Jump to content

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Sms Ja, skide irriterende. Røg ind i køen lige inden tunellen, og da jeg havde siddet der i 10-15 min., fik jeg en SMS med beskeden "broen lukket". Ville have været rart at have fået beskeden 15 min. før. Vh, Lars.

Besvaret

Med den sædvanlige form for logik fra brokonsortiet, bliver broen vel nu lukket for lastbiler... SMS 1823 med besked om at broen er åben - beskeden må være røget i en kø på vej mod DK.

Besvaret

Lastbiler... Gad vide hvad der forgik i hovedet på den lastbilchauffør, der i går 0635 med forvogn og hænger fandt det "sjovt" at køre i venstre spor hele vejen over højbroen??? :fight::fight: Indrømmet, jeg er en kylling og turde ikke inderhale, som flere andre mere modige morgenbillister. Måske skulle der tænkes lidt i perioder, hvor lastbiler ikke måtte benytte broen, som for eksempel i spidsbelastningsperioderne? Og så ellers god weekend :)

Besvaret
Måske skulle der tænkes lidt i perioder' date=' hvor lastbiler ikke måtte benytte broen...[/quote'] Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde.
Besvaret
Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde.
Han overhalede og havde ikke overhalet en eneste....
Besvaret
Der er overhalingsforbud for lastbiler hele vejen over Øresund. Det drejer sig vel bare om at ekspedere ham en bøde.
Jeg vil mene at han i så fald kan tildeles 2 klip i kørekortet. 1 for at overhale hvor han ikke må + 1 for at udføre en total ukorrekt overhaling.
Besvaret

I "gamle dage" da man betalte fast pris for op til 50 ture om måneden blev man så vidt jeg husker kompenseret på abonnementet hvis broen var lukket i længere tid. Nå-men det gør de nok ikke længere heller... :thumbdown

Besvaret

Nørrebro

Der hvor lastbilen har stået og brændt er asfalten blevet noget medtaget' date=' gad vide om de kan lave sådan noget[/quote'] Sådan ser der ud overalt på Nørrebro Vh, Lars.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...