Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

hold da op - bus fra Kastrup til Svågertorp. Jeg kan se mega-kaos for mig i lufthavnen. har godt nok været heldig igår og idag. Var ovre med 5:51 fra Svågertorp igår - toget før det der gik i stå i lufthavnen og balladen startede. Idag havde jeg normalt fri kl 15 bliver bliver ekstra pga sygdom. Godt jeg valgte det...:th2: Hellere tjene ekstra her end stå og bande på stationen.

Besvaret

Fikset 12. nov kl. 16:49 Så er Øresundsbroen igen åben for togtraffik Så har Banverkets teknikkere fået styr på signalerne på Øresundsbroen igen, og vi kan så småt begynde at genoptage kørslen. Sådan kommer togene igang igen mellem Danmark og Sverige: * Første tog fra København H der fortsætter helt til Malmö C bliver afgangen kl. 17.23 * Første tog fra Malmö C der fortsætter helt til København H bliver afgangen kl. 17.22

Besvaret

...klap-klap-klap-elsker-DSB-lålålå... Toget med afgang fra KBH H kl 17:43 stod man og ventede på på Ørestad st. Toget endte med at være 17 min forsinket. Begrundelsen over højttaleren var at man afventede personale til toget på Hovedbanen. Hvor er det dog maksimalt diletantisk at man er så pivringe til togdrift at sådan noget kan ske LIGE efter et 2½ timers totalt nedbrud på samme linie hvor tusindvis af passagerer i forvejen er generet. Nå, mange har været svært meget mere uheldige med den kollektive mellem Malmö-København de sidste dage end mig så slut med brokkeriet herfra...

Besvaret

Puha, det var så endnu en fantastisk dag ... kørte med (det forsinkede) tog fra Ørestad til Kastrup, fik en bus over til Svågertorp, ventede 30min på det efterfølgende tog (var naiv nok til at tro at de så satte tog ind fra Svågertorp til Malmö C og videre), kom så ikke med det efterfølgende tog, da det var kæmpe proppet (surprise), tog en taxa hjem ... samlet forsinkelse, ca. 1,25 time ... eller dobbelt op på rejsetid Hvis ikke det var for at transporten tog så meget tid, kunne det være at jeg havde tid til at lave den applikation, der kunne opsamle data om de pendlenes forsinkelser .... *klask pande* Imorgen har jeg heldigvis en aftale om aftenen og tager bilen over ... det bliver dejligt :-)

Besvaret

Med den seneste mail til aften fra Øresundsbron sammen med tog-kaoset fatter jeg intet af hvorfor man overhovedet har gidet bygget den bro når al færdsel over kun skal styres af åndsamøber... Vor Herre Til Hest !!!

Besvaret

Klokken 08:30; ringer til job for at høre om det er OK at flexe ind klokken 14:00 - yes. Klokken ca. 11:15; bliver ringet op af chefen for at høre om jeg ikke har lyst til at holde fri idag - jo tak. Føler mig en anelse heldig. :D

Besvaret

man burde måske oprette en tråd med alle de forsinkelser vi er ude for, og så söge erstatning hos DSB ved deres rejsegaranti, så kan det väre de indser problemet!

Besvaret
man burde måske oprette en tråd med alle de forsinkelser vi er ude for' date=' og så söge erstatning hos DSB ved deres rejsegaranti, så kan det väre de indser problemet![/quote'] Jeg har tidligere nævnt muligheden for at vi laver et lille website, hvor folk kan taste deres forsinkelser ind, så vi kan få et mere præcist billede af dem. Der kunne man jo godt lave lidt features med automatisk at sende en mail til DSB dagligt, med dagens summary og et ønske om en forklaring ;-) Ud & Se, skriver jo at de besvarer alle henvendelser ;-)
Besvaret
Hvis ikke det var for at transporten tog så meget tid' date=' kunne det være at jeg havde tid til at lave den applikation, der kunne opsamle data om de pendlenes forsinkelser .... *klask pande*[/quote'] Må jeg foreslå en bærbar computer og notepad (eller andet favorit miljø), så når du sidder i toget og er bitter, så har du masser af motivation til at lave den app. :)
Besvaret
Må jeg foreslå en bærbar computer og notepad (eller andet favorit miljø)' date=' så når du sidder i toget og er bitter, så har du masser af motivation til at lave den app. :)[/quote'] Hehe ... sådan en har jeg allerede, og bruger skam også flittigt i toget, til at arbejde... Der, hvor jeg er bitter, er når jeg står på en kold togstation og venter på et tog, jeg ikke kan komme med, og der er en laptop ikke så praktisk ;-) Edit: Men idag er det bilen!!!
Besvaret

Det "herlige" var da jeg sad i bussen over sundet, kørte der hvad der lignende et godstog nede på skinnerne på vej mod sverige og det var ikke fordi jeg var med en af de sidste busser.... Skulle vente på 33'ern hjem hvor der blev ved med at vælte busser ind, svagertorp var et stort buskaos Det er så min 3. erstatningsbillet i denne måned....

Besvaret
Det "herlige" var da jeg sad i bussen over sundet, kørte der hvad der lignende et godstog nede på skinnerne på vej mod sverige og det var ikke fordi jeg var med en af de sidste busser.... Skulle vente på 33'ern hjem hvor der blev ved med at vælte busser ind, svagertorp var et stort buskaos Det er så min 3. erstatningsbillet i denne måned....
Hvis man nu har betalt for at komme hjem i en taxa, kan man så få det refunderet? Og i så fald hvor skal man rette henvendelse?
Besvaret
Det er min 4. i den UGE!!:mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...