Madsen Besvaret July 18, 2008 Rapporter Besvaret July 18, 2008 God nyhed, men bare ærgerligt at dem i tråden efterfølgende har fundet ud af, at Telia ikke vil låse telefonen op i bindingsperioden... ævæv...
Martin_M Besvaret July 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2008 Mon ikke at Telia får styr på at gøre det - tror ikke de har lov til at holde på koden i 6 måneder - og hvorfor også gøre det? Det er jo 500 kr ekstra til telia... Men det bliver en noget dyr mobil - 5600 incl abonnement + 500 for unlock så har man en 16gb iphone, som kan bruges med "3" Satme dyrt.
thomas_lund Besvaret July 18, 2008 Rapporter Besvaret July 18, 2008 Men det er kanon at vide at det teknisk kan lade sig gøre med 3 simkort. Så kan jagetn gå ind på en 16 MB sort :-)
MRoderick Besvaret July 18, 2008 Rapporter Besvaret July 18, 2008 Det var da en dejlig nyhed .. så kan mit 3 mands firma jo få 3 abonnement, tale gratis med hinanden, og jeg kan tale til normal takst i SE også :) Og, jeg kan spare min 3 USB dongle, og bare bruge mobilen som 3G modem, eller noget ... se, det begynder at gå den rigtige vej. Så skulle man måske lige slå et smut indenom Belgien :) Selv med en tur med Sterling til Bruxelles, er det stadig billigere at købe en iPhone i Belgien, end det er at købe den oplåst af Telia DK :)
thomas_lund Besvaret July 18, 2008 Rapporter Besvaret July 18, 2008 Ahhhhh!!! Et par af mine venner har prøvet at bruge iPhone 3g som modem uden held. Så dont count on it. Nogen af de nybagte iPhone 3g folk som kan give førstehåndsinfo om det?
Martin_M Besvaret July 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 19, 2008 Ps nu på med at købe mobiler andre steder en DK... Der er ikke en konfirmeret en unlock metode til iphone 3g endnu. Der findes dog en mulighed... Men giv dem lige lidt tid, så er der ikke tvivl om, at der er en unlock klar... OG ja, 3000 for en Iphone uden abonnement findes jo i flere lande efterhånden.
MRoderick Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Ahhhhh!!! Et par af mine venner har prøvet at bruge iPhone 3g som modem uden held. Så dont count on it. Ved du om de bruger Windows / OS X? Kunne være interessant at finde ud af om det virker på NOGEN platform, inden man sætter næsen op efter det :) Nogen af de nybagte iPhone 3g folk som kan give førstehåndsinfo om det? Ja, lidt info ville være dejligt.
MRoderick Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Ps nu på med at købe mobiler andre steder en DK... Der er ikke en konfirmeret en unlock metode til iphone 3g endnu. Der findes dog en mulighed... Men giv dem lige lidt tid, så er der ikke tvivl om, at der er en unlock klar... OG ja, 3000 for en Iphone uden abonnement findes jo i flere lande efterhånden. Medmindre man køber den oplåst, som f.eks. i Belgien. Så er den oplåst med autoriserede metoder, og så er der sgu nok knap så mange problemer :)
thomas_lund Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Ved du om de bruger Windows / OS X? Kunne være interessant at finde ud af om det virker på NOGEN platform, inden man sætter næsen op efter det :) Windows, og det var Telia i Sverige. Min kammerat mailede til dem, og de svarede "nej - det kunne ikke lade sig gøre". Om det så var trådløst eller via USB kabel - dunno. Nu er jeg selv på OSX, så jeg håber. Ville være surt, hvis man ikke kunne.
thomas_lund Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Har lige pisset lidt rundt på nettet, og det er endnu værre end forventet http://www.applesource.com.au/iphone/soa/iPhone-3G-What-we-didn-t-get/0,2000070787,339289690,00.htm Syntes ikke engang, at Bluetooth stakken understøtter fil transport mellem din bærbare og iPhonen - for slet ikke at tale om modem funktionalitet. Hvad fanden?!?!?! Er det rigtigt? Kan nogen der har telefonen ikke lige informere os om det?
