michael k Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Hvordan vil du påvise tilstanden af alle 'bløde' dele af en udbrændt bil? Andet eks. al elektronik er ristet, og den seneste dokumenterede triptæller er to år gammel.... tror du selv på at forsikringsselskabet i det tilfælde vil godtage dit ord på at bilen i perioden kun har kørt 15-20.000 km? Samme sag hvis bilen er stjålet? Jeg er helt enig med Lynge, "wupti, SEK 300 sparet!!" kan hurtigt blive til dyrt købt erfaring. Og derudover synes jeg at RS6 tuder bigtime over de svar der kommer. Kunne det være fordi de ikke passer ind i hans verdensbillede? Og er det måske et fællestræk for RS6 ejere? ;-) siden hvornår er de begyndt at tjekke elektronikken og "blöde dele" osv til syn? og hvor mange gange er en el fejl i en bil skyld i at man körer galt? hvis en el fejl er skyld i at bilen bränder så skal forsikringen betale uanset köreforbud eller ej for det kan også ske når den holder stille og det er INTET et bilsyn afslörer og der står heller ingen steder at de ikke däkker bare fordi der er köreforbud når bilen holder stille ... og hvis du GAD läse hvad jeg skriver istedet for bare at modsige mig for at "höre din egen stemme" så havde du måske läst at jeg på intet tidspunkt skriver at det er "mit", "hans" eller "dit" ord de skal tage for gode varer men derimod eksperter som laver den slags arbejde for feks politiet .. og tro mig de kan til enhver tid finde den exakte årsag til en ulykke og specielt hvis din bil pga dårlig stand er skyld i den
RS6 Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Det 2 bud: 'Du må ikke bruge forsikringsselskabet din guds navn til løgn' :D Hvem har sagt at min bil overhovedet er forsikret......haha Forsikring er for fattigrøve, vi der har råd til en RS6 betaler kontant......
michael k Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Hvem har sagt at min bil overhovedet er forsikret......haha hvis den er svensk indregistreret så er den trafikforsikret... selv når den er avställt... takket väre TFF
Thage Løbner Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Jeg var bare interesseret i at kende konsekvenserne, ikke at blive offentligt belært om hvad man bør, og ikke bør gøre. Hvis jeg vil bekende mine syndere går jeg i kirken, teoretisk i hvertfald. Og som sagt...det er stadig et retorisk spørgsmål som jeg gerne ville have andres kendskab til....men det er åbenbart forbudt på sunddebat.com .... Tja, der er da 2 måder at få sagen klaret på, så freden kan genoprettes, nemlig a)Prøv det eller b)Spørg forsikringsselskabet Ingen grund til at spilde mere nattesøvn på det spørgsmål. Måske du blot er interesseret i dette forums mening, så har du gjort helt ret, men så må du også forvente, at få svar som du råber i skoven. Iøvrigt synes jeg da debatten er sjov at læse, selvom der bliver uddelt skrammer både th og tv. Humor har debattørerne da, tror jeg. Thage
Lollikken Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 hvis den er svensk indregistreret så er den trafikforsikret... selv når den er avställt... takket väre TFF Deres opkrævning er egenligt ret tandløs. http://www.tff.se/sv/Skada/Agarregress/
michael k Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Deres opkrævning er egenligt ret tandløs. http://www.tff.se/sv/Skada/Agarregress/ ja der er en "selvrisiko" det er der på alle forsikringer jo... men ikke desto mindre så er man trafikforsikret uanset hvad i sverige ... de däkker endda hvis et ukendt köretöj har påkört dig ... eller når et udenlandsk köretöj har påkört dig ...
Lollikken Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 ja der er en "selvrisiko" det er der på alle forsikringer jo... men ikke desto mindre så er man trafikforsikret uanset hvad i sverige ... de däkker endda hvis et ukendt köretöj har påkört dig ... eller når et udenlandsk köretöj har påkört dig ... Ja men alt taget i betragtning, så afskrækker det jo ikke ligefrem svindel med avstälte biler ude i vildmarken ;)
michael k Besvaret January 26, 2010 Rapporter Besvaret January 26, 2010 Ja men alt taget i betragtning' date=' så afskrækker det jo ikke ligefrem svindel med avstälte biler ude i vildmarken ;)[/quote'] nej på det punkt er svenskerne flinke ... de vil hellere ha svindel end at folk skal stå med milliongäld osv fordi de har dummet sig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu