M&T Skrevet September 17, 2009 Rapporter Skrevet September 17, 2009 Hejsa, jeg skimmede lige de 2 sticky tråde om bredbånd og konstaterede at de er ret gamle og generelt ikke omhandler bredbånd til hus. Jeg skal til at bestille bredbånd til mit hus i Malmø og jeg synes ikke jeg kan finde det store udvalg. Det bedste jeg kan finde er en 25-50mBit fra comhem til 400 kr. Telia har noget der så vidt jeg kan se er en trådløs forbindelse hvilket jeg bestemt ikke er interesseret i. Der må da være andre med hus der har bredbånd, så hvad bruger I?
Thomas Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Hejsa, jeg skimmede lige de 2 sticky tråde om bredbånd og konstaterede at de er ret gamle og generelt ikke omhandler bredbånd til hus. Jeg skal til at bestille bredbånd til mit hus i Malmø og jeg synes ikke jeg kan finde det store udvalg. Det bedste jeg kan finde er en 25-50mBit fra comhem til 400 kr. Telia har noget der så vidt jeg kan se er en trådløs forbindelse hvilket jeg bestemt ikke er interesseret i. Der må da være andre med hus der har bredbånd, så hvad bruger I? Jeg ved ikke hvad du har set på hos Telia, de har ganske udmærket bredbånd. Det er via telestikket.
larscph Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Jeg bruger Telia Bredband via telestikket: "Bredare än brett. Fortare än fort. Valet för dig som vill surfa, spela online och ladda hem film och musik snabbare än någonsin förut. Upp till 24 Mbit/s nedströms och upp till 2,5 Mbit/s uppströms Månadsavgift från 359 kr " I praksis trækker jeg omkring 17-18 mbit/s ned og sender med 2 mbit/s. God hurtig forbindelse og tilstrækkelig kapacitet i deres netværk også videre bagud til Europa og USA. Det fungerer stabilt og problemfrit. Eneste "minus" er at de rigtig gerne vil sælge dit et fastnet nummer med - men så har man et svensk nummer der stort set er "gratis" når man regner den samlerabat man får ved at køre begge dele med. Er du frisk på 18 mdrs bindingstid koster det ikke noget at oprette.
M&T Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2009 Så har jeg nok misforstået det og det er deres trådløse router de skriver så meget om. "Upp till 24 Mbit/s nedströms och upp till 2,5 Mbit/s uppströms Månadsavgift från 359 kr " lyder som en dårligere deal en 25-50 mB til 399 kr hos comhem. Og når arbejde alligevel betaler, så tror jeg at jeg tager comhem.
Gio Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 lyder som en dårligere deal en 25-50 mB til 399 kr hos comhem. Og når arbejde alligevel betaler' date=' så tror jeg at jeg tager comhem.[/quote']Jeg ville vælge Telia! ComHem er bredbånd via kabel-tv, og har ikke just det bedste omdømme. ADSL2 er slet ikke så dumt, når der nu ikke er mulighed for fiber o.l.
credde Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 Jeg har Bredbandsbolaget (24 Mbit) i mit hus.
M&T Besvaret September 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2009 Jeg synes ikke Telia ser så tillokkende ud. deres hjemmeside er svær at finde rundt i synes jeg og jeg synes det er dyrt ifht det de tilbyder. Hvad er erfaringerne med Bredbansbolaget?
donmop Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Jeg har haft både Bredbansbolaget og Comhem hjemme i lejligheden og vil helt klart anbefale Comhem. Super service => altid stabilt netværk med gode up -og downloadshastiger, hurtig service ved eksempel opgraderinger eller andre services. Man når nærmest ikke at trykke send på sin mail med spørgsmål og de ringer til dig med det samme. Så helt klart :th2: til Comhem herfra.
Gio Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Jeg har haft både Bredbansbolaget og Comhem hjemme i lejligheden og vil helt klart anbefale Comhem. Super service => altid stabilt netværk med gode up -og downloadshastiger, hurtig service ved eksempel opgraderinger eller andre services. Man når nærmest ikke at trykke send på sin mail med spørgsmål og de ringer til dig med det samme. Så helt klart :th2: til Comhem herfra.Dén var ny! Men når ret skal være ret, så har de jo også haft en del år til at rette op på deres blakkede ry år tilbage - for slet ikke at tale om deres infrastruktur i deres produkt. Er du gal det suttede **v for tre-fire-fem år siden! Men godt at høre
Martin_M Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 kan anbefale bredsbåndsbolaget herfra... Det funker :) Yderligere får du gratis musikstreaming med via spotify...
dannemare Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Vil umiddelbart også give bredbandsbolaget mine anbefalinger. Har haft det siden december 2005. Kun et enkelt alvorligt problem i de 4 år, hvor jeg dog til gengæld var uden net i hele 3 dage.
Ann Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 Bredbåndbolaget ville ikke oprette os som kunder uden indtægt (arbejdsgiver) i Sverige. Det holdt de benhårdt på - også selv om vi tilbød at forudbetale, fremsende kontrakter og lønsedler m.m. Så da vi begge arbejde i Danmark kunne det simpelthen ikke lade sig gøre. Vi endte hos Telia. Og var nødt til også at få telefon og tv fra dem.
sten_ravn Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 Det lyder godt nok underligt, hvis du har et svensk personnummer burde der ikke være problemer, har selv bredbåndsbolaget, og har aldrig oplevet problemer, det er super stabilt, og de kan også levere 60Mbit mange steder, dog ikke hvor jeg bor!
Ann Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 Det lyder godt nok underligt' date=' hvis du har et svensk personnummer burde der ikke være problemer, har selv bredbåndsbolaget, og har aldrig oplevet problemer, det er super stabilt, og de kan også levere 60Mbit mange steder, dog ikke hvor jeg bor![/quote'] Så må du have fået det før 2009 - for det er nu deres soleklare politik. Ikke alene havde min kone svensk personnummer da vi flyttede herover - hun er rent faktisk svensker - men det var de bedøvende ligeglade med, da hun arbejdede i Danmark, og de derfor ikke kunne kreditchecke hende. Vi har adskillige mails fra dem hvor de klart skriver at de ikke vil HA' os som kunder. Vi checkede endda om det var tilladt indenfor EU at afvise kunder på den måde, og det er det, og vi skrev om det til Malmøs kommune's øresundssider, og de bekræftede det også. Så BBB kan til enhver tid hoppe i en svensk sø og blive på bunden for min skyld. :thumbdown Jeg ville ikke anbefale dem til min værste fjende.
dannemare Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 Så BBB kan til enhver tid hoppe i en svensk sø og blive på bunden for min skyld. :thumbdown Jeg ville ikke anbefale dem til min værste fjende. Jeg kan sagtens følge dig. Det er simpelthen for latterligt, når I netop har tilbudt at dokumentere jeres økonomiske forhold og sågar tilbudt at forudbetale.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu