Jump to content

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

Besvaret
Er du gaaaal en kegle! :laugh: Stor ros til panserne hér. De tog det ret cool :thumbup:
Hvem siger det ikke er en trænningsvideo til politiskolen ? De har ikke mange stjerner på jakkerne og knægtens bil starter med VD xx.xxx ... Jeg husker sikkert forkert, men er det ikke noget med at det politiets biler ? (man kunne se nummerpladen på de tidligere videoer)
Besvaret
Hvem siger det ikke er en trænningsvideo til politiskolen ? De har ikke mange stjerner på jakkerne og knægtens bil starter med VD xx.xxx ... Jeg husker sikkert forkert, men er det ikke noget med at det politiets biler ? (man kunne se nummerpladen på de tidligere videoer)
Tja...så skal det være en tidlig aprils-nar (pas på i morgen ;)) Vi får se om det er gas eller ej.
Besvaret

Kender jeg kvinder ret, så går der ikke mange sekunder før hun river hovedet af ham og skider ned i halsen på ham ... og så sparker hun ham ud. Den strakkels fyr har levet på lånt tid lige siden han fik den geniale idé.:cry:

Besvaret
Da jeg har fået dette billede sendt fra min mor !! så kan det da ikke være helt slemt tænke jeg' date=' men jeg blev vist klogere :rolleye:[/quote'] Power steering !
Besvaret
Den ser da slatten ud?????:rolleye: Der ser da ikke ud til at være meget power i den dér......:D
Har du aldrig hørtom fartafhængig servostyring ? Bilen står jo stille.
Besvaret

JO....... Men da den skal stimuleres, må det jo nærmest kaldes Power ASSISTED steering..... :D

Har du aldrig hørtom fartafhængig servostyring ? Bilen står jo stille.
Besvaret
Da jeg har fået dette billede sendt fra min mor !! så kan det da ikke være helt slemt tænke jeg' date=' men jeg blev vist klogere :rolleye:[/quote'] Den er da ca. lige så slatten som føreren af den Mini Cooper der ikke rigtig kunne bestemme sig ved betalingsanlægget i morges... :laugh:
Besvaret

Siger du at slattenhed næsten pr. automatik følger med de små biler??? :D

Den er da ca. lige så slatten som føreren af den Mini Cooper der ikke rigtig kunne bestemme sig ved betalingsanlægget i morges... :laugh:
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...