Jump to content

Recommended Posts

• Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
baah.. taberfirma' date=' den er jo kun til skoddoze..[/quote']"Dette er kun begyndelsen. Google Chrome er langt fra færdig. Vi har udgivet denne betaversion til Windows for at starte en bredere diskussion og høre fra dig hurtigst muligt. Vi arbejder på højtryk med at udvikle versioner til Mac og Linux også, og vi vil fortsætte med at gøre Google Chrome endnu hurtigere og mere robust." http://www.google.com/chrome/intl/da/why.html?hl=da
Besvaret
Den er knaldende hurtig - og ganske spiffy til flash. JAVA spiser den til morgenmad. Ikke værst! :thumbup:
Og den er baseret på Safari. User-agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.27 Safari/525.13
Besvaret
Og den er baseret på Safari. User-agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.27 Safari/525.13
Den er baseret på WebKit, som Safari, Konqueror og andre også er baseret på ... same same, but different :) Nu hvor folk er så kloge på biler herinde, oversætter vi det lige til biltermer ... Safari og Chrome har samme renderingsmotor, men det er så også ca. det eneste de har til fælles. Og nu så vi jo i sidste uge, at bare fordi man har en Duramax diesel, behøver det ikke være kedeligt ;)
Besvaret
"Dette er kun begyndelsen. Google Chrome er langt fra færdig. Vi har udgivet denne betaversion til Windows for at starte en bredere diskussion og høre fra dig hurtigst muligt. Vi arbejder på højtryk med at udvikle versioner til Mac og Linux også, og vi vil fortsætte med at gøre Google Chrome endnu hurtigere og mere robust." http://www.google.com/chrome/intl/da/why.html?hl=da
jaja.. jeg er jo bare misundelig over at jeg ikke kan lege med det endnu :cry:
Besvaret
jaja.. jeg er jo bare misundelig over at jeg ikke kan lege med det endnu :cry:
Jeg kører Parallels på min mac ... der må da også være noget virtualiserings ting til din computer, så du lige kan fyre den op i Windoze og prøve den :)
Besvaret
Jeg kører Parallels på min mac ... der må da også være noget virtualiserings ting til din computer' date=' så du lige kan fyre den op i Windoze og prøve den :)[/quote'] Jeg rører ikke det skodsystem, medmindre jeg bliver tvunget til det (som på arbejdet :( )
Besvaret
Jeg rører ikke det skodsystem' date=' medmindre jeg bliver tvunget til det (som på arbejdet :( )[/quote'] Det er så en af fordelene ved at være sin egen chef ... man får lov til at vælge sin egen computer ;)
Besvaret
Den er baseret på WebKit' date=' som Safari, Konqueror og andre også er baseret på ... same same, but different[/quote'] Chrome er jo helt tydeligt baseret på Safari, det viser dens user-agent. Safari er så baseret på KHTML (ikke WebKit, som er Apples udgave af KHTML), så renderingsmotoren er KHTML som også Konqueror er baseret på.
Besvaret

*ahhh*...nerd*-fight! :thumbup:*A person who gains pleasure from amassing large quantities of knowledge about subjects often too detailed or complicated for most other people to be bothered with. This group will most likely make a life changing invention that will radically change the world. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...