Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

HUSK Øresundsbroen lukker i korte perioder pga opdatering af overvågningssystemet. Man kan løbende få info på deres hjemmeside. Indtil videre er første gang d.4.feb kl.22.00 til d.5.feb kl.05.00 (Her er åbent 5min hver hele time)

Guest Supermule
Besvaret

Det er IKKE 1. April endnu........................................................:sick:

Besvaret
så er der sku også nogen der tager gas på os herhjemme :D for vi har fået de samme 2 stk "postkort" :confused:
Hvorfor dælen står der så ikke noget på deres hjemmeside? Og hvorfor har ikke alle modtaget disse postkort? Hvad tænker Bron egentlig på, når den tænker? Og ér Skåne rent faktisk ved at blive bondefanget af beton-tingen på Lernacken!? Disse svar, og flere, kan vi forhåbentlig få besvaret i mandagens udgave af "Ring Til Kundeservice" <*buldrrrrreeeee-skælve*>
Guest Supermule
Besvaret

Det er fandme da til grin............................................................ ALDRIG har jeg været udsat for noget så amatøragtigt som Øresundsbroen....... De lukker den vel også hvis der sidder mere end 16 måger på rækværket???? Med fare for nedfalden mågelort................. De gør mig :sick:

Besvaret

Flot, ØB! :thumbdown Var det så ikke en idé at i fik noget information ud til jeres kunder!!?!? I sender allerede mails rundt med diverse overnattende golf-gedde-tilbud - så nu må i da lige komme ind i kampen, og få informeret luknings-infoen ud! Pr. mail, på hjemmesiden og postkort til alle. Og det kan KUN gå for langsomt. Dette skulle have været meldt ud for minimum en måned siden, så vi havde mulighed for at tilrettelægge derefter. Men nå nej, vi skal jo bare være glade for at broen i det hele taget er der, og at vi kan få lov at køre over når i synes det er ok - til ågerpriser, bomme i taget og grinende selvlysende veste. Jeg synes godtnok det går ned ad bakke for jer! (Jeg véd i læser med herinde...så se at komme igang!) *suk*

Besvaret
Det ved jeg heller ikke med 100% sikkerhed...sorry. (men det er vist ganske oplagt)
Hehe nå okay! Men det kunne jo godt være du havde noget spændende inside info - såsom at de til det daglige morgenmøde gennemgår debatten for bro-indlæg og så sidder i rundkreds og griner... :rolleyes:
Besvaret
Men lad nu være med at tage sådan på vej. I kan jo komme over i 5 minutter hver time. :rolleye::rolleyes:
Det er bare ikke godt nok! Hvis jeg pludselig skal afsted, fordi jeg er så heldig at have stafetten (nej...dens rigtige navn er for latrinært til jeg vil nævne det:o ), så kan jeg IKKE vente 55 minutter (i værste fald) på at komme over. "Så travlt har du vel heller ikke!!?"... Prøv du at forklare min arbejdsgiver hvorfor fejlen ikke blev udbedret hurtigere..."jam´...broen var lukket" - så tror jeg nok han vil tænke sit næste gang han skal lave tilkaldevagt-planer, og se at han nok ikke kan regne 110% med ham der halvsvenskeren... IKKE godt nok, ØB! Vind og vejr er vi ikke herrer over - men et overvågningssystem!! Nu må de sgu´ lige spærre én vejbane ad gangen, og lade infrastrukturen glide. Især til de tumbede priser og afregningsmetoder de har bakset sammen...*sprutte-gnarrrl-FNYS* < tæller til 2783..... >
Besvaret

København, den 1. februar 2007 Fra søndag den 4. februar klokken 22.00 til mandag den 5. februar klokken 05.00 vil Øresundsbron stort set være lukket for al motorvejstrafik. Broen åbner dog fem minutter hver hele time frem til klokken 3.05, så eventuelt ventende trafik kan slippes over. Togtrafikken bliver dog ikke påvirket af lukningerne, men kører helt som normalt. Årsagen til lukningen af motorvejstrafikken er, at overvågningssystemet på broen skal opdateres og at sikkerhedssystemet skal testes. Overvågningssystemet er det centrale sikkerhedssystem, der konstant overvåger hele forbindelsen og som aktiveres ved ulykker og lignende. - Det er derfor nødvendigt, at sikre at det fungerer helt perfekt efter opdateringen, inden vi slipper trafikken løs igen. Vi beklager de problemer vores kunder kan få, men håber på forståelse for det vigtige arbejde med at opretholde den høje sikkerhed på Øresundsbron, siger produktionschef Bengt Hergart fra Øresundsbro Konsortiet. En del tests vil også blive udført i perioder på ca. 30-45 minutter i nætterne mellem den 5. og 7. februar samt 14. og 17. februar. Yderligere oplysninger findes på www.oresundsbron.com <http://www.oresundsbron.com> Øresundsbron natten mellem 4. og 5. februar: Lukker: kl. 22.00 Åbner for trafik: 23.00-23.05 00.00-00.05 01.00-01.05 02.00-02.05 03.00-03.05 05.00-

Besvaret
De har åbenbart hørt efter for idag fik jeg kortet med posten om at de lukker. FLOT ØB. hele 3 dages varsel.
Jeg skrev en mail til dem i forgårs og brokkede mig over manglende info. Kortet lå så tilfældigvis inde for døren, da jeg kom hjem. Jeg fik i øvrigt hurtigt et rigtigt venligt svar. Så den slags kan altså også komme ud af broens kundeservice. :th2:
Besvaret
Jeg skrev en mail til dem i forgårs og brokkede mig over manglende info. Kortet lå så tilfældigvis inde for døren, da jeg kom hjem. Jeg fik i øvrigt hurtigt et rigtigt venligt svar. Så den slags kan altså også komme ud af broens kundeservice. :th2:
Hehe, vedkommende der har skrevet det svar bliver nok fritstillet inden for få dage;)
Besvaret
Hehe' date=' vedkommende der har skrevet det svar bliver nok fritstillet inden for få dage;)[/quote'] LOL...ja det er vist imod deres politik at yde god service! Vedkommende er sikkert ny :laugh:
Besvaret
Hehe' date=' vedkommende der har skrevet det svar bliver nok fritstillet inden for få dage;)[/quote'] Var det ikke noget for dig at søge, Thomas? Så kunne du sidde hele dagen og skrive vrisne svar til folks latterlige henvendelser - og få penge for det. :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...