Gio Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 "Gio" er den korte version af mit mellemnavn - og et navn jeg lystrer lige så godt som "Jesper". Men sidstnævnte er der meget få der kalder mig. Faktisk er det lidt underligt til tider...*g* Som det er nu, så er der seks af "mig" i DK for tiden (fornavn/efternavn). Napper jeg mit mellemnavn med, så burde der kun være to. I Sverige kan Gula Sidorna, Hitta.se osv. komme op med FEM personer med mit efternavn, ekskl. mig selv (vuf!) ...og sådan kunne vi vel blive ved. Gio eller Jesper - jeg reagerer på begge dele. Men Gio føles mest rigtigt, efterhånden.
larscph Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Eeek.. Jeg har aldrig helt forstået det der nummerologi.. Næææh Så hellere tage navn efter ens navn har været igennem en anagram generator :) Link: http://www.wordsmith.org/anagram/ Ahh.. Hehe.. Den er cool.. Lars A Graded Kerns Stun eller Lars A Dads Tens Err Gunk ???? Lars A Garden Sends Kurt Syret... (jeg har så et mellemnavn, som er med...)
Michael Stilling Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Kanon det kom da lidt debat og side debat - der er faktisk en mere i København der hedder præcis det samme som mig og vi er ikke i familie. Jeg høre agumenterne og kan godt se at der måske kunne blive trængsel om Hansen og en række national klenodiske navne der er delt ud i rigelige mængder over årene. Men det er en sjov debat for mange har faktisk et ret pasioneret forhold til det alias de så vælger. Man kunne jo vælge at give folk et medlems nummer pluds deres navn, så 112 jens jensen eller lignende, hvis det var det man ville. Men køber agumenterne for det modsatte.
Gio Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Man kunne jo vælge at give folk et medlems nummer pluds deres navn' date=' så 112 jens jensen eller lignende, hvis det var det man ville. Men køber agumenterne for det modsatte.[/quote']Må jeg så gætte på at "666CasperToft" hurtigt forsvandt...hehe
Nils Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Man kunne jo vælge at give folk et medlems nummer pluds deres navn, så 112 jens jensen eller lignende, hvis det var det man ville. Men køber agumenterne for det modsatte. Vi kunne også bare sige, at dem, der har lyst til at bruge fuldt navn gør det, og dem, der har lyst til at give sig selv et nummer, de giver sig selv et nummer. Du kunne jo kalde dig Michael Stilling nummer 1 eller et andet nummer efter eget valg. 24.981 f.eks. Det er vist ikke taget. Og så kan du trykke det på gult plastik og sætte et i hvert øre, så EU kan følge med i dig. :D Personligt vil jeg gerne være FRIIIIIIIIII!!! Vh Nils Hansen
Michael Stilling Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg kan se jeg ikke skal vade mere i det - det var kun ment som et venligt debat oplæg, det jeg mente med medlemsnumret var så ment bare at man fik et automatisk medlemsnummer og så sit navn. Jeg sagde heller ikke det burde, skal eller bør være sådan - men misionen er opnået lidt debat om emnet.
Persson Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Æv hvor du keder dig i dag ;-)
Guest Supermule Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 SAN BERGEN JIB ERR JINN Det hedder jeg fra nu af... Bare så i ved det. :)
Miss W Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Eeek.. Jeg har aldrig helt forstået det der nummerologi.. Næææh Så hellere tage navn efter ens navn har været igennem en anagram generator :) Venlig Hilsen, Jens Diachrony Harmonist Link: http://www.wordsmith.org/anagram/ Fantastisk... så kan der bare vælges og vrages. Smil fra Winnie SEA MRS SUN
ulmus Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Tja, jeg kalder mig Ulmus, fordi jeg hedder Ulmus og er døbt det i tidernes morgen. Der er een udover mig i DK (min datter) og en i S, som jeg ikke kender og ikke er i familie med.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu