plup Skrevet June 26, 2008 Rapporter Skrevet June 26, 2008 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/25/112212.htm?rss=true Desværre får jeg nok ikke råd til huslejen i dette liv...
Scion Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 tror det bliver pænt vildt :) altså det er jo totalt vanvid, ingen tvivl om det... men hvis jeg nu sad med 170 millioner kroner som jeg bare ikke kunne finde andre måder at bruge, så ville det da være en klar mulighed når nu jeg kom forbi i min private A380
dabp Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Kunne da være nice at programmere sit soveværelse til altid at følge solen :D - Så meget som muligt selvfølgelig.... Eller hvis man lige skal mørkelægge stuen når der skal lures film :D
Scion Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 jeg ville da bare nyde det der med at køre ferrarien op på 70'e etage :)
Mohlin Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Någon tekniskt kunnig som kan förklara hur man löser det med el-ledningar, vatten och avlopp om allting ska snurra runt? Dessutom ska den snurra ett varv på 3 timmar. Det är faktiskt ganska fort. Man kommer nog att bli yr i huvudet
bananas Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Någon tekniskt kunnig som kan förklara hur man löser det med el-ledningar' date=' vatten och avlopp om allting ska snurra runt?[/quote'] Det var faktisk også min tanke. De installerer måske en septitank på hver etage, og 5 lavtbetalte indere til at køre på strømgenerende kondicykler??
MC Manden Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Någon tekniskt kunnig som kan förklara hur man löser det med el-ledningar, vatten och avlopp om allting ska snurra runt? Dessutom ska den snurra ett varv på 3 timmar. Det är faktiskt ganska fort. Man kommer nog att bli yr i huvudet Og, hvordan finder man sin hoveddør ? Eller, hvis man laver faldstammer i midten af huset, så er ens lejlighed kørt forbi når man er færdig med at læse avisen
Thyper Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Jeg undrer mig også over hoveddøren, hvordan den har forbindelse med den indre del af tårnet som står fast.
Scion Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Jeg undrer mig også over hoveddøren' date=' hvordan den har forbindelse med den indre del af tårnet som står fast.[/quote'] Jeg kunne forestille mig en cirkulær løsning som består af en stål cirkel i to eller flere lag, hvor døren(som sidder imellem stål lagene) så følger med lejligheden rundt vha. en motor i væggen. det med afløb, elektricitet etc. det tror jeg overhovedet ikke er svært, der skal laves et ledstykke af en art der kan rotere og stadig være tæt...lyder nemt. elektricitet skal jo bare føres som en stor fed ledning op til et led, hvor der for eksempel kunne sidde to metal cirkler der giver de to vekslende poler. og så et roterende stykke ovenpå, med en drejning ind mod lejligheden. alt i alt ikke dé ting der lyder specielt svært synes jeg, sådan noget som balance i bygningen og ulige belastning etc...det synes jeg lyder langt mere kompliceret.
Mohlin Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Eller' date=' hvis man laver faldstammer i midten af huset, så er ens lejlighed kørt forbi når man er færdig med at læse avisen [/quote'] Den bilden har jag också haft i huvudet. En lampa som lyser när man är i rätt tidsintervall? Eller så har man nån sorts öppen "ränna" där allting trillar ner....
Markowitch Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Ja, der skulle ikke gå lang tid før vi fik endnu en roterende skyskraper. Denne gang i Moskva. Åbenbart skal man, for at være sej og trendy stjernearkitekt, tilbyde sit måbende publikum et vist element af "dynamik" i sit design - en eufemisme der i disse dage åbenbart skal tages helt bokstaveligt. http://www.dynamicarchitecture.net/moscow.html
CAC Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/25/112212.htm?rss=true Desværre får jeg nok ikke råd til huslejen i dette liv... Du går ikke glip af noget. Dubai er mildest talt opreklameret, det er bare en stor sandet byggeplads med voldsomt mange rige mennesker....men det er godt markedsført må man sige
credde Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Ja, der skulle ikke gå lang tid før vi fik endnu en roterende skyskraper. Denne gang i Moskva. Åbenbart skal man, for at være sej og trendy stjernearkitekt, tilbyde sit måbende publikum et vist element af "dynamik" i sit design - en eufemisme der i disse dage åbenbart skal tages helt bokstaveligt. http://www.dynamicarchitecture.net/moscow.html Det passer da meget godt til imaget som verdens dyreste by at leve i (mener nok, at Moskva er hoppet op på førstepladsen).
bananas Besvaret June 29, 2008 Rapporter Besvaret June 29, 2008 Fysiske manifestationer af at olieprisen er blevet ubehageligt høj.
dkrath Besvaret June 30, 2008 Rapporter Besvaret June 30, 2008 Fede designs!... godt at se der sker noget nyt på den front!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu