Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
5 ret - der er håb endnu!! Mohlin: Hvis du havde været dansker viste du at en ålekrage er en skarv. Det var den eneste jeg var sikker på Thage
Måske det var en idé ikke at fyre svarene af i tråden....:rolleye::o EDIT: 6/13...men det var fusk med kragen :rolleyes:
Besvaret

Jeg fattede ikke et eneste af ordene og havde aldrig hørt nogen af dem før - så jeg måtte bare gætte efter først intuition. Du fick 7 rätt av 13 möjliga Ja! Bra jobbat, din familj brukar fira semester i Skåne, eller hur? :surprise: Det må sgu siges at være heldigt!

Besvaret

Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja

Besvaret
Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja
Ørle på dansk: Kaste op, brække sig, "spy", så der har vi endnu en falsk ven. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...