjog at gøre sådan noget. Vi var kommet så godt igen, og stod til at kunne få uafgjort, og så laver han sådan et stunt.. Kan godt være han blev provokeret.. Men 2 minutter før slutfløjtet. Suk.. Og den mand som så løber ind på banen. Altså.. Store kvaj.. Han skal nok passe på med at vise sig på gaden de næste par dage. Tror der er mange som gerne vil have fingrene i ham. Ved ikke om det gør nogen stor forskel, men håber UEFA vil dømme 4-3 til Sverige, frem for 3-0, for de havde højest sandsynligt scoret på det straffespark anyways. Men hvor er det bare ærgeligt. Håber bare ikke det giver gnidniger i integrationen for danskere i Sverige. Man må håbe de kan se det var en enkelt spade, som ødelagde en ellers rigtig fed kamp!
Furland Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Han er da helt fantastisk!!!! Magen til integrationsnedbryder skal vi da lede længe efter! Tænk bare på hvad han nu har gjort for sig selv og sin fremtid! og hvordan de positive sider kan smitte af på os som er danskere på fremmed mark! 1. Hans naboer vil værdsætte hans gestus, da de "rigtige" svenskere dermed fik en sikker sejr.Han kan altid låne til en kop kaffe! Måske han er på SU, så kan dette finansiere hele hans madbudget? 2. Fri pizza på den lokale, nu alle ved hvem helten er. 3. Vinder Svenskerne mesterskabet (jeg ved ikke lige hvad der spilles om!), så kan han vel se frem til en astronomisk forhøjelse af hans ejendoms værdi, bare i kändis faktor alene. Rosengården går til en status som VH? 4. Frederik Reinfeld vil personligt takke manden, og give ham statborgerskab med det samme, samt diplomatisk immunitet mod almen forfølgelse i sit ophavsland 5. Han vil være mere kendt på de 10 sekunder, end selv de mest "die-hard" BigBrother deltagere blev på et par uger. Måske ringer Paris Hilton og siger "Tjenare" senere? Kom ikke og sig der er noget positivt i os alle!!!!
Lynge Besvaret June 2, 2007 Rapporter Besvaret June 2, 2007 Det er fanme første gang det ærger mig vi ikker er fanatiske muslimer i det Danmark, så kunne vi sku da hive idioten ud på rådhuspladsen og stene ham:fight: Og når vi så ikke gør den slags i Danmark, så kan DBU sende den kæmpe bøde de for fra Uefa direkte videre til flodhesten plus han kan give alle dem der havde købt billeter til kampen deres penge igen, og som bonus kan han dække det tab DBU for i de næste par kampe vi må spille uden tilskuere.
koustrup Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 Kom ikke og sig der er noget positivt i os alle!!!! Det syntes jeg da netop der var der :th2:
koustrup Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 Det er fanme første gang det ærger mig vi ikker er fanatiske muslimer i det Danmark, så kunne vi sku da hive idioten ud på rådhuspladsen og stene ham:fight: Og når vi så ikke gør den slags i Danmark, så kan DBU sende den kæmpe bøde de for fra Uefa direkte videre til flodhesten plus han kan give alle dem der havde købt billeter til kampen deres penge igen, og som bonus kan han dække det tab DBU for i de næste par kampe vi må spille uden tilskuere. Helt enig i punkt et, men på den anden side - mon ikke han får sin straf ;-) Mht. til punkt 2, så har de da fået underholdning for pengene - måske ikke det der har forventede - men altså hvad kan man regne med når man har sådan en halv svensker med til kampen
Kasper Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 ...Men Bjarne Riis er glad, nu er fokus borte fra ham. :D
Humle Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 ...Men Bjarne Riis er glad' date=' nu er fokus borte fra ham. :D[/quote'] LOL - For at føre den lidt videre har det hele været planlagt måneder i forvejen. Fjolset der løb ind på banen er købt af Riis.... Alt det kan vi læse om i 2010 når bogen "The Riis Conspiracy" udkommer:eek:
testeren Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 ...Men Bjarne Riis er glad' date=' nu er fokus borte fra ham. :D[/quote'] Du mener da vist Christian Poulsen? Magen til nar skal man lede længe efter - sidst var det Grønkjær der vel kostede os kvalifikation, og nu CP :-( Han burde give sin næste årsløn til velgørenhed eller noget... ps. DK kan dog stadig nå EM hvis vi vinder over Spanien og Nordirland (som skal tabe en kamp mere udover).
ClausN Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 Han burde give sin næste årsløn til velgørenhed eller noget... Feks. at holde sig væk fra landsholdet for altid!! ps. DK kan dog stadig nå EM hvis vi vinder over Spanien og Nordirland (som skal tabe en kamp mere udover). Din teori er god nok. Dog tror jeg bare ikke at den holder. Hvis vi (DK) skal være sikre på EM, kræver det en sejr i ALLE 7 kampe som er tilbage.
ClausN Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 DBU holder pressemøde om situationen i går kl 12:50 i dag. Pressemødet sendes på TV2.
Pede Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 Det er fanme første gang det ærger mig vi ikker er fanatiske muslimer i det Danmark, så kunne vi sku da hive idioten ud på rådhuspladsen og stene ham:fight:
cbpwr Besvaret June 3, 2007 Rapporter Besvaret June 3, 2007 Hehe, ja ganske interessant han er Dansker i Sverige. Spørgsmålet er om man kan få UEFA til at ændre afgørelsen, idet han godt nok er dansker, men bor i Sverige. Han kunne have interesse i at det gik Sverige bedre. Bare fordi han er Dansker og har en Dansker trøje er det jo ikke sikert han holder med Danmark. Haha langt ude ved det godt. Men han bor jo i modstander landet. Problemet med min teori er så bare at fjolset kunne lade være med at gøre noget, og så ville Sverige nok vinde med en enkelt pind, og hvorfor skulle han slå ud efter dommeren, efter han viste en Dansker ud, hvis han holdt med Sverige :D - den holder nok ikke øv. Kunne også være han bare ville give Dommeren en krammer :D men kom lidt hårdt til den også pga den Danske spiller som var lige ved at komme imellem dem. Man spørger så sig selv, hvad lavede sikkerhedsvagterne, burde de ikke kunne se han var på vej ? Han er et fjols, men der må også være røde øre blandt sikkerhedspersonalet i Parken. Det kan nok ikke gøres op i penge, det fjolset forusagede igår, det kan være mange penge. Hvis du dk ikke kommer med til Em og hvis vi nu bliver udelukket fra at have tilskure i x antal kampe, det koster så parken x antal millioner. Men hvis vi nu siger at vi kunne komme med til EM og nåede langt, er det godt for Danmark, måske flere turister og måske blev der solgt flere Danske varer i udlandet. Det kan være mange penge vi går glip af :( Når lad os se hvad de siger, så vidt jeg forstod på tv2 news, er den meddelelse om at dk har tabt 3-0 ukorekt, det skal først besluttes i UEFA. Eller måske er det bare den afgørelse om hvilke andre tiltag UEFA vil dømme Danmark, som ikke er afgjort endnu. -Claus-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu