Guest carspar Skrevet September 29, 2009 Rapporter Skrevet September 29, 2009 her kan vi snart se hvilke veje der bliver spærret på fredag når Obama skal rulle forbi: http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Nyhedsbreve/ Måske kan vi alle se og indsætte noget her når der er noget relevant. Det er jo ikke sikkert at vi kan komme så let på arbejde som vi tror på fredag.
Mohlin Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Det fungerar inte, eller så skriver jag fel.
Gio Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Citeret: Da det først i sidste øjeblik besluttes, hvilken transportform der anvendes i forbindelse med præsident Obama’s besøg, vil en række mulige eskorteruter blive lukket for al trafik i begge kørselsretninger. Det drejer sig om ruter fra Lufthavnen til Bella Center og fra Bella Center til Christiansborg Slot og fra Christiansborg Slot til Lufthavnen. Dette betyder at den københavnske trafik må forventes at blive påvirket i meget stort omfang, idet lukningerne også vil få indvirkning på trafikken fra de store indfaldsveje til København, herunder Øresundsmotorvejen, Sjællandsbroen, Vasbygade, Kalvebod Brygge m. fl. Dette kan betyde store ophobninger af trafik på tilsluttende veje, idet lukningerne kan vare flere timer. Trafikanterne opfordres derfor til at benytte offentlige transportmidler, eller søge andre veje ind til København.
Miriam Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 ved man noget om selve tidsrummet det her sker, morgen eftermiddag ?? jeg lugter en hjememarbejdsdag :)
credde Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Ja det lugter af en hjemmearbejdsdag. Der bliver garanteret fuldstændigt kaos på fredag.
Miriam Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Ja det lugter af en hjemmearbejdsdag. Der bliver garanteret fuldstændigt kaos på fredag. godt så er det besluttet :)
sup3rior Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 ved man noget om selve tidsrummet det her sker, morgen eftermiddag ?? jeg lugter en hjememarbejdsdag :) Fy for den :(
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Fatter ikke at de skal køres frem og tilbage..... De kan fandme ta' metroen som os andre....:D Men hvorfor ikke bruge en helikopter fra lufthavnen til Obama?? Så generer det ikke resten af verden....
Basse Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Hvis vejene er lukket, hvorfor skulle offentlig transportmiddel være bedre? - der er vel også lukket for busser. Metro og Tog virker kun i en vis grad hehe. Kan desværre ikke tage en hjemmearbejdsdag, har heldagsmøder.-....øv. Men så længe jeg kan komme af amagerstrandvej er jeg en lykkelig mand :-)
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Det kan du ikke.....Der er kø helt til Sverige..... Hvis vejene er lukket, hvorfor skulle offentlig transportmiddel være bedre? - der er vel også lukket for busser. Metro og Tog virker kun i en vis grad hehe. Kan desværre ikke tage en hjemmearbejdsdag, har heldagsmøder.-....øv. Men så længe jeg kan komme af amagerstrandvej er jeg en lykkelig mand :-)
Miriam Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 aahhhh....det er bare død ærgeligt har nemlig også en hjemmearbejdsdag på mandag
Kim Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg snupper også en hjemmearbejdsdag, gider ikke pludselig holde i kø i en ½ time eller mere i tunellen. De lukker vel ikke også for internet forbindelsen til DK? :-) Hvad ville der egentlig ske, hvis alle pendlere blev hjemme på fredag, ville Øresundsbroen mon kræve erstatning for tabt indtjening? Kim www.billigtisverige.dk
Toft Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Hvad ville der egentlig ske' date=' hvis alle pendlere blev hjemme på fredag[/quote'] Så ville folk sidde 8 timer på facebook og øresundsdebatten fra egen matrikel af, i stedet for 8 timer fra "arbejds"pladsen af Jeg har ikke mulighed for en hjemme"arbejds"dag, sikke noget pis øv
LeneDK Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Københavns Politi siger, at broen lukkes fra kl. 8. Hvor længe den så holdes lukket vidste de ikke præcis. Så det er bare tidligt op og afsted :o)
credde Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Københavns Politi siger, at broen lukkes fra kl. 8. Hvor længe den så holdes lukket vidste de ikke præcis. Så det er bare tidligt op og afsted :o) Hvor har du set/hørt det? Synes egentlig det er ret tåbeligt, at en så stor hovedtrafikåre som Øresundsbron skal holdes lukket. Hvordan skal det så ikke gå under klimatopmødet?
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Hvor ser du det?? http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Nyhedsbreve/ioc_trafik.htm
Rene Larsen Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Hvor har du set/hørt det? Synes egentlig det er ret tåbeligt, at en så stor hovedtrafikåre som Øresundsbron skal holdes lukket. Hvordan skal det så ikke gå under klimatopmødet? Ja, de burde først lukke ørsundsmotorvejen efter den første afkørelse mod lufthavnen, så det på den måde stadig er muligt at komme vidre - på en eller anden måde.
KlingKlong Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Broen lukker kl. 08.00 fredag Har netop talt med en "venlig" dame hos københavns politi, hun kunne bekræfte at broen lukkede kl. 8.00 smat at det da var ærgeligt for de +20.000 personer der dermed ikke kunne komme på arbejde for slet ikke at tale om at komme hjem igen, det med at lukke broen efter frakørslen hande hun kun et HA HA til overs for, da der jo var et klart trusselsbillede man måtte forholde sig til ?
Miriam Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Har netop talt med en "venlig" dame hos københavns politi' date=' hun kunne bekræfte at broen lukkede kl. 8.00 smat at det da var ærgeligt for de +20.000 personer der dermed ikke kunne komme på arbejde for slet ikke at tale om at komme hjem igen, det med at lukke broen efter frakørslen hande hun kun et HA HA til overs for, da der jo var et klart trusselsbillede man måtte forholde sig til ?[/quote'] vidste hun hvor længe den er lukket ? og om den lukker igen senere på dagen ??
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg tror nu nok at man skal vente med at male fanden på væggen indtil det er meldt officielt ud....evt på politiets egen hjemmeside. Tror ganske enkelt ikke de helt har overblikket endnu...:D
Gio Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Så er der flere detaljer - dog ikke omkring broen: http://www.bt.dk/danmark/trafikkaos-naar-obama-kommer
KlingKlong Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Broen lukket "vidste hun hvor længe den er lukket ? og om den lukker igen senere på dagen ??" Nej det anede hun ikke "Jeg tror nu nok at man skal vente med at male fanden på væggen indtil det er meldt officielt ud....evt på politiets egen hjemmeside. Tror ganske enkelt ikke de helt har overblikket endnu..." Det lød nu som om de helt og holdent havde overblik, og der var ingen tvivl broen er lukket fredag fra kl. 8,00 til kl XX
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Stadig ikke noget om Øresundsbroen.....
Rikke Rost Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Og der er intet på broens hjemmeside om det.
LeneDK Besvaret September 29, 2009 Rapporter Besvaret September 29, 2009 Jeg talte med en meget sød dame hos Københavns Politi, som da godt kunne se, at det var ærgerligt, at alle der benytter broen ikke kan komme til/fra arbejde. Hun sagde at broen lukkes kl. 8 og åbner når ham-der-alligevel-har-en-helikopter-han-kan-bruge er taget afsted igen. Det skulle være omkring kl. 13. Inden jeg ringede til politiet havde jeg snakket med Øresundsbron, og der havde de ikke modtaget nogen som helst information. Det var ved 14 tiden. Er glad for vi har barnepigen klar på fredag.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu