Jakriborg Skrevet February 19, 2009 Rapporter Skrevet February 19, 2009 http://politiken.dk/fodbold/article652651.ece Så lærer man det på den hårde måde!
Gio Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 http://politiken.dk/fodbold/article652651.ece Så lærer man det på den hårde måde!Dumt...simpelthen
ClausN Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 http://politiken.dk/fodbold/article652651.ece Så lærer man det på den hårde måde! I det mindste er hans smag for bil blevet bedre. Da jeg boede ude på Ön, hvilket han også gjorde dengang, mødte jeg ham tit i hans "pimp my ride" stylede Chrysler C300.:thumbdown
credde Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Topangriber den var nu god Bortset fra det er det jo temmelig dumt gjort.
Guest Trine Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Topangriber den var nu god Bortset fra det er det jo temmelig dumt gjort. At dømme efter hvad jeg tilfældigt har kunne observere fra mit køkkenvindue:rolleye: så er han nok heller ikke det mest begavede menneske... iøvrigt en sort Mercedes E klasse med den lille (200) motor og sorte bling fælge.... spild af god sparet afgift at tusse rundt i sådan en:)
ClausN Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 At dømme efter hvad jeg tilfældigt har kunne observere fra mit køkkenvindue:rolleye: så er han nok heller ikke det mest begavede menneske... iøvrigt en sort Mercedes E klasse med den lille (200) motor og sorte bling fælge.... spild af god sparet afgift at tusse rundt i sådan en:) Ikke meget bling bling over hans stålfælge på hans E200, som sagen drejer sig om. Anyways, nu bliver der snakket om risiko for fængselsstraf til Junior. http://politiken.dk/fodbold/article652697.ece
Gio Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Det er ærgerligt (og ikke synd) for Junior - men det glæder mig at der er så meget fokus på disse sager. Det havde jeg nok ikke sagt, hvis jeg tussede rundt på svenske plader i Danmark, uden at bo herovre :D Så kan man jo altid diskutere en helt anden ting samtidig, nemlig forsker-ordningen, som, i mine øjne, slet ikke hører hjemme i den her sammenhæng. Men det er så bare min mening
Lollikken Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Så kan man jo altid diskutere en helt anden ting samtidig' date=' nemlig forsker-ordningen, som, i mine øjne, slet ikke hører hjemme i den her sammenhæng. Men det er så bare [i']min mening Jeg er til dels enig, men i teorien så bidrager fodbold spillere af deres kaliber (til tider) til kvaliteten i dansk fodbold (det samme er sikkert gældende i andre sportsgrene). MEN jow .. den burde revideres. Især sådan så hvis udlændinge hyret under den aftale faktisk slår sig ned, så bliver de ikke decideret straffet for det :)
Basse Besvaret February 19, 2009 Rapporter Besvaret February 19, 2009 Jeg er til dels enig, men i teorien så bidrager fodbold spillere af deres kaliber (til tider) til kvaliteten i dansk fodbold (det samme er sikkert gældende i andre sportsgrene). MEN jow .. den burde revideres. Især sådan så hvis udlændinge hyret under den aftale faktisk slår sig ned, så bliver de ikke decideret straffet for det :) Nu er meningen med forsker aftalen, netop at de ikke skal slå sig ned - de skal lære Danmark hvad de kan, og Danmark skal lære dem hvad vi kan, og det skal de tage med retur til deres eget hjemland og udnytte :) Jeg mener bestemt ikke fodbold kan bidrage noget til nogle lande, andet end at underholde folk, hvilket jo er kultur, og ikke fremmelse af landet som sådan.
ClausN Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Så har han fået sin bil tilbage. http://www.bt.dk/article/20090507/krimi/705080009/
Toft Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Det er da lige før det havde været billigere for ham at lade SKAT beholde den bovlamme E 200 Kompressor, og så kunne han købe sig en rigtig bil i stedet for at punge alle de penge ud for at beholde en skallet taxi :)
Rikke Rost Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Når først du er taget med fingrene i kagedåsen, så slipper du ikke...... Så det har været en pænt dyr taxi tur.......:D
Markowitch Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 At en person ser stort på stupid dansk afgiftspolitik og betaler, et ikke offentliggjort beløb for omregistrering uden at tude er jo egentlig ikke den værste afslutning. Der er et væld af ander dumme omstændigheder i denne sag. For det første at en fodboldspiller nu kan komme på en skattemæssig forskerordning. At forskerordningens skatterabet skal betales tilbage hvis den dumme forsker bliver i Danmark i mere end 3 år. At Danmark har en ufattelig høj og skadelig afgift på biler, som giver en gammel vognpark, dårlig miljøprofil, dårlig sikkerhedsniveau og flere dræbte i trafikken. Dog tror jeg ikke at hans forglemmelse/protest vil få de fleste danskere til at tænke på andet end selvophøjet retfærdig harme og et lille smøret grin over at snylteren blev sat fast, hvis man skal bruge svarende i denne tråd som indikator. Det er bare så kortsigtet og jeg gider sgu ikke at være med i dette primitive hylekor.
Markowitch Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Men han handlede forkert - og har jo også fået en advarsel. Sådan punktum. Betal ved kasse 1.
Nils Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Forskerordningen er indført fordi topskatten er til skade for økonomien, men ikke kan afskaffes på grund af dumhed.
Rikke Rost Besvaret May 8, 2009 Rapporter Besvaret May 8, 2009 Der er mange ting man ikke kan skaffe sig af med pga dumhed........
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu