Junkeren Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Andalusisk gedemarked i 5. potens. Jeg håber sq det OL går til Rio, så Oprah og the Obamas kan fedte hjem til Chicago med en tud så lang at de ikke kan ha den med i håndbaggagen. Hold nu op med at spilde vores tid. Træk lod og få det overstået.
Pede Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Wauw for en tråd fordi broen lukkes 2 x 60 min (ca) - bare glæd jer til december siger jeg. Den bliver rigtig spas. Specielt hvis Obama kommer igen. Dette er ren opvarmning. De amerikanske sikkerhedsfolk tager ikke skyggen af en promille af en chance og forstår fuldt ud de ønsker broen lukket for både biler og tog.
spinner Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Wauw for en tråd fordi broen lukkes 2 x 60 min (ca) - bare glæd jer til december siger jeg. Den bliver rigtig spas. Specielt hvis Obama kommer igen. Dette er ren opvarmning. De amerikanske sikkerhedsfolk tager ikke skyggen af en promille af en chance og forstår fuldt ud de ønsker broen lukket for både biler og tog. Det er sku ikke det, at den lukkes 2 timer. Det er det at den lukkes 2 timer, fordi en eller anden gut skal ind og tale for, at et eller andet ligegyldigt arrangement skal afholdes i en bestemt by. Han skulle fanderme have lov til at tage et myldretidstog, ligesom alle andre. Og jeg forstår da slet ikke, at togene skal indstilles på grund af det. Så meget dynamit er der ingen der kan slæbe, at man kan udgøre en fare fra jernbanen af. Personligt er jeg 'ligeglad', da jeg også bare kan blive hjemme, men det er stadig latterligt!
jacobe Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Hva fanden har det med portene at gøre??? Er det dig totalt umuligt ikke at lyde nedladende og bedrevidende i ethvert af dine indlæg?? Det er røværgeligt, for ofte skriver du nogle ganske fornuftige ting, men jeg orker ikke dit sprog længere... så velkommen på min ignorérliste. Som desværre kun bliver længere og længere... :(
Pede Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Det er sku ikke det, at den lukkes 2 timer. Det er det at den lukkes 2 timer, fordi en eller anden gut skal ind og tale for, at et eller andet ligegyldigt arrangement skal afholdes i en bestemt by. Han skulle fanderme have lov til at tage et myldretidstog, ligesom alle andre. Og jeg forstår da slet ikke, at togene skal indstilles på grund af det. Så meget dynamit er der ingen der kan slæbe, at man kan udgøre en fare fra jernbanen af. Personligt er jeg 'ligeglad', da jeg også bare kan blive hjemme, men det er stadig latterligt! Hvis du har prøvet at køre med toget ville du vide at det kører lige op ad parallelt med motorvejen foruden den krydser ind under. Desuden ville de ikke kunne kontrollere adgangen til stationerne. Det er i den grad en risiko som de ansvarlige ikke ønsker at tage. Det er da helt fantatisk at i en tid med stor krise i restaurations- og hotelbrancen bliver der banket liv i denne og DK får uvurderlig omtale i HELE VERDEN. Der bliver omsat for sindsygt store summer i KBH i disse dage. At din typiske danske smålighed skinner igennem med at han bare kunne tage toget og jeg er da også bare ligeglad giver jeg ikke meget for.
Thyper Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Det er da helt fantatisk at i en tid med stor krise i restaurations- og hotelbrancen bliver der banket liv i denne og DK får uvurderlig omtale i HELE VERDEN. Der bliver omsat for sindsygt store summer i KBH i disse dage. Enig. I nyhederen anslog de værdien af pr-værdi op til 1 mia, hvis ikke jeg hørte forkert
Kress & Betina Besvaret September 30, 2009 Rapporter Besvaret September 30, 2009 Rimelig nitte at skulle hjem fra nattevagt lige præcis der...
credde Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Enig. I nyhederen anslog de værdien af pr-værdi op til 1 mia, hvis ikke jeg hørte forkert Gad vide, hvad forsinkelser, nedsat effektivitet osv. koster. Sikkert op mod 1 mia. også
Rikke Rost Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 30.000 mennesker x 2 timer x 200kr = 12.000.000 kr.....så der er ganske langt derop.....desværre....
hr.w Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Her til morgen (sidder på vej ud på broen nu) annonceres i togene, at AL TRAFIK over broen er indstillet mellem 7:30 og 8:30 imorgen fredag 2. oktober grundet Obamas besøg. Hmmm. Gad vide om man måske alligevel skulle lave sin plan om ?
JNG Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Rimelig nitte at skulle hjem fra nattevagt lige præcis der... Du er så ikke den eneste der arbejder nat, og skal hjem lige der:( Jeg smutter sgu ½ time før, så burde jeg kunne nå det.
credde Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 30.000 mennesker x 2 timer x 200kr = 12.000.000 kr.....så der er ganske langt derop.....desværre.... Men hvem siger det kun er 30.000 mennesker det går udover?
swoop Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 30.000 mennesker x 2 timer x 200kr = 12.000.000 kr.....så der er ganske langt derop.....desværre.... Nu tabes der jo ikke 2 timer fordi broen lukkes. Mennesker er jo fleksible og får det passet ind i hverdagen, man møder måske lidt før eller arbejder hjemmefra.
Rikke Rost Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 For lige at svare jeg begge på samme tid, så var det også kun et estimat....bare lige for at anskueliggøre at der altså er langt op til den milliard der påståes vi tjener på dette....
Juff Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Eller man møder senere.... :th2: Kanske man skal køre hjemmefra omkring kl 0900, eller kanske man tør håbe på øresundsbroen skriver så snart broen er åben igen...........hvis de overhovedet skriver når den er lukket
Mulde Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Er det ikke også muligt, at broen ikke er lukket i en hel time hver gang? Jeg ved godt, at det står alle vegne, men jeg har en fornemmelse af, at det er et estimat, fordi de ikke ved, præcist hvornår han lander og (især) letter. Hvis nu han lander 7.34 er der vel ingen grund til, at broen er lukket en hel time derefter, når manden i så fald er langt væk fra lufthavnen inden 8.30? Jeg ved det ikke - bare et gæt.
Juff Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 den kan vel lige så godt lukke kl 0700, så man skal nok passe på med at tro man bare kan kører over kl 0725. Tror man skal holde sig væk i tidsrummet 7 - 9 Trafikprop kommer der jo også, som skal løsnes op igen
maksim Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Så lige på www.skanetrafiken.se, at de anbefalder man senest tager toget 7.02 fra malmø - så 7.11 fra Svågertorp. (normal tid selvfølgelig )
Mohlin Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Någon som vet om det gäller tågtrafik från København H till Kastrup också? Det borde det väl vara? Vi har en engelsk konsult som ska hem vid middagstid, så nu undrar han om man överhuvudtaget går att ta sig till flygplatsen, och hur mycket försenade flygen blir.
Markowitch Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Mere Obama Jeg har ikke kunne få følgende bekræftet på politiets hjemmeside. Pga. præsident Obama´s besøg, den 2. oktober vil trafikken, omkring Nykredit langs Kalvebod Brygge, blive reguleret. Kalvebod Brygge vil være totalt lukket mellem kl. 9-12 – det gælder også fodgængertrafik på tværs af Kalvebod Brygge.
Juff Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Med undantag av avbrott i korta perioder på 5 till 10 minuter kommer tågtrafiken att köra normalt. Resegarantin gäller inte. Det sker ingen ersättningstrafik :thumbdown
Lollikken Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Lad os håbe toget kommer til at køre rimeligt ... Jeg er dog nysgerrig .. hvordan fa'en overlever de i Washington? Der er præsidenten jo på besøg hele tiden! Der var endda en gemmick hvor kan købte en burger på en lokal restaurant. Gad vide om alle inden for 500 meter af Prez var Indere i et kort øjeblik (altså med en rød plet i panden). Men okay vi danskere er jo også ret USA og Oh-ba-ma fjendske ... :(
Vicksen Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Som nævnt tidligere i tråden, bliver jeg hjemme i morgen Jeg var temmelig overrasket over den massive (synlige) tilstedeværelse af politi på min vej hjem idag: Langs Sluseholmen spærrede politiet den ene kørebane af mod Kbh., men's de krydsede banen over til kanalen. Dér stod de så og stirrede ned, som om de havde fået øje på Taleban (hele styrken - intet mindre) forklædt som en vandmænd med dynamitbælte spændt om hver af tentaklerne!!! Spøg til side: jeg er glad for, at jeg ikke skal til Kbh. i morgen, og har - naturligvis - stor respekt for politiets arbejde :) OT I know
Kira Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Der er vel ingen der ved 100 % hvornår der lukkes diverse steder af sikkerhedsmæssige årsager. På TV slyngede de ud han lander kl. 6. Man må vel tage det som det kommer - så er det vel heller ikke værre, udover at det "bare" er irriterende.
Kress & Betina Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Du er så ikke den eneste der arbejder nat, og skal hjem lige der:( Jeg smutter sgu ½ time før, så burde jeg kunne nå det. Det kan jeg desværre ikke.... Så masser af kaffe så kører den;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu