Jump to content

Jeg er så trist

Recommended Posts

Besvaret

Jeg er ikke bange og har normalt ikke noget imod islamer, men jeg bliver edderspændt rasende, når mit 11 årige barnebarn af 2.generationsunge bliver udsat for forsøg på røveri i en grillbar, og ingen af de voksne, der befinder sig i restrauranten, griber ind. SÅ bliver jeg sq rasende.:fight: Først kom der en hen og sagde, at han ville låne 20 kr. "Nix", sagde drengen, "jeg låner ikke penge ud". Så ville han have hans mobiltelefon. "Den får du ikke", hvorpå skiderikken plantede sin fod i drengens mad. "Så vil jeg have alle dine penge". "Jeg har ingen penge". "Jo, jeg hørte, du fortalte dine kammerater, at du har 900 kr. til at købe tøj for." "luk arret, din nar, du får ikke mine penge". Drengene var naturligvis rystende bange, men holdt dog masken. Derpå blev han og hans kammerater truet med, at hvis de forlod grillbaren, ville de få tæv, hvorfor de måtte blive siddende til deres lærer kom og hentede dem. Men hvordan f..... kan en grillbar fuld af voksne mennesker lade sådan noget finde sted??? Det er mig virkelig en gåde.:mad: Og så kan de unge muslimer ikke forstå, at mange hader dem?? Hvordan tror I, at mit barnebarn ser på dem fra nu af?:scared:

• Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Og så kan de unge muslimer ikke forstå, at mange hader dem?? Hvordan tror I, at mit barnebarn ser på dem fra nu af?:scared:
Nu har det vel ikke noget at göre med om de er muslimer eller ej? Forstår godt din vrede, men ovenstående har jo intet med islam eller muslimer at göre.
Besvaret
Jeg er ikke bange og har normalt ikke noget imod islamer
Rystende...enig. Og jeg går ud fra det er muslimer du ikke har noget imod. Islam er religionen - muslimerne er dem der udøver denne. ;)
Besvaret

Grimt, rigtig grimt. Men som jxhab er inde på: hvorfor er det nu et "muslimsk" røveriforsøg? De voksnes passivitet - skulle den så være "kristen" passivitet eller hvad? :rolleye: Næh, sådan en lille scene afspejler et sammenbrud i samfundet, hvor store grupper af unge mennesker driver for vejr og vind, fordi det er politisk ukorrekt at forholde sig direkte til de problemer, der er. Så får man skoler, hvor kun hver fjerde, der starter, kommer ud med en eksamen - hvad de tre fjerdedele har lært, vil jeg helst ikke tænke på.:eek:

Besvaret

Ja, selvfølgelig mente jeg muslimer. Nej, jeg slår ikke alle muslimske unger i hartkort, men DK er blevet alt for blødsødent. Ingen tør gøre noget ved det voksende problem det er, at disse børn/unge af indvandrerfamilier går for lud og koldt vand. Ingen tør kræve, at de frekventerer skoler og SFO'er eller andre fritidsaktiviteter. Ingen stiller forældrene til ansvar for, hvad deres unger laver. Politiet kendte godt disse rødder, "men kunne jo ikke gøre dem noget". Hvorfor ikke??? spørger jeg bare. Uha, nej da, de kunne jo blive fornærmede. Så er vi jo racister. Gu' er vi ej, vi har bare fået nok. Hvad er det dog for et samfund, vi lader vores børn vokse op i?? Samtidig har jeg ret så ondt af alle de veltilpassede og integrerede børn/unge af indvandrere, som klarer sig flot og passer ind i det danske samfund. Det må være rædselsfuldt altid at se sig råb ud som "problem". Det mærker vi "indfødte" jo lidt af, nu hvor vi alle er lagt for had, fordi vi er danskere - selvom vi aldrig læser endsige køber Jyllands-Posten.

