Jump to content

Recommended Posts

• Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Vil slutte mig til de andre Novo Nordisk folk herinde;) Er pt. kontorelev hos Novo i Gentofte og udlært d. 31 maj - forhåbentligt til en fastansættelse et eller andet sted i firmaet....

Besvaret

Hvis jeg også lige skal opdatere, så er min bedre halvdel nu pansersvin, og jeg har fået arbejde ved siden af studiet. Nu arbejder jeg for 2 firmaer - 1 advokatfirma og 1 collectingfirma, hvor jeg arbejder med medie- og entertainmentret...

Besvaret
når jeg ikke lige er på barsel (maj05 - januar 08) er je supervisor på et rejsebureau ... tackyword for ... det er mig der holder booking afdelingen i ørene :tongue2: og mig der tager skraldet når kunder klager Intelligente mennesker keder sig aldrig :rolleye:
UP DATE Ansat i en koncern der hedder Sara Lee, som Customer Service agent, endnu et tacky ord for :tongue2:Sara Lee er dem som sælger Neutral & Tomik i Sverige.
Besvaret

Jeg ved ikke om jeg nogensinde fik svaret i denne tråd, men here it goes. Jeg er Revisortrainee i et stort internationalt revisionsfirma. Trainee betyder jeg arbejder fuldtid (37 timer min.) og studerer ved siden af noget der hedder HD som er om aftenen fra 17 - 21, 2 gange om ugen...:rolleye:

Besvaret
Jeg ved ikke om jeg nogensinde fik svaret i denne tråd, men here it goes. Jeg er Revisortrainee i et stort internationalt revisionsfirma. Trainee betyder jeg arbejder fuldtid (37 timer min.) og studerer ved siden af noget der hedder HD som er om aftenen fra 17 - 21, 2 gange om ugen...:rolleye:
*wow*...så kommer du da alligevel op i nærheden af os andres arbejdsuge :D
Besvaret
*wow*...så kommer du da alligevel op i nærheden af os andres arbejdsuge :D
Hehe.. det var ikke ment i den forstand at jeg havde det hårdere end alle jer andre. Min hårdeste uge i år har været på 62 timers arbejde fordelt på 5 dage - eller 12 timer og 40 minuter ca. om dagen. Det er dog ingenting i forhold til de andre her i firmaet, men jeg synes nu stadig det er meget. Når man dertil skal ligge 2,5 timers transport oveni dagligt bliver regnestykket pludseligt et andet.
Besvaret
Hehe.. det var ikke ment i den forstand at jeg havde det hårdere end alle jer andre.
Nu har jeg selv været det igennem engang og det er fandme hårdt. Samtidig så er lønnen også dårlig de første mange år :)
Besvaret
Nu har jeg selv været det igennem engang og det er fandme hårdt. Samtidig så er lønnen også dårlig de første mange år :)
Ja lønnen er ikke noget at råbe hurra for, men det er heller ikke derfor jeg gør det. Lønnen skal nok komme på et tidspunkt - jeg synes blot det er et spændende job og HD'en er en god (men pisse kedelig) uddannelse at have med sig. Nuvel, det er ikke mig vi skal snakke om i denne tråd :)
Besvaret

Er change-manager på riget og står for alle ændringer i vores IT-driftmiljø (godkendelse osv. laver dog ikke det "fysiske" arbejde, hvis man kan kalde noget IT arbejde, for fysisk.... men er ansvarlig for at sige hvem der gør hvad, hvornår og hvorfor, har dog ikke med ledelse at gøre)

• 1 year later...
Besvaret
Arbejder som Service Tekniker i Metroservice, og har været der siden 1 maj 2006 (og det er ikke min skyld når der er problemer med togene) Før det arb. jeg som tekniker i Post Danmark (10 måneder) og flyvevåbnet (7 år)
Update: Har været ansat som tekniker i Naviair siden 1 feb. 2009
Besvaret

Tror ikke jeg har skrevet før, men skiftede anyway branche og job 1. august 08 heh : Account manager/"Teamleder", for en nordisk virksomhed i den finansielle branche, der udsteder og administrerer mastercards for diverse partners. Arbejder med hele flowet/kundekontakt fra første faktura til og med overgang til inkasso. Herunder kontakten til vores inkassopartners.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...