Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

he he Thomas :D Det er et spørgsmål som giver mange forskellige svar. på papiret er xbox360 dog stærkest: http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html Når alt kommer til alt tror jeg det er et spørgsmål om hvilke spil du vil spille, vil man have/betale for ps3´s blueray og hdmi, skal man bruge xbox360 til media center og dens lækre online del osv....... Held og lykke, men pas på.. der er mange dedikerede ps3 og xbox360 fans derude ;)

Besvaret

Xbox 360 klart lige nu... bedste og flest spil... men jeg skal da også have PS3'eren når den falder i pris... for satan da Gran Turismo HD ser godt ud... og Formula 1 Championship Edition er da også lidt for lækkert! Wii er den mest innovative men halter meget bagud hvad angår grafik, lyd og spil pt... :)

Besvaret
Sålænge det nye Gran Turismo ikke findes til PS3-eren og prisen er forholdsvis pebret' date=' så beholder jeg bare min Xbox 360 og tæver Lynge, Thygesen og Zeni i FIFA på den :laugh:[/quote'] Jeg kan se der er en der skal have bank næste gang vi mødes, og det bliver på den gode gamle dags måde;)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Ha ha ha ha efter lige og have læst min teskt igennem en gang til selv, så mener jeg spil på xbox 360 og ikke andet spilleri hvis i forstår. :lol:

Hey boys. Hvad med en gang Forza motorsport 2 eller en gang pes6. Hvad spiller i ellers ??? Jeg mangler nogen og spille online med.
  • 2 weeks later...
Besvaret

er xbox360 stærkest ? lyder underligt. Playstation plejer at være opbygget udfra 68x teknikken på cpu, som gør at den er extremt velegnet til grafiske opgaver (som normalt også gpu'en tager sig af) Er xbox360 ikke bare en alm pc-processor? -cb-

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...