Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Besvaret
Jamen så prøver vi da igen' date=' det virker sikkert stadig ikke:lol:[/quote'] Næ - det er nøjagtigt som før. Ingen besked denne morgen at der var lukket for vindfølsomme kørtøjer, men en besked til frokost at trafikken var normal. Og inden for de sidste 10 minutter har jeg modtager den samme "advarsel om hård vind" sms 4 gange. Så intet nyt der :)
Besvaret
Jamen så prøver vi da igen' date=' det virker sikkert stadig ikke:lol:[/quote'] Nej det må man sige. På trods at, jeg udtrykkeligt frabad mig at modtage beskeder om nedsat hastighed pga. vindforhold har jeg modtaget mere end 10 beskeder (6 indenfor den sidste time) i det sidste døgn. Nu afmelder jeg snart den service igen. Heller ikke denne gang ser det ud som om, de kan finde ud af det :mad:
Besvaret

Jeg har intet modtaget pr. sms...overhovedet. (Dansk 3-abb.) Derimod spammede deres mail-service mig dagligt, med ligegyldige informationer. Jeg undrer mig snart ikke længere - desværre.

Besvaret

Jeg har heller ikke modtaget noget som helst, og ja jeg har gentilmeldt mig...har også DK '3' abonnement. Det er mig en gåde det skal være så svært med den sms service.....

Besvaret
Jeg har heller ikke modtaget noget som helst' date=' og ja jeg har gentilmeldt mig...har også DK '3' abonnement.[/quote']Been there...done that. *beep-beep*, bekræftelser kommer fint igennem - men info om situationen på broen? Næh nej!Hear Ye! Hear ye! Tilsyneladende det samme bræk som sidst. Usselt genbrug...*ptøj* r100.gif
Besvaret

Det kører jo fint for deres nye service. Må da sige at jeg - ligesom andre - blev GRUNDIGT infomeret igår. 7 SMSer i løbet af aftenen - alle tidsstemplet 20:54 - om nedsat hastighed. Fik også beskeder igår formiddag... Det er jo slet ikke så ringe endda :-)

Besvaret
Har heller intet modtaget hverken på grund af blæsevejr eller da de lukkede broen her i morges - har Sonofon Abb. Mvh Alex
Var broen lukket her til morgen? Det fik jeg så tilgengæld ikke nogen sms om!
Besvaret
Var broen lukket her til morgen? Det fik jeg så tilgengæld ikke nogen sms om!
Ja, der var lidt knas. Jeg ringede til kundeservice og spurgte, hvorfor de ikke havde adviseret via deres SMS-service. Svaret var, at Broen ikke ansaa det for at vaere deres opgave, idet problemet var opstaaet allerede omkring Taarnby (vist nok et uheld) - at koen saa strakte sig helt til Peberholmen var bare "tough luck". :rolleye::mad: Jeg skal lige understrege, at denne udmelding var Broens (firmaets) holdning, som den venlige kundeservicearbejder i oevrigt ikke selv var enig i. :thumbup: Bagefter ringede jeg af ren og skaer nysgerrighed ogsaa til Broens trafikinformation (tryk "1" ved omstillingen), hvor en kvindelig stemme paa dansk, svensk og engelsk kunne fortaelle, at broen var aaben for al trafik. :sick:
Besvaret
Ja, der var lidt knas. Jeg ringede til kundeservice og spurgte, hvorfor de ikke havde adviseret via deres SMS-service. Svaret var, at Broen ikke ansaa det for at vaere deres opgave, idet problemet var opstaaet allerede omkring Taarnby (vist nok et uheld) - at koen saa strakte sig helt til Peberholmen var bare "tough luck". :rolleye::mad: Jeg skal lige understrege, at denne udmelding var Broens (firmaets) holdning, som den venlige kundeservicearbejder i oevrigt ikke selv var enig i. :thumbup: Bagefter ringede jeg af ren og skaer nysgerrighed ogsaa til Broens trafikinformation (tryk "1" ved omstillingen), hvor en kvindelig stemme paa dansk, svensk og engelsk kunne fortaelle, at broen var aaben for al trafik. :sick:
OG så er tårnby-afkørslen desuden en del af broens landanlæg
Besvaret
Meget mærkeligt firma...! a1437.gif
Nemlig, tilgengæld får vi jo nok snart en julegave, når de nye priser for år 2009 offentliggøres. :sick: Ligenu sidder de vel og brainstormer begrundelserne de kan bruge næste år... Renten er steget, trafikken er faldet, det regnede 8 dage i april, der er glatte striber, SMS servicen virker stadig ikke, hvorfor vi skal bruge 800 millioner igen osv. :scared:
Besvaret

Når trafikken stiger, stiger prisen....Sæt jer ned og overvej hvordan i kan få trafikken til at falde. Så falder priserne.....Det viser historien.... Pendl sammen, arbejd så meget som muligt hjemmefra, find et job i Sverige osv....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...