Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har kørt igennem med 30 km/t uden at stoppe eller få en bum i hovedet..... Godt at noget virker i test stadiet, gad vide om det også virker når det kommer i produktion for alvor. Mvh Nenad

Besvaret

Super at de har bygget noget der virker :th2: I morges kl 6.10 da jeg kørte i gennem bane 4, da var der en V40 der tog bane 1 der. Vi kørte samtidig ind i banerne, og kørte samtidig forbi hver vores bom = vi var lige hurtigt gennem anlægget :) Dog kørte jeg i min bane lidt hurtigere end V40'eren der var begrænset, men jeg måtte også bremse ned lige før bommen jo.. Så min konklusion er: Nemmere: ja Hurtigere: nej til minimalt. Dog tager jeg den altid højre om hellen og vælger bane 3 eller 4, og det fortsætter jeg med. Min brobizz er desuden heller ikke monteret i forruden, så det nye system vil være for besværligt for mig :rolleyes: Og til sidst, der er ALTID god plads i bane 4. Jeg har aldrig oplevet nogen der tager den venstre om hellen, for så at køre "tværs over" til bane 4. De fleste vælger alligevel bane 1 eller 2, sikkert fordi risikoen så er mindre for at ryge ind i højre bane ;)

Besvaret
Min brobizz er desuden heller ikke monteret i forruden' date=' så det nye system vil være for besværligt for mig :rolleyes: [/quote'] Jeg har passeret det "nye" system med Brobizz'en placeret i det lukkede rum oven på midterkonsollen i min bil, det fungerer helt uden problemer. Men du har ret, det er marginalt hvad man sparer af tid - omend jeg syntes at det er smart at man kan rulle igennem igen nu efter de byggede om dernede. Men hvis du skal have den ud af sidenruden for at den bliver læst, kan jeg godt se at det er lidt bøvlet. Er planen vel egentlig ikke, at lave de nye baner i alle brobizz banerne?
Besvaret
Men hvis du skal have den ud af sidenruden for at den bliver læst' date=' kan jeg godt se at det er lidt bøvlet.[/quote'] Nej det skal jeg nu ikke, gider bare ikke have den øjebæ permanent siddende i forruden.
Besvaret
Nej det skal jeg nu ikke' date=' gider bare ikke have den øjebæ permanent siddende i forruden.[/quote'] Enig... Den er pisse grim! Også derfor jeg syntes det var smart at min bil er så fikst indrettet med et rum der som man kan gemme den i permanent.
Besvaret
Dog tager jeg den altid højre om hellen og vælger bane 3 eller 4
Samme her. Det er ufatteligt som folk nærmest klumper sammen i en kø venstre om hellen. :rolleye:
Og til sidst' date=' der er ALTID god plads i bane 4.[/quote'] sssshhhh. Tyst nu. Min bane. ;) Frederik
Besvaret
Jeg har kørt igennem med 30 km/t uden at stoppe eller få en bum i hovedet..... Godt at noget virker i test stadiet, gad vide om det også virker når det kommer i produktion for alvor.
Det virkede også fint her, Tull-damen så dog ud til at hun måske gerne ville have talt med mig da jeg susede forbi hende - men så må hun jo være lidt hurtigere med armen. Det nye anlæg skal nok blive en udfordring for tolderne, den nye hurtigbane skal nok blive den foretrukne hos sprut-, menneske- og cigaretsmuglerne.
Besvaret

For at slå småsovende bilister ihjel..... Det er nemlig kun de vågne der overlever.......:D

hvorfor er det egentlig lige det skide helleanlæg er placeret ude midt i det hele?
Besvaret
hvorfor er det egentlig lige det skide helleanlæg er placeret ude midt i det hele?
Formentlig i den overbevisning at dem der skal i bizz banerne kører venstre om det?
Besvaret
Formentlig i den overbevisning at dem der skal i bizz banerne kører venstre om det?
ja det er også første tanke. og der er også det der menes med den på deres kørselsvejledning på hjemmesiden. Men den er bare placeret helt forkert :-(
Besvaret
ja det er også første tanke. og der er også det der menes med den på deres kørselsvejledning på hjemmesiden. Men den er bare placeret helt forkert :-(
Jég vil også mene, at dét helle-anlæg er placeret helt forkert og slet ikke ift. baner og trafikmængde. Hellen er ik' placeret, som Øresundsbroen angiver på siden - den står længere til venstre: www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=6014&menu=131
Besvaret

Her til aften kom jeg også fint igennem med 30 km/t Jeg holdte godt øje med bommen hele vejen og fulgte den kortvarigt i sidespejlet som jeg begyndte at accelerere da jeg til min store forbavselse ser at tolden har smidt et gult mini bumb ud foran deres box...hård nedbremsning og snegle sig over bumpet (det er ret voldsomt for dem der ikke har prøvet det). Stopper næsten helt op, forventer jo der er nogen der har en grund til at lægge det bump, men ak...intet at se, ingen toldere, ingen biler med toldere i, ikke engang en øresundsbromand kunne jeg få øje på. Det er sørme smart med de 30 km/t!! :D

Besvaret

Bro-bizz'en behøver ikke at være monteret i forruden. Jeg kørte igennem i går med bizz'en liggende i et lille rum i instrumentbrædtet og det virkede fint. Dog blev jeg noget forskrækket, da jeg pludselig så det åndsvage gule mini bump ved tullen. De kunne sq da godt sætte en advarsel op. Selv 30 km/t er for meget at køre over den med.:thumbdown

Besvaret

Ca. midnat var der de gule alufælgedestroyers bump ved ALLE bokse og ikke een tolder.. :mad: Det er sgu da godt at vi har fået 30 km/t igennem betalingsanlægget.. :rolleye: Det bli´r mere og mere sindssygt med den bro, det er da det mest amatøragtige foretagende, lidt ligesom DSB i DK.. :sick: I det mindste er de ikke begyndt med reklamer i fjernsynet endnu allá "tog til tiden" :o

Besvaret
Ca. midnat var der de gule alufælgedestroyers bump ved ALLE bokse og ikke een tolder.. :mad:
Kom til at tænke på...Det kan være det er toldernes helt egen lille form for aprilsnar, de sidder oppe i bygningen et sted og flækker af grin hvergang en bil ikke har set bumpet og letter hen over det :D
Besvaret
Ca. midnat var der de gule alufælgedestroyers bump ved ALLE bokse og ikke een tolder.. :mad:
Shit, ved ALLE boksene :confused: Jeg kommer tit ved midnatstid, og som regel er der kun én gul fætter lagt ud, og rammer jeg ind i den bane, så tager jeg den tværs over (mellem bommen og toldskuret) til nabo banen for at undgå det lort. Hvad er idéen med de gule stopklodser der når der ikke står toldere, man skal jo kravle henover dem med 0,1 km/t for ikke at smadre sin bil :mad:
Besvaret
Shit' date=' ved ALLE boksene :confused:[/quote']De lå ved ALLE bokse igen igår...også den nye hurtig-bane, som jeg futtede igennem ca kl 15. Næsten fuldt stop, for at kravle over det l***. Jeg overvejede seriøst at parkere bilen foran skod-bumpet, og dytte en tolder hen til en forklaring (de var alle forsamlet omkring det midterste kaffe-skur, og intet at lave). Jeg gad dog ikke lige tage chancen for en anal-probe (læs: meget grundig gennemgang af mit køretøj og person :rolleyes:), så jeg talte til ti...og så var de pludselig langt væk. De gule fartbump er blandt de dårligste idéer broen længe har fået. Og det skorter ellers ikke på dem! :rolleye:
Besvaret

De følger vel bare den generelle svenske trend med hysteriske bump - man bliver jo helt overrasket, hvis man møder et bump, som man IKKE skal kravle over. Når det så er sagt: Nej, jeg forstår heller ikke pointen, og da slet ikke når tolderne ikke er at se.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...