Jump to content

Hvordan ser vejrsituationen ud rundt omkring?

Recommended Posts

Skrevet

DMI og TV 2 Vejret har opgraderet aftenens/nattens vejr fra storm/stærk storm til orkan mange steder. Hvordan forløber det der hvor i befinder jer? P.t. frygter jeg de lukker broen inden jeg kan nå over til midnat. Storebælt er allerede lukket frem til kl 03. Der er blæs på banditten derude lige p.t. - og det er ikke engang begyndt for alvor her i hovedstadsområdet endnu :scared:

Besvaret

Jeg har netop været ude og flytte min bil, da de store skraldespande væltede rundt! Jeg har ikke oplevet SÅ kraftige vindstød før! Vil gå så langt som til at sige, at al unødig udkørsel burde frarådes. Det vælter rundt med småsten, sand, skidt & skrald i luften. Og det er stadig ikke toppet herovre endnu (befinder mig p.t. på job på Teglholmen, Kbh. SV). Scary :(

Besvaret

Ditto her. Har lige været ude og parkere Mazda'en og Octavia'en på tværs i indkørslen, så de blokerer 100% for RS'en inde i carporten. :laugh: Alt imens jeg var i gang med dette, kom to naboers skraldespande (sådan nogle store grønne firkantede) tromlende af sted ude på gaden forbi mig. :scared:

Besvaret

Udover at det ruskede pænt i huset i nat skete der ikke noget hos os. Selv skraldespandende blev stående på deres plads - nok bl.a. fordi der netop er 14 dages affald i dem så de vejer pænt til :) Men pænt glad for at jeg ikke skulle udenfor!

Besvaret
Måtte opgive at sove i vores soveværelse - det ruskede, knagede og bankede helt vildt. Ikke fordi alternativet for mig var bedre - gæsteværelset hvor vores 3 katte overnatter. Miauv?
Omvendt her. Alle kattene listede ind i soveværelset og draperede sig rundt om sengen. Der lå de endnu i morges. De turde ikke være alene. Endnu engang er det bevist at de ikke nedstammer i direkte linie fra løverne.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...