Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Her er et billede af mine fisk :tongue2: (de er blevet noget større og der er kommet lidt flere fisk i)
Hvor ser det akvarie godt ud... startede lige ud med at tro at bagsiden var dine vægge derhjemme :lol: GODMORGEN til mig! Har faktisk glemt... vi har også fisk, og nej, det er ikke sølvfiskene på badrummet... Det er bare slet ikke mine elskede kæledyr, da de ikke gider nusses bag ørerne ;)
  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
... skal da også lige herind Og de får alle dejligt fuldfoder fra Olivers som både er rigtig godt og en hel del billigere end Eukanuba, IAMS og de andre premium-mærker (det med prisen er trods alt ikke uvæsentligt med tre hunde i voksenstørrelse). Det suppleres med isterninger fra fryseren (Simba kommer LØBENDE lige meget hvad hun laver når hun hører køleskabet laver den der isterning-på-vej-ud-lyd), godbidder og eventuelt lidt salat. Geezer er dog først nu ved at lære at man kan spise de dér underlige isterninger - men de andre gør det jo - så det må vel være noget godt?!?
Isterninger? Som slik? Tror jeg var blevet pænt skuffet hvis det blev serveret for mig... Ret vildt at de elsker det sådan? Det er nu bare nogle kønne hunde - og katten ser også meget nuser ud :love:
Besvaret
Isterninger? Som slik? Tror jeg var blevet pænt skuffet hvis det blev serveret for mig... Ret vildt at de elsker det sådan?
Ja - det er altså meget underligt! De knaser dem ligesom kiks eller andet og det er måske nok derfor de syntes de er så gode. Om ikke andet så er det billig og nemme snacks må man sige - plus man glemmer ikke at købe ;)
Det er nu bare nogle kønne hunde - og katten ser også meget nuser ud :love:
Han er rigtig glad.. Katten.. Har verdens største territorie og huserer udenfor på markerne og i stalden hvor der er alt muligt sådan en kat kan bruge sin tid på.
Besvaret

Herhjemme er de nyindkøbte amerikaner køl med ismaskine også på overarbejde......Vufferne eeeeelsker isterninger :love: en anden favorit er en stor spand vand, hvor der er smidt nogle godbidder i bunden. Det giver ligepludeslig betegnelsen kreativ problemløsning en helt ny mening :lol:...... Hvordan får man fat på godbiderne uden både at blive våd og skulle åbne munden under vandet :D smil fra Christina

Besvaret
Herhjemme er de nyindkøbte amerikaner køl med ismaskine også på overarbejde......Vufferne eeeeelsker isterninger :love:
Ja jeg tænkte nok at det ikke kun var vores der syntes det er godt!
en anden favorit er en stor spand vand' date=' hvor der er smidt nogle godbidder i bunden. Det giver ligepludeslig betegnelsen kreativ problemløsning en helt ny mening :lol:...... Hvordan får man fat på godbiderne uden både at blive våd og skulle åbne munden under vandet :D[/quote'] Hmm.. Man drikker vandet? :D Det tror jeg ikke Simba og Geezer ville være med til - alt for meget vand efter deres mening. Bare det at man begynder at vande blomsterkrukker - vips - så står de to store INDEN FOR hovedøren for tænk hvis hvis man kom til at ramme dem....
  • 2 weeks later...
Besvaret

Her er det kommende skud på stammen herhjemme, lille Norwegian Wood, også kaldet Woody. Han er lige blevet godkendt til indførsel i Sverige og ankommer her på adressen den 8. juli... kan næsten ikke vente!! :love: Billederne er fra i søndags hvor vi besøgte Woody og hans opdrætterfamilie...

Besvaret
Her er det kommende skud på stammen herhjemme, lille Norwegian Wood, også kaldet Woody. Han er lige blevet godkendt til indførsel i Sverige og ankommer her på adressen den 8. juli... kan næsten ikke vente!! :love: Billederne er fra i søndags hvor vi besøgte Woody og hans opdrætterfamilie...
øj, hvor er den nuser.. man får jo helt lyst til at få kat igen..
Guest Supermule
Besvaret

Fååååårk hvor er den kær.............................. :love:

Besvaret
Årh...! :o Sådan en vil jeg også have...må lige bearbejde Brian lidt....;)
Besvaret
Årh...! :o Sådan en vil jeg også have...må lige bearbejde Brian lidt....;)
Det er nu lettere at få tilgivelse end tilladelse? :cool: Ej, det er en fælles beslutning der kræver lidt omtanke...
Besvaret

Ja så må vores dyr også hellere komme på banen. Det er dog kun Hermes og August der gad fotograferes så Influenza (også skildpadde) må i se en anden gang

Besvaret

Dejlig lille kat. Katte SKAL lave underlige ting og være knap så kloge og ligge på de mest underlige måder. Men man kan jo lide dem alligevel :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...