Besvaret
Ja, selvfølgelig mente jeg muslimer. Det mærker vi "indfødte" jo lidt af, nu hvor vi alle er lagt for had, fordi vi er danskere - selvom vi aldrig læser endsige køber Jyllands-Posten.
Ja det er hårdt men sådan er det jo. Det er jo detsamme du gör ved at lägge alle muslimer for had (jvf. dit tidligere indläg)..
Besvaret

Hvor har vi mange meninger og holdinger. Og det er da fedt. Det er jo det der gøres vores del af verden et godt sted at være. Vi respektere hinandens forskellighed. Jeg går også ind for at man ikek skal lade sig skræmme. Vi skal heller ikke begynde at se skævt til muslimer. De bor her, og vi skal lære at leve ved siden af hinanden. Dog kan det som jeg ikke forstår skræmme mig. F.eks. hvorfor er det lige man ikke må afbildle Muhammed. Hvorfor er det forbudt? Hvad er det der gør at de er så fanatiske i deres religion. osv osv. Men er nu stolt at den her hjemmeside. Vi formår at holde debatten sober og ikke had frem kaldende. Bravo

Besvaret
Hvor har vi mange meninger og holdinger. Og det er da fedt. Det er jo det der gøres vores del af verden et godt sted at være. Vi respektere hinandens forskellighed. Jeg går også ind for at man ikek skal lade sig skræmme. Vi skal heller ikke begynde at se skævt til muslimer. De bor her, og vi skal lære at leve ved siden af hinanden. Dog kan det som jeg ikke forstår skræmme mig. F.eks. hvorfor er det lige man ikke må afbildle Muhammed. Hvorfor er det forbudt? Hvad er det der gør at de er så fanatiske i deres religion. osv osv. Men er nu stolt at den her hjemmeside. Vi formår at holde debatten sober og ikke had frem kaldende. Bravo
Religion er noget sjovt noget. Der er mange forskellige "regler".. Tag nu bare Islam som er en fredens religion. Iflg. koranen er det jo forbudt at udøve vold og også forbudt at bruge våben osv. Derudover er det så forbudt at afbilledige profeter og allah og det er måske ikke altsammen forståligt for os. Men sådan er kristendommen også. der er mange ting som ikke giver mening for andre. Men jeg er helt enig. Jeg håber også man i sidste ende kan respektere hinanden uanset religion.
Besvaret
Religion er noget sjovt noget. Der er mange forskellige "regler".. Tag nu bare Islam som er en fredens religion. Iflg. koranen er det jo forbudt at udøve vold og også forbudt at bruge våben osv. Derudover er det så forbudt at afbilledige profeter og allah og det er måske ikke altsammen forståligt for os. Men sådan er kristendommen også. der er mange ting som ikke giver mening for andre. Men jeg er helt enig. Jeg håber også man i sidste ende kan respektere hinanden uanset religion. må jeg i ørvirgt henvise til følgende: http://www.khader.dk/flx/nyheder/?newsPage=ShowNews&NewsGroupId=1&ItemId=42
Besvaret

jeg synes også det er underligt at selv nogen af "os" som er så oplyste skal tro på ting som vi ikke rigtig kan bevise er der. Hvis verden ikke digtede alle mulige historier om de ting vi ikke forstår, ville vi vel heller ikke have de problemer som er der idag. Det er klart at vi skal have div. regler at leve efter. Men ligefrem at tilbede en eller anden form for gud. Jeg synes det er hyggeligt at gå i kirke når den lille laban skal døbes eller man skal sige ja til hinanden. Og det er nok også hygge at samles til fredagsbøn eller lign. Der bliver ved med at blive skrevet meget om at de lande ikke er oplyste osv. Men hvad med os selv. Vi kan vel snart ikke blive mere oplyst, men alligevel er der store dele blandt os selv som stadig tror på at der en som holder øje med os. Nu ved jeg ikke om jeg udtrykker det forkert når jeg skriver stadig tror.... For vil jo ikke støde eller fornærme dem som tror på at jorden har en åndelig skaber. Men i forstår vel hvad jeg mener?

Besvaret
Jeg tror vist det er på høje tid at denne debat kommer over på en dansk server' date=' når vi ved hvor følsomme svenskerne er.[/quote'] Får mig til at tænke på, at den lille fine nuancering med Abu Laban og hans ekstrategninger er slået igennem i internationale medier som BBC, CNN og New York Times - og dermed også mange andre steder - man kan endda her og der læse historien om bogen, der skulle illustreres, men i Sverige er der INGEN nuancer. Svenske medier har én version: Søde Sverige, Stakkels Muslimer, Dumme Danmark og så snakker vi ikke mere om det. De selvglade danske islamofober er gået over stregen og nu må de tage deres retfærdige straf. Al debat er lukket ned på SvD - der kørte nogen små forkølede nogen om kedsommelige emner, men nu er de også lukket ned, da de formentlig blev brugt til at fremsætte forkerte tanker. Sverige er et meget velfungerende samfund. (Og jeg er lagom paranoid, men kun lagom):) [ATTACH]201[/ATTACH] Endnu et "nidbillede" af krænkede muslimer:
Besvaret
Al debat er lukket ned på SvD - der kørte nogen små forkølede nogen om kedsommelige emner, men nu er de også lukket ned, da de formentlig blev brugt til at fremsætte forkerte tanker. Sverige er et meget velfungerende samfund. (Og jeg er lagom paranoid, men kun lagom):)
Tænk hvis jubii-debatten var svensk :eek: Damn der var blevet ballade !
Besvaret

Hej Alle, Skulle vi ikke prøve at sige som de gjorde i kor efter 9/11 i USA: "I´m not afraid!!" Hvor ondt, urimeligt og fuldstændigt meningsløst alt dette der sker lige nu syntes, så mener jeg helt sikkert vi (politikere, JP o.a.) gør, og har gjort, hvad vi kan og skal. Der er større kræfter på spil og vi må have nogle allierede indover. Bl.a. mere styring fra de implicerede landes styre og politikere..... Vold og terror, og alt andet ondt MÅ simpelthen ikke overtage vores liv og gøre os bange. Det må ikke få os til at bukke og trække os. Derfor - knejs med nakken og kig stolt fremad - alternativet er for trist! Sov godt :rolleyes:

Besvaret
Ja du blev da udsat for lidt af en psykopat-dulle her den anden dag... :scared:
Nå var du der også. Ja, sikke noget fis at fyre af. Jeg ved ikke om hun tog fejl eller om det var bevidst. :fight:
Besvaret
Nå var du der også. Ja' date=' sikke noget fis at fyre af. Jeg ved ikke om hun tog fejl eller om det var bevidst. :fight:[/quote'] ja... kom også med en flad lille kommentar om ro i geleddet... Tror desværre det var almindelig opførsel fra hendes side... Tjekkede lige de tidligere indlæg, og også den du viste tydede noget på en eller anden form for ubehandlet krigstraume... Hun fik virkelig mit pis i kog... Men tråden blev lukket?
Besvaret
ja... kom også med en flad lille kommentar om ro i geleddet... Tror desværre det var almindelig opførsel fra hendes side... Tjekkede lige de tidligere indlæg, og også den du viste tydede noget på en eller anden form for ubehandlet krigstraume... Hun fik virkelig mit pis i kog... Men tråden blev lukket?
undksyld hvad snakker i om ? =)
Besvaret
ja... kom også med en flad lille kommentar om ro i geleddet... Tror desværre det var almindelig opførsel fra hendes side... Tjekkede lige de tidligere indlæg, og også den du viste tydede noget på en eller anden form for ubehandlet krigstraume... Hun fik virkelig mit pis i kog... Men tråden blev lukket?
Jeg fik også grønt får i en anden tråd at sige at man vist ikke kunne debbatere grimmere end hende, Ja, jeg kunne som trådstarter slette den igen. Jeg ved ikke lige hvad corradoen havde at gøre i tråden.
Besvaret
Jeg fik også grønt får i en anden tråd at sige at man vist ikke kunne debbatere grimmere end hende, Ja, jeg kunne som trådstarter slette den igen. Jeg ved ikke lige hvad corradoen havde at gøre i tråden.
Ja, det var ret fint at holde niveauet oppe... Og det var virkelig nogle grimme grimme ting hun lige fik slynget over disken... Godt skuldret!
Besvaret
Jubii-debatten. I en af de 1.000.000 Muhammed tråde.
har du ikke et link.. så har jeg noget at kigge på i stedet for at gå til i et hotel værelse =)
Besvaret
Ja, det var ret fint at holde niveauet oppe... Og det var virkelig nogle grimme grimme ting hun lige fik slynget over disken... Godt skuldret!
Takker :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...