Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Lad mig høre jeres mening om hvide biler. Hot eller not, skrot eller slot, top eller bund? Synes sku selv de er supercool :th2: Hertil er det naturligvis også interessant - er de nemme at holde, eller falmer de hurtigere end en mørkere lak? Ved at de skal vaskes oftere.... :tongue2:

Besvaret
Lad mig høre jeres mening om hvide biler. Hot eller not, skrot eller slot, top eller bund? Synes sku selv de er supercool :th2: Hertil er det naturligvis også interessant - er de nemme at holde, eller falmer de hurtigere end en mørkere lak? Ved at de skal vaskes oftere.... :tongue2:
Super coolt :) overvejer selv til den næste
Besvaret
et spörgsmål der ikke kan besvares ..... det kommer så meget an på hvilken bil der er tale om hvis passer langtfra til alle biler ... så ja det er både hot og not
Nemlig - nogle biler er super grimme i hvid. Andre flotte. Så et stort rungende "42" må være svaret
Besvaret

Tjae hvis du hentyder til min gamle lancia Prisma der blev malet med hvid med radiator maling, sprøjtet på af en kompressor jeg havde bikset sammen af en 11 Kg´s gasflaske som tryktank der blev "pustet" op at 2 stk køleskabs kompressorer der var koblet sammen :scared: Så blev den faktisk køn sådan på en sårn ca 50 meters tusmørke afstands måde. Har osse haft en Saab 900 SET NG som faktisk var skide flot i hvid.:th2: Kompressoren var faktisk noget af det mest stabile, og fungerede fornemt til at pumpe cykler, bolde og alt det der.... det kostede ca 200 kr at bygge den.

Besvaret

Hvid er meget fed - lige for tiden. Personligt holder mig nu stadig til forskellige toner af blå. Skulle det være en hvid bil, så ville jeg nok få lavet en "indpakning" i farvet "taxa" film, og så have mulighed for pille det af når moden skifter / bilen skal sælges. For 5 år siden var der ingen, udover håndværkere, der ville ses i en hvid bil og den tid kommer igen.

Besvaret

Modefænomen Hvide biler er et modefænomen. Kommer og går - hvis man skal være med på bølgen, så skal man være tidligt ude. Ellers risikerer man at stå med et køretøj, som det kan være svært at sælge. I en periode var hvide biler forbundet med motorsport - fordi det var enklest at klistre smarte reklamer på hvid baggrund. Den holder vist ikke mere. En klar fordel ved hvide biler er, at man hurtigt opdager rustangreb. Ulemperne er selvklare - bilen skal vaskes i tide og utide - bare en fartdræbt myg kan ses. Har været der - tror ikke at jeg gør det igen.

Besvaret

Sort eller hvidt vil aldrig gå af mode... Jeg kan ikke forestille mig en vw lupo (hader de skide lupoer) i hvid... Men til gængeld på en cabriolet med beige sæder så ville det være perfekt!

Besvaret

jeg vil sige det kommer MEGET an på hvilken bil det er du vil ha i hvid, og ENDNU mere hvilken hvid du vælger, for politibils hvid er sku ik fed og for at den hvide er pæn kræver det at du holder den hvid, jeg blev temlig træt og af vaske min gamle hvide a4 her 2 dag for at holde den pæn til sidst den var lakeret Ibisweiss fra audi og mercedes blanksort i toppen 60950-776585.jpg

Besvaret

Hot... Synes audi og bmw er pæne i hvid,,, og måske lige en cupra :rolleyes: ..............og en enkelt japaner selvfølgelig ;) Derimod er ferrarien ikke lige min kop the i hvid.... Men generelt er det vel en smagssag....

Besvaret

DA jeg skulle til service med bilen i morges, så jeg en Fuldtudrustet cremevit MB GLK 350 hos MB Malmö...........Damn den var sej!!!

Besvaret
jeg vil sige det kommer MEGET an på hvilken bil det er du vil ha i hvid, og ENDNU mere hvilken hvid du vælger, for politibils hvid er sku ik fed og for at den hvide er pæn kræver det at du holder den hvid, jeg blev temlig træt og af vaske min gamle hvide a4 her 2 dag for at holde den pæn til sidst den var lakeret Ibisweiss fra audi og mercedes blanksort i toppen 60950-776585.jpg
Damm den er hård. er det din bil ???
Besvaret

det var min gamle a4, solgte den i januar i år, nu har jeg den nye a6 som ser sådan her ud, det var forresten den jeg mangler en garage til nu når den snart skal i vinterhi du skrev jeg sku gi dig et kald er bar aldrig nået så langt endnu:laugh: du ka se den hvide her: http://www.garaget.org/?car=60950 og den sorte a6 her: http://www.garaget.org/?car=106121 a6eren er cover car i denne måneds udgave af streetxtreme også... 1327266.jpg1327265.jpg1327252.jpg og igen vinder sort og hvidt hehe

Besvaret
det var min gamle a4, solgte den i januar i år, nu har jeg den nye a6 som ser sådan her ud, det var forresten den jeg mangler en garage til nu når den snart skal i vinterhi du skrev jeg sku gi dig et kald er bar aldrig nået så langt endnu:laugh: du ka se den hvide her: http://www.garaget.org/?car=60950 og den sorte a6 her: http://www.garaget.org/?car=106121 a6eren er cover car i denne måneds udgave af streetxtreme også... 1327266.jpg1327265.jpg1327252.jpg og igen vinder sort og hvidt hehe
ser fed ud men jeg har altid syntes det ser fjollet ud når biler er så sänket at man ikke kan se det överste af däkket og fälgen.. ved ik hvorfor .. synes bare det ser forkert ud
Besvaret
der luftundervogn på både a6eren og a4eren' date=' så du trykker bar på en knap så hæver bilen sig til køre højde så der frigang så den ik skraber på og blir ødelagt af fartbump osv:th2:[/quote'] fair nok :) men der er jo folk der sänker dem så meget så de er sådan hele tiden og det ser forkert ud .. ligner der er noget i stykker hehe
Besvaret

Hold da op nogle biler du laver.:):) Du ringer bare vi har stadig lidt plads tilbage..

det var min gamle a4, solgte den i januar i år, nu har jeg den nye a6 som ser sådan her ud, det var forresten den jeg mangler en garage til nu når den snart skal i vinterhi du skrev jeg sku gi dig et kald er bar aldrig nået så langt endnu du ka se den hvide her: http://www.garaget.org/?car=60950 og den sorte a6 her: http://www.garaget.org/?car=106121 a6eren er cover car i denne måneds udgave af streetxtreme også... og igen vinder sort og hvidt hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...