Peter H. Skrevet May 25, 2009 Rapporter Skrevet May 25, 2009 Du er bare muggen fordi han er hurtigere rundt på ringen end dig ;) Går han da rundt dernede :):)
sup3rior Besvaret May 25, 2009 Rapporter Besvaret May 25, 2009 Går han da rundt dernede :):) Går og går... Så går han satme hurtigt ;) Det blev vist til 8.47 sidst med masser af trafik, gul flagzone og gade-dæk...
Peter H. Besvaret May 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2009 Går og går... Så går han satme hurtigt ;) Det blev vist til 8.47 sidst med masser af trafik, gul flagzone og gade-dæk... Hmmmm i hvad for en bil ??? For normalt tar det ca 20-25 sek af omgangs tiden med en gul flagzone... så en 8.22-8.27 så köre han rigtig stärkt
dabp Besvaret May 25, 2009 Rapporter Besvaret May 25, 2009 Hmmmm i hvad for en bil ??? For normalt tar det ca 20-25 sek af omgangs tiden med en gul flagzone... så en 8.22-8.27 så köre han rigtig stärkt RS6.... Han kørte 9:1x med 2 velvoksne + barn i bilen... - I vådt føre og gav den ikke klapgas de første 3+ minutter på turen....
Peter H. Besvaret May 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2009 RS6.... Han kørte 9:1x med 2 velvoksne + barn i bilen... - I vådt føre og gav den ikke klapgas de første 3+ minutter på turen.... Så kan vi jo snart få det race vi har snakket om så länge,, Jeg er ikke meget hurtigere og hvis det så kun er ham i bilen så er det jo nok stort set det samme :):):)
Rikke Rost Besvaret May 28, 2009 Rapporter Besvaret May 28, 2009 Nå men nu er jeg på igen.....:D Her er videoen skudt ud af bagruden på bilen....3 voksne og junior i bilen og det var Lukas' første omgang. Der bliver ikke lukket op for sluserne for 4:40 henne i videoen. Og den bliver holdt nede i 3 igennem Pflanzgarten af hensyn til lidt køresyge hos Daniel..... Men ellers en fin tur. 8:47 med gul flagszone fra svinget efter karussellen og til efter Hohe Acht. Så der gik lidt tid med det. Og trafikken var heller ikke helt optimal, men man kan jo ikke få i pose og sæk. Men nu nåede jeg ned under 9 min som ønsket. Så nu skal jeg ud og finde mig en rigtig hurtig bil.....:D
credde Besvaret May 28, 2009 Rapporter Besvaret May 28, 2009 Brian: Herlige kommentarer fra din søn Lukas, blandt andet: "Det kilder i maven" :th2:
Rikke Rost Besvaret May 28, 2009 Rapporter Besvaret May 28, 2009 Ja han var helt oppe i skyerne.... Han havde jo lige været inde og sidde i en spritneues GT2...:) Men jeg synes mere om "wuuuhuuuu" oppe i Tiergarten lige inden svinget ind på den gamle start/mål langside.....:D Men ja det var sjovt at ha' junior med derned og det var ikke sidste gang. Rikke vil også med derned og se hvad det er. Så det er ikke skidt når hele familien gider....og så skal jeg ha min MTB med derned. Rigtigt mange fede skovstier rundt om ringen dernede.....og dejligt landskab.
Pingo Besvaret May 30, 2009 Rapporter Besvaret May 30, 2009 Super kørsel med børn i bilen. :thumbdown
michael k Besvaret May 30, 2009 Rapporter Besvaret May 30, 2009 Super kørsel med børn i bilen. :thumbdown ja ellers ville jer moralske vogtere jo ikke ha noget at få ondt i måsen over
thenicegirl Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Are you fucking kidding me?! ja ellers ville jer moralske vogtere jo ikke ha noget at få ondt i måsen over Eller hvis der fandtes flere af jer, ville der ikke være flere børn tilbage at dræbe med jeres kørsel? Er dét også en mulighed? Fuck jer, der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?! - Lise.
Vicksen Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Eller hvis der fandtes flere af jer, ville der ikke være flere børn tilbage at dræbe med jeres kørsel? Er dét også en mulighed? Fuck jer, der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?! - Lise. Så er det vist heller ikke værre Manden har tydeligvis styr på, hvad han laver, og det er jo ikke ligefrem Køge Bugt motorvejen i myldretiden der køres på (denne gang - he he)
Rikke Rost Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 :D Er det ikke Øresundsbroen om natten, så er det børn i bilen...... Her kører jeg ikke råddent og ovenikøbet på en lukket bane..... Det er vist ligemeget hvad jeg gør, så er den gal......
sup3rior Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 :D Er det ikke Øresundsbroen om natten, så er det børn i bilen...... Her kører jeg ikke råddent og ovenikøbet på en lukket bane..... Det er vist ligemeget hvad jeg gør, så er den gal...... Det er satme svært at gøre alle tilfredse hva ;)
Rikke Rost Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Ja.....Det er efterhånden gået op for mig...:D
CAC Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 :D Er det ikke Øresundsbroen om natten, så er det børn i bilen...... Her kører jeg ikke råddent og ovenikøbet på en lukket bane..... Det er vist ligemeget hvad jeg gør, så er den gal...... Jeg er faktisk enig der, det ser slet ikke hasarderet ud og det er på en lukket bane hvor alle er opmærksomme på hinanden. Øresundsbroen med den kørselsstil inspirerer alle mine killer black ninja killer instinkter overfor føreren og har mest lyst til at lave en politianmeldese, men på en lukket bane synes jeg nu bare det er fedt.... Hvor lyder den RS6 dog fantastisk i video'en!
