Gio Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Var meget sjov da de kom ud med de "populære systemer" ... meeen 4 fulde indlæg er måske i overkanten :)Pointen ér at "2 cows" er blevet en slags finansielt ikon - og de fire indlæg - simpelthen fordi der er et maksimum på antal ord ét indlæg. Så debatten tvang mig til at dele dem op i fire (det blev så, ord-antals-mæssigt, lidt i flæng. Det beklager jeg, hvis det støder nogen). ...godt vi er i humor/off-topic
MC Manden Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 :D Kampsport show off... Det gør han nok ikke næste gang :D Hvad gør man hvis ens motorcykel forsøger at stikke af ??
Humle Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 Take Off - Daily 78-årig kørte ud med lufthavnsbagagen Da 78-årig kvinde tirsdag ville tjekke ind i Stockholms Arlanda Lufthavn for at flyve til Tyskland, misforstod hun instruktion og lagde sig selv - og ikke sin bagage - på det ubemandede bagagebånd. Kvinden tjekkede ind i Terminal 2 på Arlanda, hvor hun blev henvist til at bruge det ubemandede bagageband. Hun lagde sig på båndet og kørte ud i bagagehåndteringen, hvor personalet tog sig af hende, skriver Upsala Nya Tidning. Ifølge politiet slap den 78-årige fra episoden uden en skramme - og nåede for øvrigt sit fly.
Gio Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 "Kolleger! - det er tid til det årlige firma-foto"
Toft Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Med risiko for at der er linket tidligere i tråden til denne sang, så må den nu alligevel komme frem. Kom lige i tanke om den her til aften, og selv om det vel er i hvert fald 6 år siden jeg så den første gang, så er den nu stadig total for griner Hva kan man sige: "Bilhorn tog ud og hentede lim"... http://pia.jokke-svin.dk/
Juff Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Den ultimative piercing ? ................
don j Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Med risiko for at der er linket tidligere i tråden til denne sang' date=' så må den nu alligevel komme frem. Kom lige i tanke om den her til aften, og selv om det vel er i hvert fald 6 år siden jeg så den første gang, så er den nu stadig total for griner [img']http://www.langkawi.dk/smileys/f11.gif Hva kan man sige: "Bilhorn tog ud og hentede lim"... http://pia.jokke-svin.dk/ her er lige lidt i samme bold gade. russiske nationalsang: http://www.youtube.com/watch?v=B7TIVpdryAM her den polske. her den gamle sovjetiske?: og så lige lidt anderledes dubbing.
Lollikken Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 XKCD - Listen to Yourself
Toft Besvaret October 1, 2008 Rapporter Besvaret October 1, 2008 Muppet Show styrer, griner klippet sammen! Og Beaker (aka WC-rullen) er bare en all time favourite :th2: www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4&feature=related
Toft Besvaret October 9, 2008 Rapporter Besvaret October 9, 2008 Da der efterhånden sjældent skrives i denne tråd, så tillader jeg mig lige at nominere "ugens griner" i stedet :D Synes simpelthen at farcen omkring Peter Lundin er så komisk, at jeg faktisk har taget mig selv i at læse diverse artikler om en af Danmarks mest hadede mænd. Så havde han en kæreste i 4-5 år > så blev han gift, men ikke med sin kæreste > så blev kæresten gravid, men ikke hende som han blev gift med > så vil hans nye kone skilles efter 11 dages ægteskab > og så er kæresten ikke gravid alligevel, osv osv.... Hold kæft hvor er det bare for latterlig underholdning :th2: Nu skal jeg så ikke se konen (eller er det snart eks-konen) få sine 15 minutes of fame på TV2 i aften, men det kan da sikkert kun blive mere underholdene.... må manden forhåbentlig snart få evig fred...
lorup Besvaret October 9, 2008 Rapporter Besvaret October 9, 2008 Apro pro Peter Ludin: Hans nye kone: Jeg vil skilles! Peter Lundin: Ok....i hvor mange dele? God r.. og god weekend til alle! /Søren
ClausN Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 En dansker sidder og spiser morgenmad på en café. Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi. Uopfordret indleder svenskeren en samtale 'Spiser I danskere egentlig hele brødet?' Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: 'Ja, naturligvis!'. Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: 'Det gør vi Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet'. Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet til rundstykker og solgt til Danmark'. Danskeren hører kun meget lidt efter. Svenskeren smiler og spørger videre: 'Spiser I også marmelade til brødet?' Danskeren svarer let irriteret: 'Ja, naturligvis'. Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: Ikke Hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og Solgt til Danmark'. Nu er det blevet danskerens tur til at spørge! 'Sig mig en ting', spørger danskeren. Dyrker I også sex i Sverige? Svenskeren griner og svarer: 'Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige'. Danskeren læner sig over bordet og spørger: ' Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?! 'Dem smider vi da ud', svarer svenskeren. Nu begynder danskeren virkelig at grine. 'Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi'.
