Jump to content

Recommended Posts

• Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Måske en god ide for Foreningen at skrive til journalisten og pege på høje priser måske også afskrækker folk, både besøgende og fremtidige pendlere...

Besvaret

Ja eller muligheden for at arbejde hjemmefra.....:) Men det er lidt underligt....Man satte priserne ned med 25% for at tiltrække flere køretøjer over 12 tons......:D Måske man skulle overveje det for bilerne. Men jeg er da glad for at pendlerne har taget alternative midler i brug og rammer broen hvor det gør mest ondt....Nemlig på pengene. Og det er der de skal straffes yderligere..... For så kommer der helt andre boller på suppen, når de kan se at vi begynder at pendle sammen, arbejde mere hjemmefra og tage toget....... Ææææææææææælsker når det går den bro dårligt.......:D

Besvaret

»Vi kan både se en afmatning i fritids- og ferietrafikken og pendlertrafikken. Det er tydeligt at se, at både danskerne og svenskerne er blevet ramt på pengepungen, hvad angår stigende fødevarepriser og stigende renter« siger Britt Andresen.
*arrrh*...nu må hun sgu' lige! Hun mener ikke at deres egen skyskraberprispolitik har været en del af det afmatnings-missil der har ramt regionen!? Nu bør broen virkelig få fingeren ud, og rent faktisk være med til at sætte skub i regionen, ved at få sat de priser realistisk. Jeg fatter simpelthen ikke at konsortiet kan få lov til at gøre som de gør, og direkte være medvirkende til manglende vækst i området. NØJ hvor jeg glæder mig til at se hvad der sker med Öresundsborgers EU-klage over selvsamme prispolitik! *grrr*...nu hidser jeg mig sgu' op! IMBECILE BRO-AMØBER! Fat dog at man skal investere i kunderne for at få det til at løbe rundt på længere sigt. Om så i skal indhente sponsorer til at reklamere på pylonerne, samt på storskærme på Lernacken...i don't give a f***. Bare i får sat de priser ned, og dermed flowet i Øresundsregionen op.
Besvaret
*arrrh*...nu må hun sgu' lige! Hun mener ikke at deres egen skyskraberprispolitik har været en del af det afmatnings-missil der har ramt regionen!?
Ja, det er simpelthen SÅ tåbelig en udtalelse, at man kun kan undre sig over hvorfor de overhovedet kommer med sådan en udtalelse! På tide at Øresundsbrokonsortiet begynder at kigge ind ad, i stedet for at komme med den dummeste bortforklaring at alle! IDIOTER er de, hold da kæft b185.gif
Besvaret
Men tag den på broens forum.......Det er jo en af de officielle kanaler......;)
Nej. Jeg synes vi skal se hvad der sker med sagen i EU. Jeg kan simpelthen ikke' date=' i levende live, forestille mig at de kan sidde scenariet overhørigt. Ok, det er desværre set før. Men jeg vælger at tro på, at vores (manglende) demokratiske rettigheder giver afkast. :scared::o
Besvaret
Nej. Jeg synes vi skal se hvad der sker med sagen i EU. Jeg kan simpelthen ikke' date=' i levende live, forestille mig at de kan sidde scenariet overhørigt. Ok, det er desværre set før. Men jeg vælger at tro på, at vores (manglende) demokratiske rettigheder giver afkast. :scared::o
Problemet med EU er bare at deres behandlingstider er ENORME. Så der går mange år inden de kommer med en afgørelse
Besvaret

Det er jo ikke en demokratisk rettighed at de sænker priserne på broen.....??? Så de er sgu da ligeglade...... Det sjove kunne så være at det blev tilladt for andre operatører at komme ind på broen.... Så ville jeg sænke prisen til 20 kr pr passage......op til 6m og 3500kg..... Kunne folk så passere Øresund på mindre end 4 min, så var turen halv pris...:D

Besvaret
Mjah .. det er med at udnytte Brons omtale til at fremme kendskab til foreningen, så når sådan en artikel er dugfrisk så vil det være passende at skyde noget afsted fra foreningen..
Besvaret
Det er jo ikke en demokratisk rettighed at de sænker priserne på broen.....??? Så de er sgu da ligeglade...... Det sjove kunne så være at det blev tilladt for andre operatører at komme ind på broen.... Så ville jeg sænke prisen til 20 kr pr passage......op til 6m og 3500kg..... Kunne folk så passere Øresund på mindre end 4 min, så var turen halv pris...:D
Så starter vi fandme et firma op der tilbyder det :laugh:
Besvaret

"»Vi kan både se en afmatning i fritids- og ferietrafikken og pendlertrafikken. Det er tydeligt at se, at både danskerne og svenskerne er blevet ramt på pengepungen, hvad angår stigende fødevarepriser og stigende renter,« siger Britt Andresen. " Endnu én af de uskarpe folk fra Øresundsbron. Gad vide, hvor de får de mennesker fra til deres stillinger. Det er da et underligt postulat at komme med. Hun har ikke tænkt over, at det måske er broens tåbelige prispolitik, som får pendlere til at søge alternativer som at køre sammen / forsøge at tage toget? Det samme gør sig gældende med ferie- og fritidstrafik, folk gider måske ikke tage over, når det nu er blevet dyrere - prisen er måske nået over smertegrænsen for en del? En helt 3. mulighed kan være, at der er kommet så megen velstand, at man ikke gider køre til Sverige / Danmark på ferie men flere tager med flyet? Journalisten burde havde været lidt mere skarp og spurgt ind til dette.

