Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

der er ikke nogen unlock pt. men rygtet siger at den er tæt på. Der findes også forskellig stealthsim løsninger der virker, men alt i alt er den bedste løsning at stikke Telia en plovmand for at låse den op.

Besvaret

Hvad vil du have at tilbehør? Der findes uendeligt mange sider der tilbyder tilbehør, ikke alt er lige godt.... Apple tilbyder ofte en del tilbehør, men gerne til en lidt hamper pris......

Besvaret

Mon jeg tør spørge... jeg har prøvet at søge lidt på telia´s side først, men til jer som har købet jeres iphone hos telia dk, kan I købe og oprette abb når I har adresse i Sverige, eller må I oprette med en ven/familie bosat i dk? På forhånd tak for svar ;)

Besvaret

hmm jeg ringede til dem idag og de ville ikke gi mig koden för om 12 måneder uanset om jeg betalte eller ej ... Dabp: feks ville jeg gerne ha noget handsfree kit til bilen altså noget fastmonteret hvis det findes...

Besvaret
hmm jeg ringede til dem idag og de ville ikke gi mig koden för om 12 måneder uanset om jeg betalte eller ej ... Dabp: feks ville jeg gerne ha noget handsfree kit til bilen altså noget fastmonteret hvis det findes...
Er det hos Dansk eller Svensk Telia de ikke vil låse den op ? Mht til handsfree check her, de laver nogen gode løsninger
Besvaret
og hvordan fjerner jeg ikoner på "home" altså "skrivebordet" som jeg ikke vil ha der?
Det gør man ikke :D Hvis du vil have om-arrangeret, så trykker du på et ikon og "holder inde", så begynder ikonerne at vibrere og så kan du rykke rundt på dem ved bare at dragge... Du kan også dragge over til side 2 i homescreenen... Eller hvis du vil, helt over på side 3, så slipper du i hvert fald for at se på dem du ikke gider... Man kan også anvende et program til at skjule ikoner, lige pt kan jeg bare ikke huske hvad det hedder.... :) mht oplåsningen så har telia se jo 12 måneder at løbe på, det undrer mig dog at de ikke tilbyder oplåsning for et eller andet beløb...
Besvaret

Jeg kan ikke huske om jeg smidt den her ind før. Men det her er et meget hyggeligt dansk forum for iPhone bruger. For at fjerne ikoner fra skrivebordet skal du igennem hele operation med at jailbreake, installerer programmer osv. Men det lyde værre end det faktisk er.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...