Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Pga. ulykke står der på deres hjemmeside... Starttid: 2009-06-26 10:35 Forventet sluttid: 2009-06-26 12:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket

Besvaret
syntes bare godt selv man kan slette sin egen' date=' men har bedt ham om det :)[/quote'] Fordelen ved at man ikke kan er så man kan komme et par plattenslagere til livs den vej :) Forestil dig at du solgte nogle ting eller tjenester via debatten og når der så blev stillet kritiske spørgsmål til noget fusk du havde lavet senere. Så slettede du bare tråden og ventede lidt, og prøvede igen senere :) Ikke et problem her men på andre sites som f.eks. XXXXgalleriet.dk kan det være et problem. Hvis vi kunne udvinde energi fra frustration, så kunne min kæreste snildt udkonkurrere amagerværket, baseret på forsvundne tråde om diverse blandingshunde på hundegalleriet :D (nå det blev vist lidt af en afstikker)
Besvaret
Fordelen ved at man ikke kan er så man kan komme et par plattenslagere til livs den vej :) Forestil dig at du solgte nogle ting eller tjenester via debatten og når der så blev stillet kritiske spørgsmål til noget fusk du havde lavet senere. Så slettede du bare tråden og ventede lidt, og prøvede igen senere :) Ikke et problem her men på andre sites som f.eks. XXXXgalleriet.dk kan det være et problem. Hvis vi kunne udvinde energi fra frustration, så kunne min kæreste snildt udkonkurrere amagerværket, baseret på forsvundne tråde om diverse blandingshunde på hundegalleriet :D (nå det blev vist lidt af en afstikker)
Se DET er miljø-venlig energi... El fra frusterede kvindfolk :laugh:
Besvaret

Så er de sq hurtige. Modtog sms på 2 telefoner (TDC og 3) 10.35 og mail 10.36 :). Men lidt noget skidt, hvis der er nogen der får. Ligesom en service der mister værdien, hvis man ikke kan stole på den. edit. Hov, der kom lige 2 mail mere om den er lukket her 11.36 edit2: nå, de er bare blevet avanceret og mailene er opdateret, hvor meget man så kan bruge tilføjelsen " Öppnar mot Sverige efter olyckan" til :)

Besvaret

Ulykken var lige sket, da jeg kørte forbi ca. kl. 10.30. Jeg havde kun lige listet mig forbi, den i øvrigt totalt smadrede bil, og var nået til Ørestaden, da jeg fik sms om at broen var lukket. Så jeg vil da sige, at de har været rimelig hurtige idag.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...