Don A Besvaret October 20, 2008 Rapporter Besvaret October 20, 2008 En dansker sidder og spiser morgenmad på en café. Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi. Uopfordret indleder svenskeren en samtale 'Spiser I danskere egentlig hele brødet?' Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: 'Ja, naturligvis!'. Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: 'Det gør vi Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet'. Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet til rundstykker og solgt til Danmark'. Danskeren hører kun meget lidt efter. Svenskeren smiler og spørger videre: 'Spiser I også marmelade til brødet?' Danskeren svarer let irriteret: 'Ja, naturligvis'. Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: Ikke Hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og Solgt til Danmark'. Nu er det blevet danskerens tur til at spørge! 'Sig mig en ting', spørger danskeren. Dyrker I også sex i Sverige? Svenskeren griner og svarer: 'Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige'. Danskeren læner sig over bordet og spørger: ' Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?! 'Dem smider vi da ud', svarer svenskeren. Nu begynder danskeren virkelig at grine. 'Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi'. LÅÅL.. den er sgu meget god :th2:
Sune Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 De sidste 5 sekunder er værd at vente på
don j Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 De sidste 5 sekunder er værd at vente på LOOOOOOOL er helt færdig herhjemme.
SanneJ Besvaret October 31, 2008 Rapporter Besvaret October 31, 2008 En blondine ringer til sin kæreste og siger:" Kan du ikke lige komme over og hjælpe mig? Jeg har et kæmpe stort puslespil. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne klare at samle det" Hendes kæreste spørger: "Hvad skal det forestille når det er færdigt? "Blondinen: " Ifølge billedet på æsken skal det blive en hane." Kæresten kommer over for at hjælpe, og han ser alle puslebrikkerne på bordet. Han kikker på brikkerne et øjeblik, og bagefter på æsken. Og så siger han:" Det er lige meget hvad vi gør. Vi kan aldrig få dette puslespil samlet så at det kommer til at ligne en hane..." Han tager hendes hånd og siger: " Nu tager vi en kop kaffe og bagefter...."han sukker" ....bagefter lægger vi alle de Corn Flakes tilbage i æsken….."
credde Besvaret November 4, 2008 Rapporter Besvaret November 4, 2008 Election Day Homer Simpson prøver at stemme til det amerikanske valg http://www.youtube.com/watch?v=1aBaX9GPSaQ
dabp Besvaret November 4, 2008 Rapporter Besvaret November 4, 2008 En blondine ringer til sin kæreste og siger:" Kan du ikke lige komme over og hjælpe mig? Jeg har et kæmpe stort puslespil. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal kunne klare at samle det" Hendes kæreste spørger: "Hvad skal det forestille når det er færdigt? "Blondinen: " Ifølge billedet på æsken skal det blive en hane." Kæresten kommer over for at hjælpe, og han ser alle puslebrikkerne på bordet. Han kikker på brikkerne et øjeblik, og bagefter på æsken. Og så siger han:" Det er lige meget hvad vi gør. Vi kan aldrig få dette puslespil samlet så at det kommer til at ligne en hane..." Han tager hendes hånd og siger: " Nu tager vi en kop kaffe og bagefter...."han sukker" ....bagefter lægger vi alle de Corn Flakes tilbage i æsken….." Et par uger efter ringer den selv samme blondine igen til sin kæreste. "Hej skat! Kan du huske den uheldige episode med puslespillet?" Kæresten svarer, "Ja, det var ikke så godt, men hvorfor ringer du?" "Jo!..." svarer blondinen, "...nu skal du høre. Jeg har lige bevist at jeg slet ikke er så dum, jeg har netop, på egen hånd, samlet et puslespil 100 gange hurtigere end hvad det burde tage!" Efter en kort pause med stilhed svarer hendes kæreste, "Hold da op, det var rigtig flot, men hvordan ved du at det er 100 gange hurtigere?". Blondinen svarer straks, "Jamen, på pakken står der 4-7 år og jeg brugte kun tre uger!!"
credde Besvaret November 6, 2008 Rapporter Besvaret November 6, 2008 Tak til Buddha for at sende den til mig :th2: Sarkozy er lettere beruset: (fuld version http://www.youtube.com/watch?v=7fMCTo-GQ2A) Gode gamle Jeltsin og Clinton
dabp Besvaret November 6, 2008 Rapporter Besvaret November 6, 2008 Tak til Buddha for at sende den til mig :th2: Sarkozy er lettere beruset: (fuld version http://www.youtube.com/watch?v=7fMCTo-GQ2A) Gode gamle Jeltsin og Clinton Ville ønske jeg kunne fransk, så havde den første nok været sjovere... Men det er da åbenlyst at russerne har byttet H2O ud med V0dKa! :D
larscph Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Et lille link til Alt hvad der er værd at vide om vikinger!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu