Jump to content

Dagens Griner (kan indeholde stødende indlæg!)

Recommended Posts

Posted
Er du gaaaal en kegle! :laugh: Stor ros til panserne hér. De tog det ret cool :thumbup:
Ja det er faktisk imponerende så godt panser basserne tager situationen!
Posted
Er du gaaaal en kegle! :laugh: Stor ros til panserne hér. De tog det ret cool :thumbup:
Hvem siger det ikke er en trænningsvideo til politiskolen ? De har ikke mange stjerner på jakkerne og knægtens bil starter med VD xx.xxx ... Jeg husker sikkert forkert, men er det ikke noget med at det politiets biler ? (man kunne se nummerpladen på de tidligere videoer)
Posted
Hvem siger det ikke er en trænningsvideo til politiskolen ? De har ikke mange stjerner på jakkerne og knægtens bil starter med VD xx.xxx ... Jeg husker sikkert forkert, men er det ikke noget med at det politiets biler ? (man kunne se nummerpladen på de tidligere videoer)
Tja...så skal det være en tidlig aprils-nar (pas på i morgen ;)) Vi får se om det er gas eller ej.
Posted

Kender jeg kvinder ret, så går der ikke mange sekunder før hun river hovedet af ham og skider ned i halsen på ham ... og så sparker hun ham ud. Den strakkels fyr har levet på lånt tid lige siden han fik den geniale idé.:cry:

Posted
Da jeg har fået dette billede sendt fra min mor !! så kan det da ikke være helt slemt tænke jeg' date=' men jeg blev vist klogere :rolleye:[/quote'] Power steering !
Posted
Den ser da slatten ud?????:rolleye: Der ser da ikke ud til at være meget power i den dér......:D
Har du aldrig hørtom fartafhængig servostyring ? Bilen står jo stille.
Posted

JO....... Men da den skal stimuleres, må det jo nærmest kaldes Power ASSISTED steering..... :D

Har du aldrig hørtom fartafhængig servostyring ? Bilen står jo stille.
Posted
Da jeg har fået dette billede sendt fra min mor !! så kan det da ikke være helt slemt tænke jeg' date=' men jeg blev vist klogere :rolleye:[/quote'] Den er da ca. lige så slatten som føreren af den Mini Cooper der ikke rigtig kunne bestemme sig ved betalingsanlægget i morges... :laugh:
Posted

Siger du at slattenhed næsten pr. automatik følger med de små biler??? :D

Den er da ca. lige så slatten som føreren af den Mini Cooper der ikke rigtig kunne bestemme sig ved betalingsanlægget i morges... :laugh:
  • 2 weeks later...