MRoderick Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Windows, og det var Telia i Sverige. Min kammerat mailede til dem, og de svarede "nej - det kunne ikke lade sig gøre". Om det så var trådløst eller via USB kabel - dunno. Nu er jeg selv på OSX, så jeg håber. Ville være surt, hvis man ikke kunne. Det ser ud til at kunne lade sig gøre med en masse hiv og sving med 1. gen iPhone ... http://dragonforged.com/blog/2007/09/tethering-the-iphone-for-os-x.html#more Men, det er nok ikke noget de fleste OS X brugere ville kaste sig ud i. En MacBook Pro med 3G ville nok kunne få mig til at købe en ny computer ... hvis jeg da kunne få 3 til at fatte at de skulle tillade mit abonnement at bruge 3G i DK også.
TDC Besvaret July 21, 2008 Rapporter Besvaret July 21, 2008 Det er nu ikke så slemt som det lyder. Men enig - kunne være lavet mere elegant. I hvert fald er opskriften her iPhone 3G as modem Men alt i alt tror jeg det er nemmere at få et 3G usb modem, som de fleste udbydere kaster i grams i øjeblikket
bluee Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Hvad er sidste nyt. Er det 100% at iPhone 3G virker med 3 ? Hvis ja hvor vil i anbefale at købe iPhone?
thomas_lund Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Jeg har kørt med 3 nu i mindst 2 måneder uden problemer overhovedet. Om du så vil importere en eller købe hos Telia - godt spg. Kan kun du besvare!
bluee Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Jeg har kørt med 3 nu i mindst 2 måneder uden problemer overhovedet. Om du så vil importere en eller købe hos Telia - godt spg. Kan kun du besvare! Har du unlocket den, jailbreak eller firmware patch?
thomas_lund Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Betalt 500 kr til Telia for at få den unlocked officielt
Don A Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 men betaler du så 2 steder eller ??? både til telia og 3. eller har du købt den uden abb hos telia..
thomas_lund Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Betaler hos Telia - så jeg har "bare" sat prisen for telefonen til de der 5k ca., og så anser jeg det for køb af telefon med afdragsordning hos Telia. Tja.
JkMa Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Betaler hos Telia - så jeg har "bare" sat prisen for telefonen til de der 5k ca.' date=' og så anser jeg det for køb af telefon med afdragsordning hos Telia. Tja.[/quote']Hej Thomas, har du købte den hos Telia Dk eller Se?
thomas_lund Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Telia DK så jeg kunne sige den op med 6 mdr varsel. Telia SE har vist nok 12 eller 24 mdrs abo
JkMa Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Telia DK så jeg kunne sige den op med 6 mdr varsel. Telia SE har vist nok 12 eller 24 mdrs aboDet er også rigtig, det havde jeg glemt. Kan du med kort fortælle hvad et Iphone abb hos Telia indeholder(er der kun en type abb. eller kan man vælge mellem flere), taletid osv. og den månedlige udgift i de 6 måneder?
mrode Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Det er også rigtig' date=' det havde jeg glemt. Kan du med kort fortælle hvad et Iphone abb hos Telia indeholder(er der kun en type abb. eller kan man vælge mellem flere), taletid osv. og den månedlige udgift i de 6 måneder?[/quote'] Er det ikke nemmere selv at søge den slags informationer? http://telia.dk/privat/produkter/mobil/abonnement/ion/
JkMa Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Er det ikke nemmere selv at søge den slags informationer? http://telia.dk/privat/produkter/mobil/abonnement/ion/Jo men vi ved vel alle at et mobilabb kan variere når man står i butikken og skal købe, de finder næsten på noget nyt dag for dag, og her har jeg én som personligt har været dernede og købe. Men jeg undskylder for at bruge forummet
michael k Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 har fået min fra telia idag ... findes der nogen unlockprogrammer der virker til den har kigget her: http://www.appleunlockiphone.com/?gclid=CNyDyJ-0zZYCFQaB1Qod5E5WlQ men ved ikke om det re fake .. nogen siger det ik kan lade sig göre andre at det kan.. nogen der ved det med sikkerhed?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu