credde Skrevet October 15, 2008 Rapporter Skrevet October 15, 2008 Så prøver Øresundsbron igen! http://osb.oeresundsbron.dk/pressroom/pressroom.php?obj=6740 Til og framelding foregår her: http://www.oresundsbron.com/bromeld_sms/?lang=45&menu=1008
Lynge Besvaret October 15, 2008 Rapporter Besvaret October 15, 2008 Jamen så prøver vi da igen, det virker sikkert stadig ikke:lol:
TDC Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jamen så prøver vi da igen' date=' det virker sikkert stadig ikke:lol:[/quote'] Næ - det er nøjagtigt som før. Ingen besked denne morgen at der var lukket for vindfølsomme kørtøjer, men en besked til frokost at trafikken var normal. Og inden for de sidste 10 minutter har jeg modtager den samme "advarsel om hård vind" sms 4 gange. Så intet nyt der :)
credde Besvaret November 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jamen så prøver vi da igen' date=' det virker sikkert stadig ikke:lol:[/quote'] Nej det må man sige. På trods at, jeg udtrykkeligt frabad mig at modtage beskeder om nedsat hastighed pga. vindforhold har jeg modtaget mere end 10 beskeder (6 indenfor den sidste time) i det sidste døgn. Nu afmelder jeg snart den service igen. Heller ikke denne gang ser det ud som om, de kan finde ud af det
Gio Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har intet modtaget pr. sms...overhovedet. (Dansk 3-abb.) Derimod spammede deres mail-service mig dagligt, med ligegyldige informationer. Jeg undrer mig snart ikke længere - desværre.
Guest Trine Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har heller ikke modtaget noget som helst, og ja jeg har gentilmeldt mig...har også DK '3' abonnement. Det er mig en gåde det skal være så svært med den sms service.....
KHEN28 Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har også dansk 3 abb., men jeg har nok modtaget den samme besked 15 gange de sidste 25 minutter! Såå.. jeg afmelder tjenesten igen!
Gio Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har heller ikke modtaget noget som helst' date=' og ja jeg har gentilmeldt mig...har også DK '3' abonnement.[/quote']Been there...done that. *beep-beep*, bekræftelser kommer fint igennem - men info om situationen på broen? Næh nej!Hear Ye! Hear ye! Tilsyneladende det samme bræk som sidst. Usselt genbrug...*ptøj*
Gio Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 ...men info om situationen på broen? Næh nej!HOV! nu fik jeg sørme information om 50 kmt på broen - timestamp'ed kl 20:54:00
Lynge Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Hehe ja det var en no brainer. Jeg har heller ikke modtager så meget som en eneste SMS:thumbdown
Rene Larsen Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har intet modtaget - har firma TDC abb.
CAC Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Jeg har intet modtaget - har firma TDC abb. same here
dabp Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Heller intet modtaget, dansk 3 nummer...
Basse Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 hmm underligt, jeg modtog flere beskeder i går -ang. kraftig sidevind og hastighedsbegrænsning - dansk 3 mobilnr.
Pede Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Det kører jo fint for deres nye service. Må da sige at jeg - ligesom andre - blev GRUNDIGT infomeret igår. 7 SMSer i løbet af aftenen - alle tidsstemplet 20:54 - om nedsat hastighed. Fik også beskeder igår formiddag... Det er jo slet ikke så ringe endda :-)
dabp Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Hehe, hvem skal man i kanen med for at blive en af de få udvalgte der rent faktisk får servicen? :D
alex Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Har heller intet modtaget hverken på grund af blæsevejr eller da de lukkede broen her i morges - har Sonofon Abb. Mvh Alex
credde Besvaret November 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2008 Har heller intet modtaget hverken på grund af blæsevejr eller da de lukkede broen her i morges - har Sonofon Abb. Mvh Alex Var broen lukket her til morgen? Det fik jeg så tilgengæld ikke nogen sms om!
lindholm Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Vi sad 3 til middag i går hvor vi alle var tilmeldt servicen. 2 af os modtog ikke en eneste besked og den sidste - ja han fik såmænd 17 beskeder
dannemare Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Var broen lukket her til morgen? Det fik jeg så tilgengæld ikke nogen sms om! Ja, der var lidt knas. Jeg ringede til kundeservice og spurgte, hvorfor de ikke havde adviseret via deres SMS-service. Svaret var, at Broen ikke ansaa det for at vaere deres opgave, idet problemet var opstaaet allerede omkring Taarnby (vist nok et uheld) - at koen saa strakte sig helt til Peberholmen var bare "tough luck". Jeg skal lige understrege, at denne udmelding var Broens (firmaets) holdning, som den venlige kundeservicearbejder i oevrigt ikke selv var enig i. Bagefter ringede jeg af ren og skaer nysgerrighed ogsaa til Broens trafikinformation (tryk "1" ved omstillingen), hvor en kvindelig stemme paa dansk, svensk og engelsk kunne fortaelle, at broen var aaben for al trafik.
larsk Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Ja, der var lidt knas. Jeg ringede til kundeservice og spurgte, hvorfor de ikke havde adviseret via deres SMS-service. Svaret var, at Broen ikke ansaa det for at vaere deres opgave, idet problemet var opstaaet allerede omkring Taarnby (vist nok et uheld) - at koen saa strakte sig helt til Peberholmen var bare "tough luck". Jeg skal lige understrege, at denne udmelding var Broens (firmaets) holdning, som den venlige kundeservicearbejder i oevrigt ikke selv var enig i. Bagefter ringede jeg af ren og skaer nysgerrighed ogsaa til Broens trafikinformation (tryk "1" ved omstillingen), hvor en kvindelig stemme paa dansk, svensk og engelsk kunne fortaelle, at broen var aaben for al trafik. OG så er tårnby-afkørslen desuden en del af broens landanlæg
credde Besvaret November 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2008 Meget mærkeligt firma...! Nemlig, tilgengæld får vi jo nok snart en julegave, når de nye priser for år 2009 offentliggøres. Ligenu sidder de vel og brainstormer begrundelserne de kan bruge næste år... Renten er steget, trafikken er faldet, det regnede 8 dage i april, der er glatte striber, SMS servicen virker stadig ikke, hvorfor vi skal bruge 800 millioner igen osv.
Rikke Rost Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Når trafikken stiger, stiger prisen....Sæt jer ned og overvej hvordan i kan få trafikken til at falde. Så falder priserne.....Det viser historien.... Pendl sammen, arbejd så meget som muligt hjemmefra, find et job i Sverige osv....
sup3rior Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 Så må jeg sku ha fået alle jer andres sms beskeder - min tlf. har haft ret så travlt de sidste par dage pga. broen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu