skallstorp Skrevet November 30, 2005 Rapporter Skrevet November 30, 2005 Hvem vil väre med i en aktiv pendlerforening ? Jeg tror ikke at man kan påvirke priserne, men måske få nogen bedre vilkår = blive hört. Jeg vil gerne starte op sammen med andre interesserede. Men som sagt gå efter noget andet en prisnedsättelser. Få noget ud af alt det der irriterer en hver dag. Jeg forventer at det er folk med en positiv indstilling der melder sig.
thomas_lund Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg ville gerne høre hvilke konkrete tiltag du/i vil gå efter, og hvordan i vil gribe dem an. Svært at melde sig til et "parti" uden at se partiprogrammet først.
Michael Rasmussen Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Her er jeg også gerne på, også aktivt
skallstorp Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg kan jo ikke sätte et "parti program" så derfor ser du intet, det er jo det man skal sammensätte i fällesskab. Men folk kommer vel med "gode råd" til hvad de gerne vil have ändret. Men som sagt pris ändring tror jeg personligt ikke på.
skallstorp Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg syntes det er herligt at så mange vil väre med ! Jeg vil nu holde internet fri weekend, så jeg er spändt på at se hvor mange der stiller op når jeg er tilbage på Mandag. (Måske kan jeg lige snige mig ind på en internet cafe i Amsterdam i löbet af weekenden og lure )
willerup Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Jeg syntes det er herligt at så mange vil väre med ! Jeg vil nu holde internet fri weekend' date=' så jeg er spändt på at se hvor mange der stiller op når jeg er tilbage på Mandag. (Måske kan jeg lige snige mig ind på en internet cafe i Amsterdam i löbet af weekenden og lure )[/quote'] Klar, både med og uden partiprogram:-)
Guest carspar Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 :th2: Jeg er klar, jeg er ser dog positivt på det med at forhandle rabatter, det er en folkesport her i Sverige. Jeg forventer at man kan tage aktivt fat i nogle af de pendlerproblemer der er nävnt spredt rundt i Sunddebat.
Thomas Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 http://www.pendlarforeningen.com/ eller pendlerforeningen øresund som den også hedder! Er der nogen der kender til den, eller har hørt om den?
Guest jxhab Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Kunne man så ikke starte med at fjerne forbudet mod højresving ved lufthavnen. Så slipper man for at skulle ned til rundkørslen og endnu værre slipper for at sidde i kø i 3-5 minutter før der bliver grønt..
Guest Supermule Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Jaja det er godt med jer... Kom igang med at stifte foreningen og udskriv medlemskort og send girokort ud, således der kan produceres reklame materiale, så medier osv er klar over at i eksisterer... Ikke så meget snak. HANDLING!!!
willerup Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Jaja det er godt med jer... Kom igang med at stifte foreningen og udskriv medlemskort og send girokort ud, således der kan produceres reklame materiale, så medier osv er klar over at i eksisterer... Ikke så meget snak. HANDLING!!! ja ja, selv:-) Vi er vist flere end nok til at fastsætte en dato? Er der nogen der har problemer med at mødes mellem jul og nytår, eller inden d. 15/12?
tim_pedersen_ Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 pendlerforening Er også med. Emner som der kan tages fat på. - For mange mennesker med togene i morgentrafikken fra sverige og hjem og eftermiddagen fra danmark. Er træt af at stå op. - Hurtigtog som kører fra Malmø central med stop i Svågertorp og direkte til Kbh Hovedbanegård. Evt. med et stop i Lufthavnen eller Ørestad. Dette vil kunne korte 5-10 min af rejsetiden. - Flere afgange, hvert 15 min i stedet for 20 min. - Billigere parkering ved Malmö Syd, Svågertorp for os som kører i bil dertil. Ja det er nok at tage fat på men jeg er også frisk. Tim
Thomas Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 "- Billigere parkering ved Malmö Syd, Svågertorp for os som kører i bil dertil." Hehe ja hvem skulle parkeringen ellers være billigere for;) - For mange mennesker med togene i morgentrafikken fra sverige og hjem og eftermiddagen fra danmark. Er træt af at stå op. Vil da lige tilføje at problemet er ligeså stort fra helsingør mod kbh. Så det er ikke fordi Dsb. kun generere os i skåne, de gør det også den anden vej.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu