Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Tillykke med den... :) Jeg købte selv en Pro 17 2.66 Core2 sidste år - det har jeg godt nok ikke fortrudt... Der er ikke de store problemer med varme - dog bliver den bemærkelsesværdigt varmere når den arbejder! Specielt hvis den dekoder 1080p video eller hvis man får efterladt noget flash-reklame i et browser vindue i baggrunden kan det bestemt mærkes. I øvrigt købte jeg en fin lille gadget på ebay til GBP 29 som kombinerer Video og USB lyd ud i et HDMI stik så er den lige til at sætte til TV'et - det er fikst til film mv :) De sidste nye Pro'er har så vidt jeg ved lyd-ud i videostikket. Med hensyn til SSD - så fik jeg ny arbejds-PC... En ThinkPad T510 med 2.66 i7 CPU og 120 GB SSD disk... Den kører så Windows 7 - men må sige at sådan en SSD disk er ganske overbevisende i brug! Det kunne jeg godt overveje til MacBook'en, jeg syntes bare stadig de er en smule dyre i den 320-500 GB størrelserne som jeg gerne ville have i min private computer.... :)

• Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Har en 100GB OCZ Vertex Limited Edition siddende i min desktop computer, til system disk. Kan godt være den er hurtigere, men må tilstå at jeg ikke føler den er så meget hurtigere at jeg vil anbefale den til ret mange andre før prisen er tættere på almindelige pladediske. Det er endda en af de hurtigste SSD diske på markedet, tilsluttet en SATA3 Controller.

Besvaret
Har en 100GB OCZ Vertex Limited Edition siddende i min desktop computer' date= til system disk. Kan godt være den er hurtigere, men må tilstå at jeg ikke føler den er så meget hurtigere at jeg vil anbefale den til ret mange andre før prisen er tættere på almindelige pladediske. Det er endda en af de hurtigste SSD diske på markedet, tilsluttet en SATA3 Controller.
Hvilket OS kører du på den? Hvis du ikke kører win7, så skal SSD'en align'es, for at få max performance. Det har faktisk en del at sige.
Besvaret
Min 15" Core i7 MacBook Pro bliver godt nok varm når den lader og når den knokler. Gør din også det?
Nu prøvede jeg så lige at sætte den til at rendere lidt video i 720p H.264 format... Det kan så godt få temperaturen lidt op :) 90 grader CPU iflg iStat Nano og 5200 rpm på blæserne ;) Men den æder så også alt det CPU den kan få. Øverste halvdel af bunden bliver meget varm og selvsagt udblæsningen ved skærmen. Men resten af forsiden af kabinettet bliver faktisk kun en smule lunere end normalt vil jeg sige. Lidt imponerende er så faktisk at maskinen til at holde ud at arbejde på imens - den magter at få tildelt de nødvendige resourcer til det program man arbejder i mens renderingen får alt der er "til overs".
Besvaret

Såvidt jeg har fundet frem til, så er nogenlunde det eneste hardware acceleration man får under OSX via Flash 10.1. Ikke engang VLC, som understøtter GPU acceleration under Linux og Windows, kan gøre det under OSX endnu.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...