Rikke Rost Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Jamen det sjove er at jeg aldrig kører råddent....jeg kører bare stærkt når der er plads til det. Jeg kunne snildt ha barberet 30 sekunder af den omgang med Lukas, men det ville jeg ikke.... For nå han er med, så vil jeg altid ha en større margen end når jeg er alene....og misforstå det nu ikke som om jeg kører 112% når jeg er mig selv, men han er ikke en faktor jeg skal være opmærksom på under kørslen.....som jeg skal når han er med. Det kan også høres 4-5 gange i videoen at jeg spørger til om han har det godt.... Det skulle være en stor oplevelse for ham og helst ikke ende i brækposer osv.... Og ja.....den lyder endnu bedre i virkeligheden. Det har virkelig hjulpet med de nye potter.....:)
dannemare Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Fuck jer' date=' der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?![/quote'] Styr dit sprogbrug. Dette er advarsel nummer to. :D
dannemare Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Det er satme svært at gøre alle tilfredse hva ;) Ja, det næste bliver vel, at hun (aka. Lise) sender en skriftlig klage til arrangørerne af Sportscar Event 2009 for at have tilbudt børn (og voksne) at køre med som passagerer til fordel for Børnecancerfonden.
bananas Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Eller hvis der fandtes flere af jer, ville der ikke være flere børn tilbage at dræbe med jeres kørsel? Er dét også en mulighed? Fuck jer, der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?! - Lise. Helt ærligt Det er altså en totalt upassende kommentar helt ude af proportioner. Der køres på en afspærret racerbane under kontrollerede forhold. Selvfølgeligt er det farligere end at blive hjemme, men det er somend ikke synderligt farligere end at tage med børnene med i nogen af de danske sommer-forlystelsesparker.
sup3rior Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Ja' date=' det næste bliver vel, at hun (aka. Lise) sender en skriftlig klage til arrangørerne af Sportscar Event 2009 for at have tilbudt børn (og voksne) at køre med som passagerer til fordel for Børnecancerfonden.[/quote'] Der er hermed givet en opfordring videre til Lise om at gøre det... Det er jo præcis det samme som sker der, nemlig at der på en lukket bane bliver kørt stærkt i hidsige biler med børn som passagerer... Men det er jo nok noget HELT andet når det ikke er Brian som sidder bag rattet ;)
Basse Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Tja, havde jeg en knægt - ville jeg satme også gerne give ham en oplevelse i Porschen på Ringen. Hvis han syns det var sjovt :-) Der er jo forskel på om man køre ræs alene - hvor det kun går ud over bilen og en selv - og når man har passagee med. Ved jeg selv kører på 2 forskellige måder, afhængig af om der er passagerer med eller ej. Og der er jo ikke engang udskridninger på den tur med famillien ? hehe kun lidt presset brede dæk :D
SanneJ Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Eller hvis der fandtes flere af jer, ville der ikke være flere børn tilbage at dræbe med jeres kørsel? Er dét også en mulighed? Fuck jer, der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?! - Lise.Lise, kender du overhovedet noget til banekørsel? Jeg kan (desværre) en tragisk historie, der måske kan sætte tingene lidt i relief. For nogle år siden dyrkede jeg en sport hvor jeg skulle til VM. Min træner sagde i den forbindelse at jeg ikke måtte køre på bane i nogle måneder inden. Dette accepterede jeg, da det da ville være surt at brække kravebenet eller forstuve et håndled, hvilket højst sandsynligt max ville være de skader jeg ville få ved et styrt. Jeg dyrker ikke sporten længere, men mødte min træner for en måneds tid siden.... i kørestol... lam fra halsen og ned!!!:( Han havde været på skiferie. Nu ved han aldrig om han nogensinde for førligheden tilbage igen! Så skal man heller ikke tage sine børn med på skiferie? Når man kører på bane tænker man meget på sikkerheden og man har sit sikkerhedsudstyr i orden. Har én gang set et vanvittigt styrt, hvor personen skulle ha hjertemassage. I dag er han fit for fight og kører igen (og det er mc jeg snakker om). Det er altså ikke så farligt som mange gør det til...
michael k Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Eller hvis der fandtes flere af jer, ville der ikke være flere børn tilbage at dræbe med jeres kørsel? Er dét også en mulighed? Fuck jer, der kører sådan dér med børn i bilen. Det mener jeg virkelig. Er I sindssyge?! - Lise. JER??? du har aldrig set mig köre og ved intet om min körsel så FUCK DIG tilbage og hvor mange börn er det lige der bliver dräbt på en racerbane .. personligt har jeg ikke hört om et eneste tilfälde.. KVAJEBAJER til dig ... der er jo ikke tale om vanvidskörsel i et skoleområde...
Gio Besvaret May 31, 2009 Rapporter Besvaret May 31, 2009 Tæl nu til ti, for pokker! Vi gider ikke det sprog herinde. Fat det nu! Som skrevet tidligere, så har jeg talt med Lise - og hun er klar over at det ikke er velset. Hun er også blevet gjort opmærksom på følgerne, hvis hun ikke modererer sit sprogbrug i fremtiden. Præcis som det gælder for andre. Man kan sagtens understrege sin harme uden direkte brug af latrinære udtryk.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu