Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg er overmåde lykkelig for at jeg "skiftede" til mac sidste år. Nogle gange får man også god underholdning i form af underlige beskeder... Pas på! :confused::laugh:
:lol: heldigvis for man ikke halvt så mange fejl meddelser på Mac´ens styre system som på Windows:th2:
Besvaret

Aah.. Mac.. jeg har planlagt at købe en når Leopard kommer ud, men nu smutter jeg nok snart til New York og jeg kan se der er ca. 5000 DKK i forskel på den danske og amerikanske pris på en MBP, så måske jeg køber en lidt før :)

Besvaret

Jeg kan med god smag i munden sige, at jeg har ikke haft en eneste operativsystems relateret fejl siden oktober sidste år :love2: mrode: Gider du ikke tage en iPhone med hjem til mig, så? :laugh:

Besvaret
Jeg kan med god smag i munden sige, at jeg har ikke haft en eneste operativsystems relateret fejl siden oktober sidste år :love2: mrode: Gider du ikke tage en iPhone med hjem til mig, så? :laugh:
hehe.. jeg overvejede også selv om jeg skulle have en, men man kan jo kun bruge den som ipod. Selve teledelen kan man vist ikke "hacke" endnu til at virke på andet end AT&T
Besvaret
macbookgk4.jpg Det er sikkert meget godt med Mac, men hvorfor ligner de den æske, en lille pige har sine farveblyanter i. Så det blev thinkpad igen: thinkpadx412sg7.jpg Især fingeraftryksgenkenderen :love: sååå coooool (och kul). :)
Besvaret
Det er sikkert meget godt med Mac, men hvorfor ligner de den æske, en lille pige har sine farveblyanter i. Så det blev thinkpad igen: Især fingeraftryksgenkenderen :love: sååå coooool (och kul). :)
Thinkpad er også en fed maskine.. men jeg skal ikke have en nørdet maskine, men en laptop med et pænt design.. og så vil jeg prøve OSX. Efter at have set den seneste keynotespeak fra Jobs, så var jeg solgt og vil have Leopard når det kommer.. Jeg er meget letmodtagelig for den slags gimmicks :D
Besvaret
Thinkpad er også en fed maskine.. men jeg skal ikke have en nørdet maskine, men en laptop med et pænt design.. og så vil jeg prøve OSX. Efter at have set den seneste keynotespeak fra Jobs, så var jeg solgt og vil have Leopard når det kommer.. Jeg er meget letmodtagelig for den slags gimmicks :D
Jeg synes netop godt design og ikke-nørdet præcis beskriver min nye baby. Fingeraftryksgenkenderen er en gimmick, men ikke en trættende prøv-at-se-hvad-den-osse-ka-gimmick. Hvis man slukker maskinen ved at klappe låget i, gemmer den, hvad man nu har gang i på harddisken. Næste gang, man åbner låget, kommer fingeraftryksboksen på skærmen og så skal man bare køre valgfri finger hen over scanneren for straks at være, hvor man slap. Man kan altså med fuld sikkerhed lukke ned og lukke op igen uden at røre en eneste tast. Se det er cool. Og så er den i øvrigt meget god til at luske ud og finde åbne netværk til en og gøre brug af dem, uden at man skal have den store udvidede sætteskippereksamen. Altså, jeg vidste ikke, det var så nemt. Design? Thinkpad er den eneste laptop, der har en designmæsig identitet. Det er den, kineserne har købt. De andre betaler royalties til Tupperware. :)
Besvaret

Hvis ellers der ikke kommer nogen forsinkelser i transporten fra Shanghai, har jeg min nye 17" MacBook Pro, med glossy widescreen high-resolution 1920x1200 pixel display, fredag 27. juli - evt. før :th2:

Besvaret
Hvis ellers der ikke kommer nogen forsinkelser i transporten fra Shanghai' date=' har jeg min nye 17" MacBook Pro, med glossy widescreen high-resolution 1920x1200 pixel display, fredag 27. juli - evt. før :th2:[/quote'] nice.. Det er også den jeg vil have :) Hvad gør du med tastatur og strømforsyning?
Besvaret
nice.. Det er også den jeg vil have :) Hvad gør du med tastatur og strømforsyning?
Når man bestiller via Apple Store - også den danske - bliver Mac'erne 'bygget' og sendt fra Shanghai. Min er bestilt med en dansk konfiguration. Hvis du køber din i USA, skal du bare have et dansk (EU) stik til strømforsyningen - det kan evt. klares med World Travel Kit, og med hensyn til tastetur kan man skifte det til et dansk, men det koster hurtigt et par tusinde - og man kan godt 'lære' at arbejde med et engelsk tastetur :th2:
Guest michaelbo
Besvaret

hvor mange Mac'er Hvor mange er egentlig mac-brugere herinde ? Er selv inkarneret mac bruger på 13 nde år og er stadig begejstret, startede med pizzabox powerpc 6100 og Macos 7.5. 66 mhz ! Det var tider ;)

Besvaret

Hehe. Jeg tror det var en 6200 jeg havde i sin tid... :p Er det virkelig så lang tid siden? :eek: Som jeg skrev tidligere har jeg skiftet lidt, men er nu tilbage på rette spor ;) Men jeg har da også haft en nydelig limegrøn 1. generations iMac - lige indtil den blev brændt af under et heftigt tordenvejr... /Lars

Besvaret
Hvor mange er egentlig mac-brugere herinde ? Er selv inkarneret mac bruger på 13 nde år og er stadig begejstret, startede med pizzabox powerpc 6100 og Macos 7.5. 66 mhz ! Det var tider ;)
Min første Mac var en Performa 630, 33MHz, 250MB HD, Mac OS 7.1.2 (købt i 1994, solgt i 1997). Den næste en 6400, 180MHz, 1.6GB HD, Mac OS 7.5.3 (købt i 1997, solgt i 2000). Herefter har jeg haft en pause med hensyn til Mac indtil 2003, hvor jeg købte min nuværende PowerMac G5, dual 2.5GHz, 250GB HD, OS X 10.3.4. Min næste Mac skulle jeg gerne modtage i næste uge, en MacBook Pro 17", Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 160GB HD 7200-rpm, OS X 10.4.10.
Besvaret
Når man bestiller via Apple Store - også den danske - bliver Mac'erne 'bygget' og sendt fra Shanghai. Min er bestilt med en dansk konfiguration. Hvis du køber din i USA, skal du bare have et dansk (EU) stik til strømforsyningen - det kan evt. klares med World Travel Kit, og med hensyn til tastetur kan man skifte det til et dansk, men det koster hurtigt et par tusinde - og man kan godt 'lære' at arbejde med et engelsk tastetur :th2:
Aah.. vidste ikke de blev samlet i Shanghai. Tak for info, jeg regnede nok med jeg bare skulle have sådan et travelkit.. og tastaturet kan jeg næsten udenad :) Så må jeg bare håbe de kan levere den derovre i en Applestore, så jeg ikke skal vente for længe.
Besvaret
Aah.. vidste ikke de blev samlet i Shanghai. Tak for info, jeg regnede nok med jeg bare skulle have sådan et travelkit.. og tastaturet kan jeg næsten udenad :) Så må jeg bare håbe de kan levere den derovre i en Applestore, så jeg ikke skal vente for længe.
Jeg ved dog ikke om Apple i USA også får samlet alle deres MacBook's i Shanghai, men det er jo billig arbejdskraft, enkelte produkter bliver dog sendt fra Californien til det lokale US marked. Der er jo også en større sandsynlighed for at en 'rigtig' Apple Store har forskellige typer at konfiguration på lager i de forskellige butikker, og sådan en stor Appel Store som New York har - må man jo næsten stille det som et krav, at de har et velassorteret lager.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...