Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, hvor kan jeg finde en oversigt over dem? Da jeg ikke har kørt bil i DK før, så kender jeg kun til de svenske regler, og jeg skulle nødig have bøder med hjem fra ferien :p

Besvaret

Den generelle hastighed på danske motorveje er 130 km/t MEN.... desværre er hastigheden på langt størstedelen af motorvejsnettet sat ned til 110 km/t. idet du triller ud af tunnellen på den danske side kan du se et skilt med div. hastigheder.

Besvaret

130km/t Ja, det var dejligt da de hævede hastighederne på motorvejen til 130km/t De hævede jo også straffen for at køre for stærkt, nu er det bare det at det kun er på ganske få steder på Sjælland man må køre 130km/t Så det betyder faktisk bare at sjællænderne skal betale mere for at køre for stærkt. Så kan vi lære det, kan vi.......:fight: :thumbdown

Besvaret
Ja, det var dejligt da de hævede hastighederne på motorvejen til 130km/t De hævede jo også straffen for at køre for stærkt, nu er det bare det at det kun er på ganske få steder på Sjælland man må køre 130km/t Så det betyder faktisk bare at sjællænderne skal betale mere for at køre for stærkt. Så kan vi lære det, kan vi.......:fight: :thumbdown
Bemærk hvor mange ting der er samlet på Sjælland så det går vel meget pænt op ;)
Der er da 130 det meste af vejen vest på efter Køge...trods alt. :)
Og er vi nogen som er glade for det? .. YESSIRS!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...