Buddha Skrevet April 26, 2008 Rapporter Skrevet April 26, 2008 Nogen der har erfaring de vil dele med det???? Jeg har et i køkkenet der skal ha' signal fra et stik i stuen....lige på den anden side af væggen....
P.Hartmann Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 brug søg....... evt. med "trådløs"....... mit gæt er at der kommer 3 stk link.............bare et lørdags-skud....
larscph Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 Jeg har haft prøvet det - kvaliteten er altså ikke god. Jeg ville glemme det trådløse TV og bore et hul i væggen.
MissCath Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 Vi har sådan en boks-fætter stående inde i stuen. Den får signal fra recieveren til parabolen. Fætteren har en kammerat, som står ude i køkken-alrummet. De to kan sagtens tale sammen, dog bliver de overdøvet helt vildt af mikroovnen, når den er tændt. Billedet er anelse grynet, men fungerer fint, når man ikke gider have TO paraboler fastgjort til sit hus. Oven i købet kan man skifte på fjernbetjeningen, når man står i køkken-alrum, og den skifter så på recieveren inde i stuen. Fungerer fint! Det bedste er, at jeg så forleden faldt over en gammel Alt-I-En fjernbetjening, som også virker til recieveren, så nu forsvinder den originale ikke fra stuen. Fætteren og hans kammi koster en plov nede hos din lokale antenne-pusher. Vi købte med 30 dages öppet köb også selvom vi havde pakket ud og testet. Det er ikke det optimale, men kan anbefales hvis alternativet er nedbrydning af vægge, opsætning af ekstra paraboler, 179,- om mdr. til Boxer eller noget helt fjerde. God fornøjelse!
thomas_lund Besvaret April 26, 2008 Rapporter Besvaret April 26, 2008 Også prøvet det, og det virker - men billedkvaliteten er elendig i sammenligning med kablet overførsel. Kan ikke betale sig - bor et hul og træk ledning i stedet
st1berg Besvaret April 27, 2008 Rapporter Besvaret April 27, 2008 Vi har sådan en boks-fætter stående inde i stuen. Den får signal fra recieveren til parabolen. Fætteren har en kammerat, som står ude i køkken-alrummet. De to kan sagtens tale sammen, dog bliver de overdøvet helt vildt af mikroovnen, når den er tændt. Billedet er anelse grynet, men fungerer fint, når man ikke gider have TO paraboler fastgjort til sit hus. Oven i købet kan man skifte på fjernbetjeningen, når man står i køkken-alrum, og den skifter så på recieveren inde i stuen. Fungerer fint! Det bedste er, at jeg så forleden faldt over en gammel Alt-I-En fjernbetjening, som også virker til recieveren, så nu forsvinder den originale ikke fra stuen. Fætteren og hans kammi koster en plov nede hos din lokale antenne-pusher. Vi købte med 30 dages öppet köb også selvom vi havde pakket ud og testet. Det er ikke det optimale, men kan anbefales hvis alternativet er nedbrydning af vægge, opsætning af ekstra paraboler, 179,- om mdr. til Boxer eller noget helt fjerde. God fornøjelse! Nu behøver man jo ikke 2 paraboler for at få signal til 2 stk tv. Man skal bare bruge 2 recivere og et parabol hoved med flere udtag...... Tro heller på at det kan komme til at fungere ordentligt med trådløst når det gælder tv, men mener faktisk (nu jeg tænker over det:rolleye:) at Hifi-klubben har et eller andet der skulle kunne bruges, som jeg mener at have hørt skulle fungere ok.....
Thomas Besvaret April 27, 2008 Rapporter Besvaret April 27, 2008 Jeg har en sådan trådløs "fætter" og kan skam ikke se forskel på billedet på de 2 tv. Købte den for et år siden for en tusse.
Olsen221 Besvaret May 1, 2008 Rapporter Besvaret May 1, 2008 Jeg har en sådan fætter til salg - der må prøves inden køb. ;)
thygesen Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Nogen der har lyst til at komme med et navn på en sådan fætter der kan det med signalet? Det skal jo helst være antenne signalet jeg skal kunne videresende trådløst og modtage i den anden ende :-)
sup3rior Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Jeg tror ikke du kan få nogen som tager selve antenne-signalet og videresender det - det er vist i strid med loven. Men der findes masser som kan videresende videosignalet fra eks. et scart-stik, Philips har en del modeller ved jeg. Prøv at google Philips Wireless Tv Link så skulle du kunne se en masse :)
Rene Larsen Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Man kan købe sådan en fætter hos Telia: ZyXEL PLA-400v2, Powerline Den benytter dog el-nettet - så helt trådløs er den ikke.
thygesen Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Tak Rene, men det er til tv gennem kabel tv, som jeg læse det i hvert fald.. Superior... http://www.emb.dk/category.445.article.1279 Sådan en kan, men jeg er bare ikke sikker på kvaliteten
Homer Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Sådan en kan, men jeg er bare ikke sikker på kvaliteten Kvaliteten er ad rø*** til - jeg købte en for et års tid siden, og den nyder nu tilværelsen i et gitterbur hos Sysav
sup3rior Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Tak Rene, men det er til tv gennem kabel tv, som jeg læse det i hvert fald.. Superior... http://www.emb.dk/category.445.article.1279 Sådan en kan, men jeg er bare ikke sikker på kvaliteten Jeg bøjer mig hermed i støvet for den bedrevidende :D
Rene Larsen Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Nogen der kender denne/har prøvet denne ? Kan ikke lige finde noget review på den... http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se102780 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=165289 En gang Google gave mig bl.a. dette review: http://www.amazon.co.uk/Philips-SLV5400-Wireless-TV-Link/dp/B000BNDJSG
claus Besvaret June 28, 2008 Rapporter Besvaret June 28, 2008 Der findes desværre ikke noget i den dur som virker ordentligt ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu