Lynge Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Det er dog "bedre" i nødsporet end i kørebanen! Det har jeg oplevet engang før man kører ned i tunnellen på DK-siden der var en der åbenbart havde misset sidste afkørsel. Han BAKKEDE i inderste vognbane for at komme tilbage til afkørslen... Gys siger jeg bare! Om jeg forstår hvad der får folk til at gøre den slags. Ja det er dybt sindsygt, jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Nordvang spændetrøje
credde Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Det er kun ÉN bil det her. Iøvrigt, mon ikke Audi Malmö nok kan få den bil hel igen
BS Besvaret June 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 26, 2007 Iøvrigt' date=' mon ikke Audi Malmö nok kan få den bil hel igen [/quote'] Uden tvivl. Den er på svenske plader i Vellinge nu
bananas Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 er der andre end mig der har mødt spøgelsesbillister der havde glemt deres brobizz og derfor kører modsat fra broanlæget til svågertårp jeg har set det et par gange. en af gangene blinkede jeg med lygterne af ham og kørte så langt ud i nødsporet jeg kunne. guddødme om tossen ikke opfatter at han er meget gal på den så han vælger at trække ud i nødsporet (hvor jeg er) så stakkels mig om min gamle polo bliver tvunget til en slingretur af dimetioner. da jeg nu kan se at han kun kører omkring 10km/t trækker jeg i nødsporet på med katasrofeblinket og bakker efter manden får ham endelig til at stoppe hvor efter jeg ringer til polisen som sender en vogn ASAP. jeg spørger manden om hva fanden han har gang i og at han kunne have kostet mig livet for ikke at tale om hans ejet hvortil han svarer at jeg jo bare kunne have holdt min bane. whaaaaaaaaaaat hva er det tossen siger til mig tænkte jeg og så kom polisen og aftog raport og sendte mig afsted igen. håber satme ikke den tosse kommer på vejene igen de næste mange mdr. Jeg synes at det var godt du fik stoppet manden og overgivet ham til politiet - også selvom du var nødt til at bakke lidt i nødsporet. Der er astronomisk forskel på faren ved at køre den gale vej i nødsporet og i overhalingsbanen. Personligt mener jeg at manden burde anklages, dømmes og straffes som var det et mordforsøg, og derudover få frakendt kørekortet på livstid. Jeg tror desværre at han slipper væsentligt billigere.
kennet86 Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 skal nok lade vær med at køre modsat igen.. undskyld undskyld undskyld :(.. ej de idioter der laver det nummer burde satme nakkeskydes på stedet og have så mange tæsk så man sjældent fatter det!.. havde det været mig havde jeg sku sænket farten og banket ind i idioten..
BS Besvaret June 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 26, 2007 Vi er da enige om at sådan en mand skal stoppes! Men der var INGENTING ud over en Tsunami eller en T-rex der kunne få mig til at bakke i nødsporet. Men fint men han blev stoppet.
spinner Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Vi er da enige om at sådan en mand skal stoppes! Men der var INGENTING ud over en Tsunami eller en T-rex der kunne få mig til at bakke i nødsporet. Men fint men han blev stoppet. Nu er det jo ikke så farligt at bakke i nødsporet, hvis du har een til at rydde det for dig, lige "foran" ;)
bananas Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Nu er det jo ikke så farligt at bakke i nødsporet' date=' hvis du har een til at rydde det for dig, lige "foran" ;)[/quote'] Idioten stopper vel den første personbil, men hvis der nu kommer en rigtig Trucker i sin mega blokvogn, som er godt igang med "Ugens Rapport" eller lign........
spinner Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Idioten stopper vel den første personbil' date=' men hvis der nu kommer en rigtig Trucker i sin mega blokvogn, som er godt igang med "Ugens Rapport" eller lign........[/quote'] Jojo ... Nu er man velkommen til at skifte ;) ud med et gran sarkasme...
don j Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 nu kørte han ikke ret stærk da han endelig var kommet ud i nødsporet så det tog ikke meget mere end 20-25sek for at indhente ham og få ham stoppet og set i lyset af hva der kunne have været sket hvis ikke jeg havde stoppet ham ville jeg se det som mere forsvarligt at bakke i nødsporet
Thomas Besvaret June 26, 2007 Rapporter Besvaret June 26, 2007 Nix, det er ganske forkert - de kører langt bedre end danskerne og faktisk rigtig godt. Forleden var der (og er det stadig) nord for Malmö et større vejarbejde. Indsnævring til een vognbane betyder, at der skabes kø - især i højre vognbane, fordi bilisterne trækker endog meget tidligt ind i højre vognbane. Da jeg passerede området, kørte vi næsten 5 km (!) uhindret i venstre vognbane, mens højre holdt almost bomstille (overdrivelse fremmer forståelsen). Dette var ALDRIG sket i DK - aldrig... Du har da vist ikke rigtigt fulgt med i nyhederne, kører i det hver dag og der er stort set ulykker hver dag!!! Og hvergang at svenskerne ser et fartkamera bliver de så bange at selv om de i forvejen kører under det de må, bremser de alligevel ned og det gtår sku galt indimellem!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu