torben Besvaret April 7, 2008 Rapporter Besvaret April 7, 2008 Kæresten (kendt som partymanDK herinde) er med i jeres fællesskab - han er IT Ingeniør med speciale i netværk! :)
Søssan Besvaret April 7, 2008 Rapporter Besvaret April 7, 2008 Vil slutte mig til de andre Novo Nordisk folk herinde;) Er pt. kontorelev hos Novo i Gentofte og udlært d. 31 maj - forhåbentligt til en fastansættelse et eller andet sted i firmaet....
Madsen Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Hvis jeg også lige skal opdatere, så er min bedre halvdel nu pansersvin, og jeg har fået arbejde ved siden af studiet. Nu arbejder jeg for 2 firmaer - 1 advokatfirma og 1 collectingfirma, hvor jeg arbejder med medie- og entertainmentret...
Mc.Kinnell Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 når jeg ikke lige er på barsel (maj05 - januar 08) er je supervisor på et rejsebureau ... tackyword for ... det er mig der holder booking afdelingen i ørene og mig der tager skraldet når kunder klager Intelligente mennesker keder sig aldrig UP DATE Ansat i en koncern der hedder Sara Lee, som Customer Service agent, endnu et tacky ord for :tongue2:Sara Lee er dem som sælger Neutral & Tomik i Sverige.
Puttemor Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Jeg læser til sygeplejerske på 4. semester, og er pt i praktik på føde/barselsafdelingen. Ved siden af arbejder jeg i psykiatrien.
dkrath Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Jeg ved ikke om jeg nogensinde fik svaret i denne tråd, men here it goes. Jeg er Revisortrainee i et stort internationalt revisionsfirma. Trainee betyder jeg arbejder fuldtid (37 timer min.) og studerer ved siden af noget der hedder HD som er om aftenen fra 17 - 21, 2 gange om ugen...
Gio Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Jeg ved ikke om jeg nogensinde fik svaret i denne tråd, men here it goes. Jeg er Revisortrainee i et stort internationalt revisionsfirma. Trainee betyder jeg arbejder fuldtid (37 timer min.) og studerer ved siden af noget der hedder HD som er om aftenen fra 17 - 21, 2 gange om ugen...*wow*...så kommer du da alligevel op i nærheden af os andres arbejdsuge :D
Merkur Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Produktansvarlig kemiker hos en stor dansk medicinal-virksomhed. Jeg keder mig aldrig :th2:
dkrath Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 *wow*...så kommer du da alligevel op i nærheden af os andres arbejdsuge :D Hehe.. det var ikke ment i den forstand at jeg havde det hårdere end alle jer andre. Min hårdeste uge i år har været på 62 timers arbejde fordelt på 5 dage - eller 12 timer og 40 minuter ca. om dagen. Det er dog ingenting i forhold til de andre her i firmaet, men jeg synes nu stadig det er meget. Når man dertil skal ligge 2,5 timers transport oveni dagligt bliver regnestykket pludseligt et andet.
mrode Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Hehe.. det var ikke ment i den forstand at jeg havde det hårdere end alle jer andre. Nu har jeg selv været det igennem engang og det er fandme hårdt. Samtidig så er lønnen også dårlig de første mange år :)
dkrath Besvaret April 9, 2008 Rapporter Besvaret April 9, 2008 Nu har jeg selv været det igennem engang og det er fandme hårdt. Samtidig så er lønnen også dårlig de første mange år :) Ja lønnen er ikke noget at råbe hurra for, men det er heller ikke derfor jeg gør det. Lønnen skal nok komme på et tidspunkt - jeg synes blot det er et spændende job og HD'en er en god (men pisse kedelig) uddannelse at have med sig. Nuvel, det er ikke mig vi skal snakke om i denne tråd :)
Menace Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Er change-manager på riget og står for alle ændringer i vores IT-driftmiljø (godkendelse osv. laver dog ikke det "fysiske" arbejde, hvis man kan kalde noget IT arbejde, for fysisk.... men er ansvarlig for at sige hvem der gør hvad, hvornår og hvorfor, har dog ikke med ledelse at gøre)
mrode Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Arbejdsløs bums på bænken.. i hvert fald lidt tid endnu :th2:
Homer Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Arbejdsløs bums på bænken.. i hvert fald lidt tid endnu :th2: Løsning: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12766
mrode Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Løsning: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=12766 Kan ikke lide børn..
bananas Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Kan ikke lide børn.. Det vill også være synd for børnene ;)
skallstorp Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Mit job Det er muligt at jeg har svaret for en krig siden, men husker det ikke. Gider ikke at se alle siderne igennem. Jeg er Quality controller i Satair på Amager landevej (Fly reservedele)
Jordt Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 ja... jeg er så elektriker og jeg arbejder som rejse montør.
Milla29 Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Hej Jeg er igang med uddannelsen til flyveleder. Lige pt foregår det i Sturup,men fra og med til sommer i Kastrup
Gio Besvaret April 12, 2008 Rapporter Besvaret April 12, 2008 Jeg er igang med uddannelsen til flyveleder.Er det så lykkedes dig at finde nogle? :D
Lasse Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Arbejder som studentermedhjælp på KU.
Kabora Besvaret April 15, 2008 Rapporter Besvaret April 15, 2008 Frivillig arbejder i Børnehjælpsforeningen "PINOCCHIO" som er en forening som hjælper udsatte børn til nogle sjove oplevelser... KABORA...
annaogmichael Besvaret May 2, 2009 Rapporter Besvaret May 2, 2009 Arbejder som Service Tekniker i Metroservice, og har været der siden 1 maj 2006 (og det er ikke min skyld når der er problemer med togene) Før det arb. jeg som tekniker i Post Danmark (10 måneder) og flyvevåbnet (7 år) Update: Har været ansat som tekniker i Naviair siden 1 feb. 2009
Don A Besvaret May 2, 2009 Rapporter Besvaret May 2, 2009 med risiko for jeg har skrevet det før så gør jeg det igen.. Arbejder på film, tv og reklamefilm. Også kaldet belyser i daglig tale. :)
Basse Besvaret May 2, 2009 Rapporter Besvaret May 2, 2009 Tror ikke jeg har skrevet før, men skiftede anyway branche og job 1. august 08 heh : Account manager/"Teamleder", for en nordisk virksomhed i den finansielle branche, der udsteder og administrerer mastercards for diverse partners. Arbejder med hele flowet/kundekontakt fra første faktura til og med overgang til inkasso. Herunder kontakten til vores inkassopartners.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu