Rikke Rost Skrevet March 9, 2009 Rapporter Skrevet March 9, 2009 http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/article1135110.ece Jeg kunne finde mange i den sidste tid. De må kunne se et kraftigt dyk i trafikken pt. Så nu tyer de til journaliststuderende på RUC for at få lidt mere trafik over broen. Tsk...tsk..... De fatter bare ikke at prisen er for høj.
credde Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Ja og hvem betaler for at monopolet kan reklamere, os
larsk Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Ja og hvem betaler for at monopolet kan reklamere' date=' os [/quote'] Ja, det er rart at vide, at de stigende priser på broen ikke bare p*sses væk, men bruges fornuftigt *suk*
biz Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Jeg så 2 biler i retning mod Danmark og 1 udover ego i retning mod Sverige i aftes kl. 23:30.. Så måske derfor de desperate tiltag fra monopolet, stigende trafik=stigende priser, faldende trafik=faldende priser?
larsk Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 stigende trafik=stigende priser' date=' faldende trafik=faldende priser? [/quote'] Næppe i et monopolunivers, der er ALT = stigende priser
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Jeg vil opfordre alle til at arbejde så meget hjemmefra som muligt. Altså indenfor reglerne om beskatning osv, men så meget som i kan. Jeg ville gerne se et kæmpe fald i antallet af biler over broen. Det kunne være så cool!!
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Nej.....Så hellere en helikopter......:D
larsk Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Jeg vil opfordre alle til at arbejde så meget hjemmefra som muligt. Det største tab for broen ville komme hvis vi samkørte mere, f.eks. mellem svågertorp og fields (og modsat). sådan at man altid lige kørte forbi og samlede op, hvis man selv kørte over, og bare kunne stå ved en af de 2 stationer og vente på at nogen tog en med Det ville gøre ondt på broen, hvis kun hver 2-3 bil kørte over.
thn Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Det største tab for broen ville komme hvis vi samkørte mere, f.eks. mellem svågertorp og fields (og modsat). sådan at man altid lige kørte forbi og samlede op, hvis man selv kørte over, og bare kunne stå ved en af de 2 stationer og vente på at nogen tog en med Det ville gøre ondt på broen, hvis kun hver 2-3 bil kørte over. Og så kunne vi stå i fields og kigge dagen lang? Det er ikke så nemt som det lyder desværre
larsk Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Og så kunne vi stå i fields og kigge dagen lang? Det er ikke så nemt som det lyder desværre Det ved jeg godt , men det var bare en sjov tanke, hvis man kunne få det op og køre. jeg kørte gerne gratis shuttle, når jeg alligevel passerer, men man kan jo ikke regne med mig , jeg skifter ud og hjemkørselstid frit og dagligt.
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Ja..... Men er vi ikke så mange at det ville kunne lade sig gøre alligevel??? Hvis man nu kunne lave et par indhak på motorvejen lige under Svågertorp station alá et busstoppested. Så var det hele supernemt. No hazzle at all!! Det samme på motorvejen ved Ørestad Station.
thn Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Det samme på motorvejen ved Ørestad Station. Det bliver helt sikkert ikke til noget. Det er jo broen der ejer vejen der, så de ser nok hurtig omsætning forsvinde
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Er du sikker??? Er det ikke kun til Tårnby Torv??
thn Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Nej det er jeg egentlig ikke. Troede bare det var broens helt ud til sammenfletningen med den inde fra byen. Men jeg ved da egentlig ikke hvor jeg har den idé fra
Kenneth J Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Det er sgu lige før jeg godt kunne være frisk på at agere fælles pendlervogn... Hvis bare jeg ikke var så menneske-fjendsk !!
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Ja klart Kenneth.....Du har jo næsten ikke noget med folk at gøre til daglig.....:D
biz Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 >Hvorfor ta´r vi ikke bare en uge med Helsingör-Helsingborg eller den skrabede discountbus? Ok en anelse längere til arbejdet men hvad gör man ikke.. Det ku´ sgu väre fedt at få SAMLIGE pendlere til at tage en alternativ rute eller transportmiddel (DSB LAST gälder ikke) i en hel uge, så sku´ i se monopolakkerne skrige.. :D
Rikke Rost Besvaret March 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2009 Problemet er bare kapaciteten..... Den er der hos bilerne, og det ville være enkelt at udnytte den. De sætter jo ikke 122 flere busser ind lige pludselig. Og så kan man ligeså godt tage toget...
biz Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 I know, det var også önsketänkning med en total boykot! ;)
sup3rior Besvaret March 9, 2009 Rapporter Besvaret March 9, 2009 Jeg var også frisk på at tage folk med, men kan aldrig indrette min arbejdsdag efter noget som helst
thenicegirl Besvaret March 12, 2009 Rapporter Besvaret March 12, 2009 Uddebatteret? Jeg var også frisk på at tage folk med' date=' men kan aldrig indrette min arbejdsdag efter noget som helst [/quote'] Med den sidste besvarelse inden min kan vi vist godt konstatere, at det bliver vanskeligt, endda nærmest umuligt at arrangere en sådan boykot. Vi er fuldt ud enige om, at de godt kunne trænge til en lærestreg og et slag på (penge)pungen, men det er bare så vanskeligt at gennemføre. Jeg deler jeres idealisme! Realismen arbejder desværre bare imod os. - Lise.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu