Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Så er der mulighed for at prøve Logitech Squeezebox Duet ,Classic og så Sonos i Hifi klubben ved mobilia, vi fik prøvet det. Og købet så Sonos, da squeezenetwork ikke køre på vores NAS og gamle PC. Sonos kører rigtig fint på vores NAS og lyden er god.

• Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Fik lige en mail fra hifi klubben i .se Kan kun anbefale Sonos, har nu haft det i et år. DET DIGITALA HEMMET - TRÅDLÖS MUSIK MED SONOS OCH HÖGTALARE I VÄGGEN FRÅN DALI OCH B&W! Intresset för multiroom - ljud i flera rum - ökar stort och vi får fler och fler frågor om vilka lösningar som finns tillgängliga. Torsdag den 2 oktober rätar vi ut frågetecknen och bjuder in till en trivsam kväll där vi i lugn och ro går igenom hur det ser ut, hur det låter och hur det fungerar! Vi guidar dig igenom uppkoppling, installation och användande. Då önskan om ljud i flera rum ofta sammanfaller med önskan om diskreta högtalare så presenterar vi vilka lösningar vi kan erbjuda för att bygga in högtalare i väggar och tak. Vi demonstrerar hur inbyggnadhögtalare fungerar och skiljer sig mot konventionella högtalare, och hur dom på ett enkelt sätt monteras. Givetvis lyssnar vi också på resultatet! NÄR: Torsdag 2 oktober 2008, kl. 19.30 VAR: Hi-Fi Klubben, Hansagallerian Fika serveras under kvällen. Då antalet platser är begränsat är vi tacksamma om du anmäler dig innan. Du är välkommen att ta med dig en gäst. När du anmäler dig, kom ihåg att uppge både dig och din vän. KVÄLLSERBJUDANDE: Sonos BU130 (ZP100, ZP80 + CR100) till kalaspriset 7.998:- (Ord. pris: 9.690:-) Först till kvarn...

• 1 year later...
Besvaret

SqueezeBox Receiver Gammel tråd - men alligevel nok stadig relevant. Jeg har lige konstrueret et setup bestående af 2 stk. SqueezeBox Receivers á 975 dkk stykket, et stk brugt Apple iTouch 8G á 500 dkk, samt min iPhone 16GB. På iTouch og Iphone har jeg installeret iPeng der koster 60 dkk. Dermed har man en super lækker full-featured remote til SqueezeBox'ene. Det kræver lidt tweaking af få "vækket" receiverne uden en SqeezeRemote - men det kan sagtens lade sig gøre (http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=210916). Jeg installerede SqueezeBox Server på en gammel PC og pegede den ned på filerne på min Synology NAS. Testede det kort på Synology med syn's det kører for langsomt på DS-207 til at det er brugtbart i praksis. Done deal... Multiroom musiksystem der kan spille MP3 og webradio for 1000 kroner per lokation. Remote er "gratis" hvis man har en iPhone allerede.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...