Besvaret

Bizz'erne skal virke ved 120 km/t igennem anlægget.....Al færdsel fra personale, skal foregå i en gangtunnel under anlægget ligesom i Brennerpasset. Så skal vi ikke bøvle med sikkerhed for blinde og famlende, samt fumlegængere....... Banerne skal være 150m lange således der ikke kan skiftes imellem banerne når først man er kommet ind, for at forbedre sikkerheden.

Besvaret

Desuden kan man se frem til at få karantænr fra broen, såfremt man sinker trafikken unødigt......Ej heller overholder reglerne om vognbaneskift.....:D Men til gengæld vil der være differentierede hastighedsgrænser på broen som følger trafikken og døgnet...... En fast regel vil dog være fri hastighed fra kl 22 til 06. Også i tunnelen......Vi kan ikke ha' at folk falder i søvn bag rattet. Motorcyklister og andre cirkusartister vil, såfremt de kører med ryggen til færdselsretningen, får permanent forbud imod at bruge broen.......;)

Besvaret
"»Vi kan både se en afmatning i fritids- og ferietrafikken og pendlertrafikken. Det er tydeligt at se, at både danskerne og svenskerne er blevet ramt på pengepungen, hvad angår stigende fødevarepriser og stigende renter,« siger Britt Andresen. " Endnu én af de uskarpe folk fra Øresundsbron. Gad vide, hvor de får de mennesker fra til deres stillinger. Det er da et underligt postulat at komme med. Hun har ikke tænkt over, at det måske er broens tåbelige prispolitik, som får pendlere til at søge alternativer som at køre sammen / forsøge at tage toget? Det samme gør sig gældende med ferie- og fritidstrafik, folk gider måske ikke tage over, når det nu er blevet dyrere - prisen er måske nået over smertegrænsen for en del? En helt 3. mulighed kan være, at der er kommet så megen velstand, at man ikke gider køre til Sverige / Danmark på ferie men flere tager med flyet? Journalisten burde havde været lidt mere skarp og spurgt ind til dette.
Ja .. jeg er helt enig.. Jeg hører også fra flere og flere der bor i DK omkring hvor dyrt de synes det efterhånden er at køre til Sverige, det bliver en belastning på flere punkter. a) Det er dyrt for pendlerene = Mindre fleksibilitet. Man kører kun de nødvendige ture over broen og er derfor mindre fleksibel hvad angår fritid. b) Pendlerne overvjer at flytte tilbage, fordi besøg fra "hjemlandet" bliver færre, grundet priserne. c) Færre kommer til at køre over broen, pendling eller fritid fordi priserne er så urimelig høje.. Besparelsen på indkøb m.m. forsvinder jo nærmest helt, fordi en person jo skal betale over 500 kroner for en tur/retur over broen.. (her tænker jeg ikke på pendlere)
Besvaret
Bizz'erne skal virke ved 120 km/t igennem anlægget.....Al færdsel fra personale, skal foregå i en gangtunnel under anlægget ligesom i Brennerpasset. Så skal vi ikke bøvle med sikkerhed for blinde og famlende, samt fumlegængere....... Banerne skal være 150m lange således der ikke kan skiftes imellem banerne når først man er kommet ind, for at forbedre sikkerheden.
Vil du så samtidig afskaffe tolden?? Siden at man skal kunne køre 120km/t i banerne? .. Jeg er måske lidt pessimistisk omkring dette, da jeg spår en markant stigning i kriminalitet.. :)
Besvaret

Ved du ikke det er stoffer og anden kriminalitet der holder samfundet igang??? Det sælger aviser, skaffer flere midler til politiet, holder pizzabranchen kørende, rejseselsskaber, flyselsskaber, alle former for ting...... Hvad skulle alle de mennesker foretage sig, såfremt der ikke var kriminelle til??? Og jeg kunne blive ved med at remse op.......:lol:

Vil du så samtidig afskaffe tolden?? Siden at man skal kunne køre 120km/t i banerne? .. Jeg er måske lidt pessimistisk omkring dette' date=' da jeg spår en markant stigning i kriminalitet.. :)[/quote']
Besvaret

Det er kun en stakket frist..... Palle er tilbage på det danske arbejdsmarked senest den 1/1 2009. ;) Bare vent......:lol:

Jeg glemte lige en anden ting. Situationen kan også være sådan' date=' at mange er så trætte over broens prispolitik, at de gør som Palle - får job i Sverige.[/quote']
Besvaret
Vil du så samtidig afskaffe tolden?? Siden at man skal kunne køre 120km/t i banerne? .. Jeg er måske lidt pessimistisk omkring dette' date=' da jeg spår en markant stigning i kriminalitet.. :)[/quote'] Jeg spår en markant stigning i antallet af gule bump :fight:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...