Tomcat Skrevet September 2, 2008 Rapporter Skrevet September 2, 2008 Hej Alle Så kan man downloade Google Chrome webbrowseren fra google: http://www.google.com/chrome Superfed browser, og super hurtig \Tom
Don A Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 er det bedre en mozilla.. syntes snart der findes så mange forskellige typer browser :)
mrode Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 baah.. taberfirma, den er jo kun til skoddoze..
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 baah.. taberfirma' date=' den er jo kun til skoddoze..[/quote']"Dette er kun begyndelsen. Google Chrome er langt fra færdig. Vi har udgivet denne betaversion til Windows for at starte en bredere diskussion og høre fra dig hurtigst muligt. Vi arbejder på højtryk med at udvikle versioner til Mac og Linux også, og vi vil fortsætte med at gøre Google Chrome endnu hurtigere og mere robust." http://www.google.com/chrome/intl/da/why.html?hl=da
Nenad Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Har i kunne få google seachbar i den integreret pga. der ligger alle mine fortlukkende? Ellers lyn hurtig og ikke mange knapper men ikke bruger til noget aligevel. Mvh Nenad
Buddha Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Skod...... Kan ikke engang vise farveforløb....Taber browser!
Don A Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Skod...... Kan ikke engang vise farveforløb....Taber browser! farveforløb?? hvad er det ?
Don A Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Gradienter...... Jeg er mere end blank om hvad det er :) hehe måske det også er bedst
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 For pokker...det er en BETA Den er knaldende hurtig - og ganske spiffy til flash. JAVA spiser den til morgenmad. Ikke værst!
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Gradienter...... Præcist hvilke gradients snakker du om her?
Paul Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Den er knaldende hurtig - og ganske spiffy til flash. JAVA spiser den til morgenmad. Ikke værst! Og den er baseret på Safari. User-agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.27 Safari/525.13
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Er der sådan nogle gradients du ikke kan få den til at vise? Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch ... eller dem her? Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Og den er baseret på Safari. User-agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US) AppleWebKit/525.13 (KHTML, like Gecko) Chrome/0.2.149.27 Safari/525.13 Den er baseret på WebKit, som Safari, Konqueror og andre også er baseret på ... same same, but different :) Nu hvor folk er så kloge på biler herinde, oversætter vi det lige til biltermer ... Safari og Chrome har samme renderingsmotor, men det er så også ca. det eneste de har til fælles. Og nu så vi jo i sidste uge, at bare fordi man har en Duramax diesel, behøver det ikke være kedeligt ;)
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Og så skal jeg nok forsøge at holde op med at være kloge-åge ... ihvertfald i denne tråd ;)
mrode Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 "Dette er kun begyndelsen. Google Chrome er langt fra færdig. Vi har udgivet denne betaversion til Windows for at starte en bredere diskussion og høre fra dig hurtigst muligt. Vi arbejder på højtryk med at udvikle versioner til Mac og Linux også, og vi vil fortsætte med at gøre Google Chrome endnu hurtigere og mere robust." http://www.google.com/chrome/intl/da/why.html?hl=da jaja.. jeg er jo bare misundelig over at jeg ikke kan lege med det endnu
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 jaja.. jeg er jo bare misundelig over at jeg ikke kan lege med det endnu Jeg kører Parallels på min mac ... der må da også være noget virtualiserings ting til din computer, så du lige kan fyre den op i Windoze og prøve den :)
mrode Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Jeg kører Parallels på min mac ... der må da også være noget virtualiserings ting til din computer' date=' så du lige kan fyre den op i Windoze og prøve den :)[/quote'] Jeg rører ikke det skodsystem, medmindre jeg bliver tvunget til det (som på arbejdet :( )
MRoderick Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Jeg rører ikke det skodsystem' date=' medmindre jeg bliver tvunget til det (som på arbejdet :( )[/quote'] Det er så en af fordelene ved at være sin egen chef ... man får lov til at vælge sin egen computer ;)
Paul Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Den er baseret på WebKit' date=' som Safari, Konqueror og andre også er baseret på ... same same, but different[/quote'] Chrome er jo helt tydeligt baseret på Safari, det viser dens user-agent. Safari er så baseret på KHTML (ikke WebKit, som er Apples udgave af KHTML), så renderingsmotoren er KHTML som også Konqueror er baseret på.
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 *ahhh*...nerd*-fight! *A person who gains pleasure from amassing large quantities of knowledge about subjects often too detailed or complicated for most other people to be bothered with. This group will most likely make a life changing invention that will radically change the world. :th2:
Paul Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Det eneste backlash som jeg ser det er nok de user-agent optimerede sites derude, f.eks. ligner eBay lort i Chrome. Fontene flipper helt ud.
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Fontene flipper helt ud.Hmm...dén kan jeg ikke lige genkende hér
Paul Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Hmm...dén kan jeg ikke lige genkende hér Sammenlign med Firefox eller IE7. Fonten i Chrome er væsentlig mindre.
Paul Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Firefox til venstre, Chrome til højre. Der er desuden usability issues med Safari baserede browsere på eBay, da eBay er gennemstyret af user-agent scripts.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu